Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Μόνη σαν το λεμόνι*

Εδώ λοιπόν στο γραφείο... μόνη.
Να παλεύω με ένα σκατοεξαρτηματάκι της τηλεφωνικής μου συσκευής, που κάθε φορά που χτυπάει το τηλέφωνο (σπάνια τις τελευταίες μέρες) πέφτει και μου σπάει τα νεύρα.
Εντάξει δεν έχω και πολύ για να μου σπάσουν τα νεύρα εντελώς αφού όπως προείπα είμαι μόνη σαν το λεμόνι σ' αυτή την εταιρεία.
Αααχ.. που είναι οι εποχές που γέμιζαν τα γραφεία από τις γλυκές αγριοφωνάρες των πωλητών; Τώρα μιλάω μόνη μου εδώ μέσα!
Που είναι οι μέρες που μου άφηναν οι άχρηστοι όλα τα ποτήρια του καφέ τους άπλυτα στον νεροχύτη; Τώρα πλένω μόνο το δικό μου και βγάζω και τα πλυμένα από τα ντουλάπια και τα ξαναπλένω για να νομίζω οτι έχω συναδέλφους!
Οκ να μην τα παραλέω, έχω 2 συναδέλφους οι οποίοι είναι όλοι την ώρα εκτός για ραντεβού (τύπου... γιατί ο ένας χθες γύρισε με κάτι σακούλες από το σούπερ μάρκετ) και έχω κι έναν εργοδότη, ο οποίος είναι φάντασμα!
Αυτό από τη μια είναι καλό γιατί δεν έχεις κανέναν πάνω από το κεφάλι σου , αλλά από την άλλη είναι κακό όταν τον ψάχνεις για να σε πληρώσει!
Όπως καταλαβαίνετε, μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα, καθώς και "αποφάσισε κυρά μου τι θες επιτέλους από τη ζωή σου;"
Μια ΚΑΝΟΝΙΚΗ δουλειά παρακαλώ μπορώ να έχω για μια φορά στη ζωή μου;;;

Ουφ συγχίστηκα πάλι και μου άνοιξε η όρεξη, έτσι ακριβώς όπως και η Σούζι!






*Αφιερωμένο στον Κώστα που χθες έβλεπε φαντάσματα! :)

19 σχόλια:

Σταυρούλα είπε...

Δύσκολα που περνάς, καημένο μου Μανιταράκι! Το φαΐ είναι μια παρηγοριά, οπότε ας φάει η Σούζι! ;)

b|a|s|n\i/a είπε...

έχω πορτοκάλι. θες να κάνουμε παρέα; :))
πολύ καλό σου μήνα! φιλιά πολλά!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

δε λες που έχεις και δουλειά! σε λίγο όσοι έχουν δουλειά θα θεωρούνται προνομιούχοι....
Φιλιά πολλά, καλό μήνα..

kikop80 είπε...

Μια χαρά, σε λίγο δεν θα υπάρχουν δουλειές, δεν θα υπάρχουν χρήματα και η ζωή μας φαίνεται παραδεισένια!
Μας Δ(ε)Ν(ε)Τ(ε) σας παρακαλώ???
Δεν αντέχουμε τόση ευτυχία!!!
Αχ τι καλά!!!
Ο κόσμος θα γίνει μια τέλειος!
Δεν θα χρειζόμαστε τροφή, ύπνο, ζέστη, κρύο, θα γίνουμε πνεύματα!
Έφτασε η τελείωση του ανθρώπου!
Ο άνθρωπος αγγίζει το Θείο (όχι το θείο βρε, ο θείος είναι ο Σωκράτες και δεν τον αγγίζει κανείς γκεγκε?)!
Ρε αν δεν ήταν το ΠΑΣΟ ακόμα θα ήμανε άνθρωποι!!!
Αχάριστοι!!!

Πάω να τσιμπήσω κι εγώ γιατί θα πώ κι άλλα, μπορεί να βγάλω και χρησμούς, ίσως να δώσω έστω μια προφητεία βρε αδερφέ, να ρίζξω τα χαρτιά, να πω τον καφέ, κάτιτις???

kostaslogh είπε...

αμ εγώ γιατί νομίζεις βλέπω φαντάσματα!!
όλη μέρα γυρνάμε σαν τα ζόμπι γύρω απ τους πάγκους και τα γραφεία,όταν χτυπήσει τηλέφωνο (περίπου 2 τη βδομάδα) πεταγόμαστε και ουρλιάζουμε απ την τρομάρα!!
..τα χτεσινά πάντως δεν ήταν φαντάσματα ..δυστυχώς!

Ανώνυμος είπε...

Η ΠΡΟΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΕΦΙΚΤΟΥ

http://anisixos.blogspot.com/2010/11/blog-post.html

Pastaflora είπε...

Σερί, έχω να σου δανείσω κάτι δεκάτομους Ντοστογιέφσκυ για να περνάει η ώρα. Επίσης τα σουντόκου είναι μια κάποια λύσις...
Ενσημα σου κολλάνε;;

Side21 είπε...

Έχεις δουλειά ...
Δεν σε πρεσσάρει ...
Δεν έχεις αφεντικό να σε ζορίζει ...
Δεν έχεις συναδέλφους να σε πρήζουν ...
Και παραπονιέσαι κιόλας !!!
Αχάριστος κόσμος φίλε μου ...

habilis είπε...

Xέστα και άστα.
Τουλάχιστον εσύ δεν περιμένεις και το κερασάκι της περαίωσης συν τα υπόλοιπα .

Εγω κατανοώ το δράμα της Σούζης από την μία , απο την άλλη όμως άν ζούσε σήμερα αυτόματα θα πήγαινε στην Ρένα για να στενέψει τα φουστάνια της.

apos είπε...

Mανιταράκι, πότε θα βγούμε βόλτα να ανακαλύψουμε πού βρίσκεται αυτό το κρεοπωλείο «Η Αφθονία»?

Dream Girl είπε...

Δε λες πάλι καλά που 'χεις ησυχία εκεί μέσα;

Lilith είπε...

Μπορείς να δημιουργήσεις έναν φανταστικό φίλο να πίνετε καφέ μαζί.
Τότε ίσως γίνει πιο υποφερτή η τόσο... σκληρή ζωή σου! :)))

Φιλιάαα!!!

thamnos είπε...

τυχερούλα ακόμη δεν σε πήρε η μπάλα λόγω πρόσφατης γέννας, υπομονή όμως μόλις περάσουν οι απαραίτητοι μήνες θα έχεις άπλετο χρόνο...

είσαι σοβαρή ρε? εδώ ο κόσμος κλάνει να βρει ένα μεροκάματο και εσύ βαριέσαι που (δεν) δουλεύεις και πληρώνεσαι!!!

ουφ

Αβαδιστη είπε...

Μανετ προσδιορίστε τι σημαίνει φυσιολογική δουλειά.

manetarius είπε...

Πελάααατες μουουου!!!

@Ρενάτα
Το φαΐ είναι μεγάλη παρηγοριά Ρενάτα μου… και τώρα που το σκέφτομαι, έχουν μείνει κάτι κουλουράκια στο ντουλάπι…

@Βασίλη
Αμέ!!! Καλη..σπέρα!!
Φιλιά πολλάαααααααα!

@Φούλη
Μμμ… ωραία δουλειά!


@κικοπα
Σιγά νεαρέ μου… ένα ένα τα προβλήματα! :Ρ
Με τόσα που είπες θα φάω και τους τοίχους… μμμ.. ωραία γιατί δίπλα έχει ζαχαροπλαστείο!!!

@Κώστα
Χαχαχααα… έτσι κάνω κι εγώ.

@ανήσυχε
Αγαπητέ ανήσυχε, αν έρχεστε εδώ μέσα μόνο και μόνο για να διαφημίσετε το βλογ σας… δέσατε!

@Παστίτσα
Αααα… ωραία. Αν και τώρα διαβάζω ψηφοδέλτια για να τροφοδοτώ γνωστή βλογερ με φωτό! :ΡΡ
Ένσημα;;; Δεν ξέρω, να το ρωτήσω!

@Side 21
Ναι… κάποια στιγμή να κάνω ένα ποστ για το πώς ακριβώς είναι τα πράγματα εδώ μέσα και τα ξαναλέμε!
Μπορεί το αφεντικό να μην είναι εδώ, αλλά αρκεί ένα mail του για να σε κάνει Τούρκο!
Επίσης, θύμισε μου κάποια στιγμή να σου πω αναλυτικά κάποια πράματα για το νέο αφεντικό… θα σου πέσουν τα σαγόνια! :ΡΡΡ

@HAbilis
Χααααχχαα… μόνο εγώ κρατάω γερά ακομα και δεν μπαίνω στα ρούχα μου! :Ρ

@Apos
Όποτε θες! Να κάνουμε σουαρέ Βλαχοπούλου!!

@Dream girl
Ανησυχητική ησυχία!!!

@Lilith
Μμμ… μάλιστα… αρχίσατε να μας κοροϊδεύετε κι εσείς μαντάμ; :Ρ

@Θάμνε
Καλά ντε… μη φωνάζεις!!!
Έτσι κι αλλιώς τρίζει η θέση όλων εδώ μέσα! Παίζεται να κηρύξει πτώχευση ο νέος διευθύνων και μετά… χεστήκαμε που κλάναμε! :ΡΡΡΡ
Α! Και αυτό το «πληρώνεσαι» μην το ξαναπείς! Ξέρεις πόσα λεφτά ξοδεύω στα τηλέφωνα για να τον πείσω να με πληρώσει; Μια η άλλη μου έρχεται!

@Αβάδιστη
Να κάααααααααααααθομαι! Που έλεγε κι ο αγαπημένος Φωτόπουλος!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Ξεκίνησα μια μεγάλη βόλτα στους φίλους που έχω "ξεχάσει".
Η βόλτα αυτή είναι μια πρόσκληση επανασύνδεσης όλων αυτών που θεωρώ κομμάτι της ζωής μου και συν διαμορφωτές του τρόπου να σκέφτομαι και να επεξεργάζομαι την ζωή.
Σε καλώ να μου στείλεις ένα τραγούδι που σε εκφράζει και να το εντάξω στην εκπομπή του Σαββάτου.
Στην μνήμη μιας διαδικτυακής φίλης που σήμερα έμαθα πως εδώ και 7 μήνες έφυγε από κοντά μας.
"H τέχνη της ύπαρξης" τ΄ όνομα της ιστοσελίδας της.
Θα ήταν χαρά και τιμή μου η συμμετοχή σου.
Την αγάπη μου.
Υ.Σ.
Για να προλάβω, το μήνυμα αυτούσιο θα σταλεί σε όλους όσους έχω στην καρδιά μου τα δυόμισι χρόνια που επικοινωνούμε

mahler76 είπε...

εδώ δεν υπάρχουν κάν δουλειές, θέλεις και μία κανονική??? πλεονεξία!!!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Μαράκι μου, σ' ευχαριστώ ψυχή μου για την τρυφερή σου επιλογή!
Και μή φοβάσαι, με μια κουτσή κιθάρα μπορούμε να κατακτήσουμε τον κόσμο και να τον προσφέρουμε σε αυτούς που αγαπάμε.
Και άσε τα αφεντικά να διαφεντεύουν την μιζέρια τους.

manetarius είπε...

@Βαγγελάκη μου
:) :(

@mahler
Αυτή δεν είναι δουλειά.. ακριβώς, πάμε εκεί για να μας δουλεύουν μεσ' τα μούτρα!
Τέλος πάντων, αφού (μετά από 632.000 τηλέφωνα στον εργοδότη) καταφέρνουμε να πληρωθούμε... ας το θεωρήσουμε δουλειά!

@Βαγγέλη μου
Σ' αυτό ακριβώς ελπίζω... γι' αυτό σου άφησα κι αυτό το μήνυμα! :)
Ουφ... φιλιά πολλά! :)

Μουσαφιραίοι...