Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

Μάπαbook.. avec update...

To update αστερίσκος (*) κάτω κάτω... όχι για μένα, για τη φουκαριάρα τη μάνα μου..
Τι σου είναι λοιπόν αυτό το ιντερνέτι! Σέρφαρα στο facebook (όοοοχι αγαπητοί μου, δεν θα με βρείτε καταχωρημένη.. μπήκα με άλλο κόλπο... γιατί είμαι ΚΑΙ χάκερ!) και εντελώς τυχαία, έπεσα πάνω σε παλιούς συμμαθητές!!! Απίστευτα συναισθήματα, αναμνήσεις καλές και κακές, ηλίθια εφηβεία. Βρήκα ανθρώπους που πραγματικά αναρωτιόμουν τι να κάνουν. Είδα τις φωτογραφίες τους. Μερικούς απ' αυτούς δεν τους αναγνώρισα καν. Άλλοι καράφλιασαν, άλλοι πάχυναν, άλλοι αδυνάτισαν (σε σημείο φωτομοντέλου όμως), άλλοι ομόρφυναν, άλλοι δεν άλλαξαν καθόλου!!!
Βρήκα τις κολλητές μου από το γυμνάσιο και το λύκειο ...τα παλιά μου φιλαράκια που παίζαμε σφαλιάρες. Τι ωραίες εποχές. Πόσα χρόνια πέρασαν και πόσο γρήγορα;
Πόσο ίδια έχουν μείνει πολλά πράγματα για κάποιους;
Οι τότε γόηδες του σχολείου έχουν βάλει φωτογραφίες από το καλοκαίρι στη Μύκονο, με τους καλοχτισμένους κοιλιακούς τους μπας και βγάλουν καμιά γκόμενα (τελικά αλλάζουν οι άνθρωποι;).
Οι ντίβες έχουν φωτογραφίες με μεγάλα μαύρα κοκάλινα γυαλιά αλά Τζάκι, ποζάροντας μπροστά από το Big Ben και τον πύργο του Άιφελ... για να μας δείξουν οτι είναι πολυταξιδεμένες.
Μια απ' αυτές, την είχα δει στον δρόμο και μόλις την πλησίασα να της μιλήσω... γύρισε το κεφάλι της από την άλλη... Μιλάμε για ντίβες όχι αστεία! Εντάξει, με είδε και λίγο εξάρχειο και σου λέει "πω πωωω... μη με δουν στη γειτονιά να μιλάω μ' αυτήν". Φοβερή αντίδραση... μου πέσαν τα σαγόνια στην αρχή αλλά μετά με έπιασε ένα νευρικό γέλιο που δεν σταμάτησε μέχρι να φτάσω στη δουλειά (η δουλειά, είναι λόγος για να σου κοπεί το γελάκι, δεν είναι;)
Οι κουλτουριάρες έχουν ασπρόμαυρες φωτογραφίες που κρύβουν και τα ψεγάδια του χρόνου! Πολύ σοφό! Αν ποτέ φακελωθώ, θα βάλω φωτογραφία από τη βάφτιση μου, που φοράω και τα καλά μου!
Βρήκα τον αγαπημένο μου βραζιλιάνο, έναν άλλον αγαπημένο παλιόφιλο και φοβερό παιδί, που μάλιστα πρόσφατα ανακαλύψαμε ότι τα σπίτια μας τα χωρίζει μια μάντρα και πολύ το χαρήκαμε! Φοβερή ιστορία!
Χάρηκα πολύ που τους "είδα" και που φαίνονται καλά. Δεν ξέρω όμως αν θέλω να τους συναντήσω, γι' αυτό και δεν μπήκα στον κόπο να στείλω μήνυμα σε κανέναν. Αν τους δω τυχαία στον δρόμο καλώς! Αλλιώς, μ' αρέσει να ακολουθώ τη μοίρα... και σίγουρα κανείς δεν θα είναι όπως τον θυμάμαι!
Τρομάζω με τις αλλαγές των ανθρώπων. Όχι στην εμφάνιση, αλλά στον τρόπο σκέψης. Εντάξει, δεν τρομάζω αν είναι προς το καλό, αλλά η καλή συνοικία που μεγαλώσαμε, μάλλον σου δίνει περισσότερες πιθανότητες να γίνεις γκόλντεν μπόι παρά γαμώ τα άτομα σαν κι εμένα...χαχαχαχαχαααα...
Είμαι λίγο ακραία στις αντιλήψεις μου και στα ιδανικά μου και δεν νομίζω ότι με σηκώνει η (τύπου) μεγαλοαστική τάξη των παλιών μου φίλων. Πρόσφατα μίλησα σε κάποιον απ' αυτούς για το ξεblogάρισμα (με πέτυχε με κάτι πάμπερς στο χέρι και απάντησα στην ερώτηση "αααχ... έκανες παιδάκι;") και ξίνισε τα μούτρα του, "για να είναι στη φυλακή, εκεί τους αξίζει να είναι και δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο να βοηθήσω" μου απάντησε και επειδή έχω μια ανατροφή, απλώς τον γαμωσταύρισα, αλλιώς θα τον είχα κάνει και μαύρο στο ξύλο. Που ζούνε μερικοί άνθρωποι ρε φίλε; Στο διάστημα;
Δεν μ' αρέσει να κάνω ακριβές διακοπές, να κλείνω τραπέζι στα in κλαμπάκια στο κΩλονάκι και να παραγγέλνω γαρίδες κοκτέιλ για να συνοδεύω το ποτό μου (είχα βγει μια φορά με παλιούς συμμαθητές που τους πέτυχα στον δρόμο... πως και μου μίλησαν; γυρνούσα από έναν γάμο και ήμουν καλά ντυμένη..χαχαχαχαα). Δεν μ' αρέσει να πηγαίνω στο Λονδίνο το Σ/Κ για ψώνια και να επιδεικνύω τα καινούρια πανάκριβα παπούτσια μου λέγοντας "α, αυτά; τα βρήκα πάνφτηνα... μόνο 320€ χωρίς τα κορδόνια"! Δεν αντέχω ατάκες του τύπου "Πω πω... μιλάς με Αλβανούς;" (μιλάω και με σκυλιά, είμαι καλά γιατρέ μου;). Φτάνει πια με τους δήθεν αριστοκράτες!
Σε λίγα χρόνια, με βλέπω να κυκλοφορώ έτσι...
Εμένα μ' αρέσει να αράζω στο πεζοδρόμιο έξω από το Άστρον (ίσως το μοναδικό μαγαζί που αξίζει στου Ψυρρή και με ωραία ελεκτρόνικα μουσική), μ' αρέσει να πίνω καφέ στο Πωλείται, να πίνω μπίρα στο Τραλαλά με τους παλιούς συναδέλφους που μου κάνουν σεμινάρια για την πολιτική, την κοινωνιολογία και τα κινήματα, να τρώω με φιλαράκια σε γιάφκες στα Εξάρχεια, να παίρνω καφέ στο χέρι και να αράζω στον Λυκαβηττό και να κάνω παρέα με ανθρώπους χωρίς να με νοιάζει αν είναι Αλβανοί, Βούλγαροι, Κινέζοι, Ρουμάνοι αρκεί να περνάμε καλά!

Εντάξει, προσαρμόζομαι κι εγώ πολλές φορές, ανάλογα με τις περιστάσεις ... γιατί διαθέτομεν κι έναν αριστοκράτη αδερφό με μινιμάλ φίλους που λατρεύω!

Έχω βάσιμες υποψίες οτι ο φύρερ, θα βγει πρώτος σε ψήφους στην περιοχή μου... εκτός από το ότι φοιτήσαμε και στο ίδιο σχολείο, με κάτι χρόνια διαφορά φυσικά!

Ήταν συμμαθητής της μάνας μου* (5 χρόνια μεγαλύτερος αλλά τον έφτασε.. ήταν και καλός μαθητής!!!) και το παιδί για τις σφαλιάρες...
Τώρα πως τα κατάφερε κι έγινε αρχηγός κόμματος είναι άλλη ιστορία, που δεν την ξέρω κιόλας!

Σε τι κόσμο θα φέρω το παιδί μου; Πόσα μικρά φυρεράκια θα έχει να αντιμετωπίσει; Ελπίζω μέχρι τότε, να έχω πάει στην εξοχή και να έχω γίνει αγρότης (ναι... στην επαρχία δεν έχει φύρερς...)!

*συμμαθητής της μάνας μου ήταν κι ο Καρβέλλας αλλά αυτός πρόκοψε ... έγινε ο μεγαλύτερος Έλληνας συνθέτης! Μα τι γνωριμίες είχαμε και τις αφήσαμε στον βρόντο...

* (μετά από θερμή παράκληση της μανούλας μου, συμπληρώνω αυτόν εδώ τον αστερίσκο!) Η μαμά μου ΔΕΝ είναι στην ίδια ηλικία με τον στιχουργό - εθνικό συνθέτη, απλώς πήγαιναν στο ίδιο σχολείο! Την περνούσε 5 χρόνια! Έτσι για να ξέρετε τι τζόβενο μάνα έχω!!! Κι αυτή αλάνι περικαλώ.. με τα τζινάκια της και τα αθλητικάκια της!

41 σχόλια:

Αntidrasex είπε...

Ωπ! Πρώτος κόκορας...
Προσυπογράφω και με τα 4 πόδια.
Ο φύρερ κουμπούρας? Για στείλε κάνα μεήλ με στοιχεία πληηηηζ.
Και η αντίδραση:
Ψυρρή, γμτ κέρατο μου, Ψυρρή (εκτός αν δεν το έκανες κατά λάθος, οπότε πάλι προσυπογράφω).

Γιώργος Τ. είπε...

Η χρήση του Facebook που περιγράφεις είναι και ο λόγος που είμαι γραμμένος.. Έχω βρει πολλούς παλιούς φίλους και γνωστούς με τους οποίους για τον α ή β λόγο χάθηκαμε..
Κατά τ' άλλα, σε βρίσκω απόλυτα σωστή! Πολύ δύσκολο αυτό, δεδομένου του "κακού" περιβάλλοντος που μεγάλωσες..!!

apos είπε...

και αφού τους είδες τους παλιούς σου συμμαθητές, έκανες την καλύτερη δουλειά: τους άφησες ήσυχους...

αυτό το μπλουζάκι της μανδάμ, με βλέπω να το φοράω πολύ νωρίτερα.

Τέλος, εμείς οι καραφλοί είμαστε οι πιο όμορφοι.

αυτά..

Big Bad Wolf είπε...

1ον: Αν ξαναμιλήσετε έτσι για το facebook ΘΑ... ΘΑ... ΘΑ... ΘΑ... σας συμπαθήσω κι άλλο!

2ον: Πού σας παρακαλώ βρήκατε την φωτογραφία της θείας μου της Θέκλας (αφού έχει δηλώσει ότι έκοψε το idernet, γιατί "είναι το θηρίο")

3ον: Μπορείτε να με κατατοπίσετε για το μανάβικο της ίδιας φωτό, καθώς επίσης και τι τιμή παίζουν τα μπαντζάρια;

4ον: Να θυμηθώ να πάρω τα φάρμακα...

5ον:...τυρί, ρύζι, καφέ, γάλα, καμπά...

...

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Καλά αυτή τη μανία με το facebook ειλικρινά αδυνατώ να τη καταλάβω...Όλοι έχουν βάλει φωτογραφίες που θα μπορούσαν άνετα να μπουν σε "book" μοντέλου και χαμογελούν με άνεση λες και δίνουν συνέντευξη...Τι να πω...Όσο για αυτά που περιγράφεις αυτοί οι τύποι είναι αξιολύπητοι και δεν θα γνωρίσουν ποτέ τη χαρά μιας προσφοράς όπως αυτή στο ξεμπλογκάρισμα...(και μαζί και τα κεφτεδάκια του Πέτρου τα οποία δεν πρόλαβα να δοκιμάσω,χαχαχα)....Τουλάχιστον εσύ είσαι δικιά μας...

Σε φιλώ!!!

:-)

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Απόλυτο δίκιο έχεις αγαπητή χάκερ, έχω κι εγώ ανάλογες παραστάσεις επικοινωνίας με χαμένες στο χρόνο γνωριμίες κάθε είδους.
Στο facebook είμαι πολύ καινούριος.
Mail.

Ανώνυμος είπε...

ΛΟΛ εγω ειχα κανει Facebook πριν δυο χρονια οταν ηταν 3 κ ο κουκος!Μολις βαρεθηκα και εφυγα περσι τοτε πλακωσαν ολοι!
Τωρα εχω παλι FB αλλα ειναι κενο προφιλ απλα υπαρχει μονο για προσβαση(και κουτσομπολιο loooool)
Παντως τα γραφομενα σου για ακομα μια φορα με εκφραζουν 100% γιατι εχω κι εγω τη τυχη-ατυχια να εχω μεγαλωσει σε "καλη"-ντεμεκ- περιοχη με συμμαθητες τη σημερινη "ανφαν γκατε"(αν υπαρχει κατι τετοιο) της Σαλονικης που διαπρεπει και στο FB...


Υ.Γ.Δεν ειναι κ@βλα να βλεπεις παλιους συμμαθητες/ασπονδους φιλους σου να φαινονται.."θειοι" σου εμφανισιακα;;;LoooooooooL!

Υ.Γ.2 Τωρα που το θυμηθηκα...απο το Twitter ουτε μια καλησπερα εεεε;;;

ΦΟΥΛΗ είπε...

Όλα χρειάζονται και το χύμα στο κύμα..και το κυριλέ....
Φτάνει να ξεχωρίζουμε τις στιγμές....
Όσο για τις ψωνάρες.....πήξαμε πια,
αυτός ο παλιός φίλος και οι όμοιοι του ,ενδιαφέρονται μόνο να κάνουν πιο πολλά, αυτά που έχουν!!!!
(Ναι... στην επαρχία δεν έχουμε φυρερς..)
Καλό απόγευμα...

manetarius είπε...

@αντιδρασεξ
...ρε συ... έχεις πάει ποτέ στο Άστρον; Αν ακούς τέτοια μουσική πήγαινε... και τα άτομα που συχνάζουν δεν έχουν καμία σχέση με Ψυρή... ανάλογα τη μέρα βέβαια! (για να κρατάω και μια πισινή)χιχιχι..

το mail oσονούπω!!

@Γιώργο Τ.
Εντάξει, ήταν μερικοί πολύ καλά παιδιά, αλλά πάλι ποτέ δεν ξέρεις την εξέλιξη τους!
Δεν είμαι απόλυτη όμως παρόλο που τα γράφω λίγο τραβηγμένα..:)

@Apos
Έχω μια φίλη που αν ο άντρας δεν είναι καραφλός, δεν τον κοιτάει καν! αν πουά!
Άσε και τώρα τελευταία τους έχω δει στο δρόμο όλους μαζεμένους!
Θα τυπώσω μπλουζάκια σε όλα τα χρώματα!!!

@Psychomechanic
1ον. Συγχαρητήρια.. μόλις περάσατε το τεστ για τη θέση του επόμενου πρωθυπουργού της χώρας. Τα ΘΑ σας...πολύ πειστικά!

2ον. Η θεία σας η Θέκλα...πού φίλη.. είμασταν συμμαθήτριες.. την βρήκα στο facebook

3ον. το μανάβικο είνα ακριβώς στη γωνία του σπιτιού μου. Τα μπαντζάρια κοστίζουν 8 ευρό το 1.. είπαμε, είμαστε καλη περιοχή!

4ον. τι φάρμακα πάίρνετε; σας πιάνουν; γιατί τα δικά μου τελευταία μου κάνουν νερά!

5ον. τυρί, ρύζι, γάλα, καμπά... τον καφέ που τον βρήκατε; Σκέτη παραπληροφόρηση είστε αγαπητέ...

@χορευταρού..
πες μου οτι ήσουν στην αυλή του Πέτρου και δεν σε γνώρισα;
Όσο για τα κεφτεδάκια... που να προλάβεις... τα είχα σβερκώσει εγώ!
φιλιάαα!

@Κ.Υ.Π.
είπαμε, θα μου κάνεις σεμινάρια για facebook κι εσύ και η παστα φλώρα που κάπου την πήρε το μάτι μου!
Λείπει από το κομμωτήριο λόγω λουμπαγκίασης αλλά την βλέπω να σουλατσάρει ..χα! αφεντικά σου λέει μετά!

@Gio r
εσύ παιδάκι μου είσαι πολύ μπροστά!
Ντεμέκ!! Αυτή ακριβώς είναι η λέξη που αντιπροσωπεύει την περιοχή μου!!!

υ.γ. άσε... γιατί μπορεί κι εγώ στα μάτια τους .. να είμαι θείτσα!
...δεν το νομίζω βέβαια γιατί είμαι σωστό φωτομοντέλο!! λλλλοοοοολλλ!

υ.γ.2 βρε... δε σου είπα οτι δεν έχω ιδέα πως λειτουργεί αυτό το πράμα; στείλε mail με οδηγίες χρήσεις!! Εσύ με έβαλες σ' αυτό το παιχνίδι.. να τώρα... βρήκες τον μπελά σου!

Lilith είπε...

Πού να δεις κάτι "ντίβες" του δικού μου σχολείου (που δε βλέπονται κιόλας) που με συνάντησαν (δυστυχώς) τυχαία και με ενημέρωσαν ότι θα διοργανώσουν reunion!!!
ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑΑΑΑΑΑΑ!!!
Get a life, man!!!
Τους τρώγαμε στη μούρη στο σχολείο, να τους φάμε και τώρα οικιοθελώς;;;
Μπα... από ντίβες φάγαμε καλά...

Αntidrasex είπε...

Εννοείται πως έχω πάει στο Άστρον...

manetarius είπε...

@Φούλη
...τους βαρέθηκα τους κιριλέδες και τους δήθεν αριστοκράτες! Συμφωνώ οτι όλα χρειάζονται, αρκεί να μην έχεις ύφος 40 καρδιναλίων όταν φοράς τα "καλά" σου!
Αααα.. είσαι στην επαρχία; Τι καλά!
φιλάκια... κάνε και μια βόλτα με το ποδήλατο για μένα!!!
:))

@Lilith
χΑ! Ωστε λοιπόν όλα τα σχολεία έχουν τις ντίβες τους!
Κοίτα, καμιά φορά σκέφτομαι "μωρέ μήπως να τους συναντήσω; αλλάζουν ιο άνθρωποι καμιά φορά... αλλά μετά από τις περιπτώσεις που πέτυχα στον δρόμο... και είδα την αλλαγή προς το χειρότερο..σκιάχτηκα!
Αν πας στο reunion θα με πάρει μαζί;;;;

@αντοδρασέξ
και..;;; δεν σ' άρεσε;

b|a|s|n\i/a είπε...

πολύ καιρό έχω να πάω στον άστρον! πρέπει να κανονιστεί...
πες τα όλα τώρα! ποιο το προφίλ και πώς να σε βρούμε! :))
να λοιπόν πώς δικαιολογείται η έφεση στην πολιτική (θθθθ) και στην μουσική (σιντί) :))
φιλιάαααααααααααααααααα!

wilma είπε...

Εγώ χρησιμοποιώ το facebook αντί για ατζέντα. Μπαίνω από σπάνια έως ποτέ (με αποτέλεσμα κάποια request του τύπου: Δώσε μου μια αγκαλιά να μετατρέπονται σε Πάρε μια μούντζα γαιδάρα) σβήνω ότι μπίχλα έχει μαζέψει και ξαναβγαίνω. (για την ατζέντα έλεγες ούφο, βγήκες εκτός θέματος). Α ναι! λοιπόν η ατζέντα:
βολεύει αν θες να βρεις κανένα Mail ή για να δεις μετά από 3 μήνες ότι κάποιος είχε γενέθλια και πάλι τα ξέχασες. (θυμάμαι μόνο τα δικά μου γενέθλια κι αυτό είναι πρόβλημα).
Επειδή όμως το θέμα δεν είναι το facebook, αλλά το τι γίναμε και το τι δείχνουμε, είναι πραγματικά απορίας άξιο πως τελικά ο άνθρωπος αλλάζει μόνο προς το χειρότερο.
Τέλος επειδή με έχει πάρει η κάτω βόλτα και έχω σβήσει 3 φορές ότι σου γράφω (για να μην κοιμηθείς) να σου πω ότι είσαι ένα σούπερ παιδί και απλώς οι ντίβες δεν αντέχουν τη σύγκριση μαζί σου. Για αυτό και κρατάνε μια απόσταση ασφαλείας.
Φιλιά

korinoskilo είπε...

ολοι στην αρχη μπαινουν για να δουν παλιους γνωστους στο φεις (ντεμεκ) ... εγω δεν εχω γραφτει να δω κανεναν .. με αυτους που αξιζε να μιλαμε ακομη εχουμε τα τηλ και τα λεμε... για τους αλλους.... μαλλον θα υπηρχε λογος που χαθηκαμε :)))

εγω μπορω να παρω σουβλακι αντι για καφε και να παμε στον λυκαβηττο? ή ειμαι τρε μπαναλ?:ρρ
και αν ερθεις θεςς .. θα παμε παραλια να σου παρω καλαμποκι ψητο και να κατσουμε στα σκαλακια ( δεν εχει μποχα μην γκρινιαζεις λεμε):Ρ

φιλια απαιχτο ατομο :)

Lilith είπε...

Η ΜΟΝΗ περίπτωση να πήγαινα θα ήταν να ερχόσουνα μαζί!!!
Το τι γέλιο θα κάναμε!!! :)))))))

manetarius είπε...

@Βασιλάκοοοοοοοοο..!!
Να κανονιστεί πάραυτα βραδυνή έξοδος.. τώρα που καλοκαιριάζει είναι πολύ ωραία έξω στο Άστρον.. θα τηλεφωνηθώ με τον Μόμπυ! (χιχχιχιχι...)
Το προφίλ είναι απόρρητο... τι μας πέρασες.. (σιγά να μην έχω και προφίλ.. ένας φίλος είχε και με έβαλε!)
Σεμινάρια κάνω πολύ συχνά αλλά για να μάθω τα της πολιτικής και κοινωνιολογίας, δε μου φτάνουν ούτε οι επόμενες 4 ζωές! Βλέπεις έχουμε ξεκινήσει από πολύ παλιά... ακόμα δεν έχουμε φτάσι ούτε καν στον Μαρξ (όχι τον Γκράουτσο.. τον άλλον τον βαρετό).
φιλάκια πολλά!!

@Wilma
χΑ! Μόλις την πάτησες.. θα αναλάβεις να μου κάνεις σεμινάρια κι εγώ για ανταμοιβή θα σου μαγειρέψω!
Εγώ δεν θυμάμαι ούτε τα δικά μου γενέθλια! Αυτός ο λόγος ήταν και η αφορμή να μην ξαναμιλήσω με παλιά καλή μου φίλη, είχε χοντρό κόλλημα που αδυνατούσα να θυμηθώ γενέθλια και γιορτές της!

@κορινοσκιλο!!!
Είσαι ο άνθρωπος μου!!! το τι σουβλάκι έχω μασαμπουκιάσει στον Λυκαβητό.. δε λέγεται!! Το φαγητό δεν είναι ντροπή, μην ξεχνιέσαι!
Άμα θα έρθω θεσσ θα μου πάρεις καλαμπόκι;;; Τρελλαίνομαι για καλαμπόκιιιι... και το τιγκάρω στο αλάτι... σε σημείο που πονάνα τα χείλια!! Και θα σουλατσάρουμε και στην παραλία; Εκεί με τις ομπρέλες; Αααααχ... τι ωραία η θεσσ... λες να πετύχουμε και τον Παναγιώτη πουθενά (η μόνη μπόχα της θεσσ είναι αυτός); χαχαχαχαχαααα...
Όσο για το φέις, πολλοί λένε οτι έχουν βρει τους παλιούς τους φίλους και περνανε καλά. οκ, ας μην είμαστε απόλυτοι, κι εγώ έχω χαθεί με πολύ αγαπημένους φίλους αλλά δεν ξέρω αν θα ταιριάζουμε πια!

φιλιαααααααααααά!!!

υ.γ. αρχίστε να μαζεύετε τα καλαμπόκιαααα!!!

manetarius είπε...

@LILITH
ιτς α ντέιτ!!! χαχαχαχααα...!

korinoskilo είπε...

χαχααχχαχαχα το ξερααααααααα!!!
τον παναγιωτη θα τον εχει μαζεψει η ακανονιστη για να μην μας ενοχλει ...... κατι θα σκαρφιστει αυτη :Ρρρ

παω για καλαμποκια .... ειναι η μονη περιπτωση που επιτρεπω να με αποκαλουν κοτα :Ρρρρρρρρρ

KaLLinaki είπε...

Μωρέ καλά λέω δικός μου άνθρωπος είσαι...και μην τολμήσεις να σκεφτείς παντρεμένη με παιδιά τι κοινό έχει με το αλάνι!!
Λαδόκολα, χαλαρές παρεϊστικες καταστάσεις, γέλια μέχρι δακρύων και όχι στριμόκολα ταγέρ και ξινά χαμόγελα αλλά joker.
Μείνε έτσι

aKanonisti είπε...

Μουρλομανίταρο....
μου θύμησες έναν συνάδελφο μου...
που μπήκε στο Facebook... για να υπογράψει.. εναντίον του...

Χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχα

Το σύστημα διαβάλλεται εκ των έσω...κάνε accound...λέμε...
(θα σε δικτυώσω εγώ μετά..)

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδη εγινες τωρα facebookου???
Καλη διασκεδαση!
Μη ξεχνας να κανεις αφιερωσεις στους συμμαθητας τραγουδια οπως: "viva la vida" και ολα των Ονιραμα...γιατι μπορει μεν να ειναι κυριλογιαπηδες καπιταλες του κερατα, αλλα καταβαθως ειναι(ντεμεκ)εναλλακτικοι και (ντεμεκ)ροκαδες...
:PPPPPPPPPPP

thamnos είπε...

Δεν πρόλαβα να διαβάσω το story αλλά έτρεξα να σε ενημερώσω!!!!
Ο Σαργκάνης στην ΝΕΤ!!! όσοι πιστοί τρέξτε... το λέω στο πλυθηντικό να μην σε στεναχωρήσω.:)))

patsiouri είπε...

Χα!

Στο facebook (χωρίς φυσικά να είμαι εγγεγραμμένη κι'εγώ) ανακάλυψα διάφορα φαντάσματα του σχολείου, με αποκορύφωμα τα δύο καράφυτα της τάξης!
Εκείνος και Εκείνη.
Τσακωνόντουσαν κάθε χρόνο ποιός θα πάρει το απουσιολόγιο.
Εξι χρόνια στην ίδια τάξη, έξι χρόνια το ίδιο μανίκι "Εγώ 'εβγαλα 19,9! Ναι, αλλά εγώ έβγαλα 19,99999! Ναι αλλά αν δεν έλειπα σ'εκείνο το διαγώνισμα Χημείας θα είχα βγάλει 20!"

Κακάσχημα, μαλακισμένα και ψωνισμένα όσο δεν παίρνει.
Και ω!
Ανακάλυψα στο facebook ότι μόλις αρραβωνιάστηκαν!!
Δεν τα'χανε φυσικά ποτέ!
Στα 30 τους όμως που δεν είχανε σταυρώσει σίγουρα γκομενάκι ούτε ο ένας ούτε η άλλη, θυμήθηκαν την παλιά καλή συνταγή "Παλιός συμμαθητής"!

Στη φωτογραφία κρατάνε κάτι τυλιγμένο στα χέρια τους.
Σκέφτηκα πως ίσως έκαναν μωρό αλλά μπα, θα του άφηναν το κεφάλι ακάλυπτο.
Μάλλον θα είναι κάποιο συλλεκτικό απουσιολόγιο...

Και πάλι όμως τους συμπαθώ περισσότερο από το μαλάκα που σου είπε για το ξεμπλογκάρισμα.

ΥΓ: Συχνάζουμε ακριβώς στα ίδια μέρη..

Ανώνυμος είπε...

Πλάκα πλάκα..και εγώ είχα μπει από το προφίλ της καλύτερης μου φίλης...
Κατέληξα στα εξής:

1)πάει το photoshop...σύννεφο...

2)γιατί καλέ οι μισές...βάζουν φώτο με μαγιώ???μήπως νομίζουν πως είναι στα καλλιστεία του Αντέννα??

3)άτομα που μισούνται....εκεί μέσα αγαπιούνται!
ΜπονΝουι!

Masterpcm είπε...

Το ήξερα πως είστε ξεχωριστός άνθρωπος...

Τώρα σας συμπαθώ και 50 φορές παραπάνω. Μπορεί και 60!

Στο φατσοβιβλίο ούτε με Αλτσχάιμερ δεν θα έκανα λογαριασμό (όχι ότι δεν έχω δηλαδή, αλλά δεν το θυμάμαι)!

Είστε πολύ μα πολύ καλός άνθρωπος, ψηλή, πανέμορφη, πλούσια και έξυπνη!! (Πέτυχα τίποτα);

Σας τονίζω πως χαίρομαι κι εγώ που είστε φίλη μου! (Αφού δεν είστε εχθρός μου)!

:-)

habilis είπε...

Χμμμ ... βρήκες ενδιαφέρον στό facebook .Τσίμπισες κανονικά.
Αντε και εις ανώτερα στο twitter.
Είναι αναπόφευκτο ,ξεκινάς από τα μαλακά και πέφτεις μετά σιγά-σιγά στα σκληρά ,το μετά δεν σου το λέω,για κόκαλα θα μιλαμε τώρα...

habilis είπε...

Παντως εμένα μου αρέσει να επικοινωνώ με τους συμμαθητές μου ,έχει πλάκα,έχει πολλά,ο χρόνος τρέχει το ίδιο για όλους ,και έχει ενδιαφέρον να βλέπω ανθρώπους που ξεκινησα δίπλα-δίπλα ,αν έκαναν τις ίδιες παπαριές που έκανα εγώ.
Δεν θα ήθελα βέβαια να είχα συμμαθητή τον μουσουργό [όπως η μητέρα σου] και να μου παρουσιαστεί στην συνεύρεση με το βούρλο την συμβία του ,έχει και και η κοινωνικότητα τα όρια της.

gnostosagnostos είπε...

καταρχην το facebook το σιχαινομαι διοτι το θεωρω το μεγαλυτερο ηλεκτρονικο φακελωμα που υπαρχει και ως γνωστοςαγνωστος μου καθετε στο λαιμο οπως καθε φακελωμα
τα κουστουμια και τα δηθεν επισης τα σιχαινομαι εχω φτασει 33 και ειμαι ακομα με σκισμενα τζιν,τσαλακωμενα μπλουζακια και καθησμενος στα πεζοδρομια.
διπλα μου??? ουτε που με νοιαζει...

mermyblue είπε...

να ζήσεις κοπέλα μου, πολύ σε χάρηκα με αυτήν την ανάρτηση!
να ζήσεις και να είσαι πάντα μα πάντα ο εαυτός σου

όταν είμαστε εμείς, δεν μας χρειάζεται τίποτα από το δήθεν που αναφέρεις

όσο για τον τύπο που θεωρεί τη φυλακή δίκαιο χωνευτήρι των "κακών"
δεν το σχολιάζω
εύχομαι η ζωή όλων να μην στρίψει ποτέ τη γωνιά της φυλακής
γιατί η στέρηση της ελευθερίας είναι ότι χειρότερο
(κ να μην ξεχνάμε επιτέλους ότι ο σκοπός της ποινής δεν είναι ανταποδοτικός αλλά αναμορφωτικός με σκοπό την επανένταξη στην κοινωνία)

kostaslogh είπε...

έχω λογαριασμό στο facebook εδώ και δύο χρόνια σχεδόν αλλά ούτε που περνάω
από κεί , οι περισσότεροι "φίλοι"μου είναι.... άντε στην ηλικία σου και κάτω,ούτε συμμαθητές ούτε τίποτα!
...δεν πιστεύω να πέρασες κι απ ΄το δικό μου ,αυτό το "καράφλιασαν"με προβλημάτισε!!
πάντως άν σε παραζορίσουν οι φύρερ και λαχταρίσεις καμιά ραχούλα ...ξέρεις!

Pastaflora είπε...

Αγαπητή βοηθέ πιστολακίου, να σας συγχαρώ κατ' αρχάς που πίνετε τον καφέ σας στο Πωλείται και τις μπύρες σας στο Αστρον (πάντα με τα σωστές ηλεκτρονικές υποκρούσεις).
Με τη σειρά μου να σας εξομολογηθώ τη δικιά μου τραυματική εμπειρία από καρασνόμπ παλιές συμμαθήτριες γνωστού ιδιωτικού σχολείου (με ξανθό μαλλί κομμωτηρίου και ρόλεξ στα χέρια)... όπου ένα ολόκληρο βράδυ μιλούσαν για τα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ πολυτάλαντα παιδιά τους, που ήξεραν από φιλανδικά μέχρι όμποε και που πήγαιναν ΟΛΑ τους φυσικά σε καραχλιδέ σχολεία...
Αφήστε τα, έπαθα μεγάλη ψυχολογία εκείνο το βράδυ και μόνο που δεν μάσησα τα κορδόνια από τα ολ σταρ μου!

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Μανιταρένια μου ναι ήμουν στην αυλή του Πέτρου κι εγώ...

:-)

thamnos είπε...

Τώρα το διάβασα...
σωστή για άλλη μια φορά,
η " δηθενιά" πάει σύννεφο στη ζωή μας καλή μου, οι περισσότεροι θέλουν να έιναι κάτι που δεν είναι.

Δεν κάθονται σε σκαλάκια μην κρυώσει το κωλαράκι τους, δεν πάνε Λυκαβητό γιατί έχει ηδονοβλεψίες, δεν βγαίνουν φωτό χωρίς μακιγιάζ, απεχθάνονται τον μπακαλιάρο σκορδαλιά και σαφώς δεν συζητάνε για camping!!!

Κάνε παιδί. Είναι πολύ κρίμα να μην δώσεις τις αξίες σου κάπου!!!!
Τωρα.

manetarius είπε...

@korinoskilo
κοτ κοτ ..κοοοοοτ.. κοοτ..
Κι εγώ μια κότα είμαι... μπορώ να τρέφομαι μόνο με καλαμπόκια και μανιτάρια... τρών' οι κότες μανιτάρια; Αν είναι από καλή περιοχή ..χαχαχαχααα...

@Καλινάκι
...εγώ είμαι το αλάνι;;;; Ευχαριστωωωωωωωωώ!!! Μάλλον γι' αυτό με σνομπάρουν οι παλιοί μου συμμαθητές...χαχαχαχααα...
Άλλωστε... ταγιέρ μ' εθλητικά δεν πάει... και να πεις οτι δεν το έχω δοκιμάσει..χαχαχαχαα...

@ΑκαΝόΝιΣτη
τι λες καλέ.... να κάνω λογαριασμό για να υπογράψω για την κατάργηση του μάπαbook; Είσαι τρελλήηηηη...;
Και που θα βλέπω τους παλλιούς μου συμμαθητές;;;;;;; χαχαχαχαχαχχααχχαααααααααα.....

@Gio r
όχι βρε πουλάκι μου! δεν έγινα facebookού, αλλά αν γινόμουν θα τους αφιέρωνα όλα των Sex Pistols να τους πέσουνε τ' αυτιά!!!
Είμαι σίγουρη πως ακούνε ακόμα Μπιγιονσέ... εκτός από έναν ψαγμένο που άκουγε πάντα ελεκτρόνικα... και κουρκούτιανε το κεφάλι του εντελώς!

@Θάμνε..
...μου το έγραψεεεεεεεεεεεεεεες;;;;;;;;;;;

@πατσιούρι
...χαχαχαααα... εγώ τρόμαξα να γνωρίσω τη δική μας απουσιολόγο!!!
Ήταν 100 κιλά με πατομπούκαλα και τώρα έχει γίνει φωτομοντέλο!!! Αυτό το χάρηκα βέβαια, γιατί ήταν καλό παιδί και δεν της μίλαγε κανείς επειδή ήταν άσχημη... τώρα είναι "φίλη΄" όλων!!! Απίστευτο;

υ.γ. την επόμενη φορά που θα βγεις... φόρα ένα γαρύφαλλο στο πέτο για να σε γνωρίσω..χαχαχαχααα...

@glay..
ααα... πουλάκι μου... και συ στη ζούλα μπαίνεις ε;

1. εννοείται!!!!! Γι' αυτό νομίζω πως σπάνια έρχονται στα reunion αυτές με το photoshop... μην ξεμπροστιαστούν!!
2. Γιατί μάλλον πάντα ήταν κρυφός τους πόθος να βγουν Σταρ Ελλάς και να κυκλοφορούν με το στέμα στην πλατεία!
3. Ααααααυτό ξαναπεστο!!!!!!

Μπον ζούρ!!

@Master of the universe και κάτι παραπάνω...
Το ήξερα οτι είστε άνθρωπος με αντίληψη!!!

Θα προτιμήσω 60 φορές... γιατί είμαι και μετριόφρων.. (πως;)

Δεν θυμάστε αν έχετε λογαριασμό στο facebook ή αλτσχάιμερ;

Με την περίσια ταπεινότητα που με διακρίνει ...σας ανακοινώνω οτι τα πετύχατε όλα!!!!

Κι εγώ χαίρομαι που σας έχω φίλο!!! Δοξάστε με!

@habili
Δεν βρήκα κανένα ενδιαφέρον στο facebook και ούτε γράφτηκα... δεν ξέρω καν πως λειτουργεί!
Στο τουίτερ με έβαλε ένας αγαπημένος συβλόγερ, αλλά επίσης δεν σκαμπάζω τίποτα... οπότε μένω πιστή στην ανονημία (ναι καλά) του βλογ μου και περνάω φίνα...
Αν μου άφηνε και κάνα σχόλιο ο Καρβέλλα τιμής ένεκεν, θα ήμουν πολύ ευχαριστημένη ... που σχολιάζει εδώ ο Μπετόβεν της ελλάδας!

@γνωστέ άγνωστε
... κι εγώ έτσι σκέφτομαι! Δεν θέλω να με βρίσκει κανείς ανα πάσα στιγμή! Ναι.. είναι φακέλωμα!
Κι εγώ στα 33 μου.. κυκλοφορώ με στρατιωτικά παντελόνια (όχι δεν είμαι φαν του στρατού, το αντίθετο μάλιστα.. αλλά είναι πολύ βολικά τα άτιμα), τζιν και αθλητικά! Καλά ρούχα φόρεσα μόνο στον γάμο μου! Και τούτε που με νοιάζει ...

@mermyblue
Καλώς το παιδί!
Αυτός ο τυπάκος ήταν πάντα της υψηλής κοινωνίας με άδειες τσέπες! Πάντα με τη μύτη ψηλά χωρίς κανένα υπόβαθρο... τι να πεις!
Κρίμα... λυπήθηκα που τον έβρισα όταν σκέφτηκα οτι είναι για λύπηση...
Δεν πειράζει... καλή καρδιά!
Νομίζω οτι τον ΣΚΟΠΟ της φυλακής, τον ξεχνάει πρώτα απ' όλους το ίδιο το κράτος!

@Κώσταααα...
Αααααααα.... πουλάκι μου... έχεις λογαριασμό κι εσύ;;;;;;;;
Καλά, τελικά έχω και πολύ προχωρημένους φίλους! Να κατέβεις να κάνεις σεμινάρια στον μπαμπά μου που έχει πέσει με τα μούτρα στο νετ και προσπαθεί να κερδίσει τον χαμένο χρόνο! Όλη μέρα είμαστε στα τηλέφωνα και με ρωτάει πράγματα!!! πολύ γέλιο!!!
Χαχαχαχαχααα... όχι βρε δεν πέρασα από το προφίλ σου ... έτσι κι αλλιώς εσύ έχεις μαλλιά, απλώς κάνεις φαρδιά χωρίστρα... (κρύο ε;)

@ΠΑστίτσα...
μα είναι δυνατόν ολόκληρη ιδιοκτήτρια κομμωτηρίου, να πάτε στο reunion με all star;
Δεν φόρεσες ούτε το bulgari δαχτυλίδι ούτε το ρόλεξ... είναι δυνατόν; Θα μάθανε οι συμμαθήτριες οτι το φρατζόλι είναι και ρέιβερ... σου λέει με τέτοια μάνα... πως θα βγει το παιδί! Πάλι καλά που δεν πήγατε με τις καναρινί σαγιονάρες... το πλαστικό πέφτει βαρύ στο στομάχι!!
Σας περιμένω στο Άστρον ένα καλοκαιρινό βράδυ να χορέψουμε στον δρόμο με την μπύρα στο χέρι και τις σαγιονάρες μας!

@Χορευταρούουουουού
...ε άι στο καλό σου...βρωμοκόριτσο...! Αλλά βέβαια.. έτσι όπως την είχα πέσει στα κεφτεδάκια και τα μανιτάρια... σκιάχτηκες... άμα μου μιλούσες...μπορεί και να σ' έτρωγα!!! χαχαχαχααα...

@Θάμνε
.. χαχαχααα... λες γι' αυτό να είμαι κρυόκωλη..χαχαχααα.. επειδή κάθομαι στα πεζοδρόμια; χαχαχαχαα..
Τρελαίνομαι για μπακαλιάρο σκορδαλιά..χωρίς φυσικά να απορύπτω τις γαρίδες κοκτέιλ χαχαχαχααα... όλα τα σαβουριάζομεν!
Όσο για το μακιγιάζ... πέρα πό ένα ρουζ και μια μάσκαρα σε ειδικές περιπτώσεις (στον γάμο μου ας πούμε) δεν ξέρω τίποτα άλλο!
Τρέχω να κάνω παιδί... θα τον κάνω Ράμπο να πολεμάει τους κακούς...Αν βγει αγόρι θα το βγάλω Συλβέστερ, σαν τον Σταλόνε!!! χαχαχαχααααα....

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

μμμμμ καλά. σιγά μη σε πιστέψω. εσύ δεν είσαι που γυρνούσες στις πισίνες πριν λίγες μέρες??? ε??? πέρα απο αστεία μου θύμισες μια φίλη της μάνας μου που ερχόταν στο μαγαζί και μου φερόταν σα πολίτη δεύτερης κατηγορίας, μέχρι που δεν άντεξα μια μέρα της είπα "τι κάνετε κυρια ντίνα? έχω καιρό να σας δω στο σύλογο" κι απο τότε ήταν κοριτσάκι μου και κοριτσάκι μου αχαχαχαχαχαχαχα

manetarius είπε...

@Aseton
...πως να το κάνουμε... έχουμε κι εμείς τις γνωριμίες μας στην καλή κοινωνία...χαχαχαχααααα....
Αυτό το πράμα που σου μιλάνε σαν πολίτη 2η κατηγορίας κάτι κυράτσες... δεν μπόρεσα ποτέ να το καταλάβω..!
(σε ποιόν σύλλογο είστε καλέ να ρθώ κι εγώ;)

Masterpcm είπε...

Ντεν έχω facebook καρντιά μου...
Και ντεν μπροκειται να αποκτήσω...

:-))

Δοξάστε την!

dalibu είπε...

Αχ πες τα καλη μου(fcbook)!!Επηξε το ματι μας απο φωτο-must του τυπου..στεκομαι στον καθρεφτη και βγαζω φωτο την πανεμορφη φατσα μου η'δινω χαριτωμενα φιλακια και βγαζω φωτο ΠΑΛΙ την πανεμορφη φατσα μου η'....η'...η'....
Για τη δηθενια και τη ματαιοδοξια μερικων τωρα απλα αδιαφορω.. για να μν αρχισω να θαβω!!!
Την καλησπερα μου!

DRAMA QUEEN είπε...

Γάμησέ τα!

Εγώ βρήκα κάποιες δικές μου στα 24 παντρεμένες με παιδί!

Ανώνυμος είπε...

you have a wonderful site!

Μουσαφιραίοι...