Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009

Η γειτονιά μου (βόλιουμ τού)

(εδώ το βόλιουμ ουάν).. φυσικά η γειτονιά μου έχει πολλά νούμερα (ναι παιδιά... εκτός από μένα έχει κι άλλαα..)!

Ας πιάσουμε λοιπόν την μπροστινή πλευρά της πολυκατοικίας μας! Στηηην μπροστινή πλευρά, μένει ο διαχειριστής μας!

Εξαιρετικός άνθρωπος και γνώστης των πάντων! Δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει άνθρωπος έξω από την αυλή του και να μην ξέρει την ακριβή ώρα αναχώρησης, άφιξης και του λόγου που βγήκε από το σπίτι του!

Καθαρίζει όλη μέρα την αυλή του, για να έχει και καλύτερη πρόσβαση στον δρόμο.. μέσα από το σαλόνι του χάνει λεπτομέρειες. Όταν καθαρίσει τον δικό του κήπο, έρχεται και στον δικό μας ... όχι μόνο για να μας δείξει ότι είμαστε ανεπρόκοποι κι αφήνουμε τα ξεραμένα φύλλα να μας πνίξουν, αλλά και να κατασκοπεύσει μέσα από τις πορτοκαλί μας κουρτίνες!

Ευτυχώς έχουμε φροντίσει να είναι διπλή στρώση όπως ο μουσακάς... οι κουρτίνες μας ντε! Αφού σκάσει από το κακό του που δεν μπορεί να δει τίποτα, κάνει άρπα κόλα καθάρισμα των φύλλων, παίρνει και τη σκούπα μας, την κάνει σύχριστη (έχω αλλάξει 3 σκούπες από πέρσι και να φανταστείτε οτι δεν έχω σκουπίσει ούτε μια φορά!) και πάει για ψώνια στο γειτονικό μίνι μάρκετ όπου μαθαίνει και τα νέα της παρακάτω γειτονιάς!

Το μίνι μάρκετ, το έχει μια κυρία που μένει πάνω από το διαμέρισμα του διαχειριστή! Φαίνεται πολύ συμπαθητική αλλά αν ακούσετε τι λέει το στόμα της κάθε φορά που τσακώνεται με τον άντρα της... θα κοκκινίσει και η πλάτη σας!

Και περνάμε στο δίπλα διαμέρισμα, που το είχε μια κυρία κολαούζο! Αααχ... τώρα δεν είναι σωστό να μιλάω έτσι γι' αυτήν ...γιατί πέθανε τον χειμώνα αλλά ήταν κολαούζο πως να το κάνουμε! Όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη ΚΑΙ αυτοκαλιόταν (μα τι λέξηη..) και φυσικά για να μην παρεξηγηθείς αναγκαζόσουν να την καλέσεις! Το σπίτι λοιπόν το άφησε σε μια ζάμπλουτη ανιψιά της που μας έχει πρήξει τον γκιώνη*!

Η κυρία λοιπόν, έχει βαλθεί να κάνει το σπίτι (ένα δυάρι είναι μη νομίζετε..) παλατάκι! Το έχει γκρεμίσει όλο και φυσικά επακόλουθο είναι να ξυπνάμε κάθε μέρα αλλά και τα Σαββατοκύριακα από τα χαράματα που έρχονται τα μαστόρια και κοπανάνε τοίχους και μπήγουν τρυπάνια στα ταβάνια! Άσε δε, που η πολυκατοικία έχει πήξει στη σκόνη και όταν ανοίγεις την πόρτα σου να βγεις στον διάδρομο νομίζεις οτι θα δεις τη Σιγκούρνι Γουίβερ αγκαλιά με τον γορίλα. Όταν καταφέρεις και βγεις από την ομίχλη, χρειάζεσαι πάλι ένα καλό μπάνιο για να μη μοιάζεις με τον μάστρο-Χρήστο τον σοβατζή!

Ααααμ το άλλο; Που το πας το άλλο; Που έχουν φέρει ένα κοντέινερ απ' έξω λες και θα γκρέμιζαν τους δίδυμους πύργους και έχει πιάσει 5 θέσεις πάρκινγκ και βλαστημάμε όλοι μέχρι να βρούμε που θα αφήσουμε τ' αμάξι μας;

Άλλοι έξυπνοι οι υπόλοιποι της γειτονιάς, που βλέπουν κοντέινερ κι αντί να πετάξουν τα σκουπίδια τους κανονικά στον κάδο, που περνάει κάθε μέρα το σκουπιδιάρικο και τα παίρνει, τα πετάνε μέσα εκεί, που κανείς δεν ξέρει πότε θα ‘ρθουν να το ρημαδοπάρουν και να ησυχάσουμε και βρωμοκοπάει ο τόπος! Θα κολλήσουμε τη γρίπη των χοίρων ρεεεε!

Ουφ... μια στάση βρε παιδιά να πιω λίγο νερό και συνεχίζω...

Στο ισόγειο δίπλα από τον Πουαρώ της πολυκατοικίας (τον διαχειριστή.. σας θέλω να είσαστε γάτες!) μένει μια κοπέλα που ούτε που ακούγεται... μέχρι να βάλει μπροστά την μηχανή 3.οοο κυβικών που έχει απ' έξω και να μαρσάρει μέχρι να ζεσταθεί! Κατά τα άλλα είναι γαμώ τα παιδιά!

Απέναντι, υπάρχει ένα πέτρινο παραμυθένιο σπιτάκι που οι ιδιοκτήτες δεν είναι και τόσο παραμυθένιοι κι αν κατά λάθος παρκάρεις το αμάξι σου ένα χιλιοστό μπροστά στο πάρκινγκ τους, βγαίνουν έξω το βράδυ και σου σκάνε τα λάστιχα! Ακούς; Ακούω να λες! Φταίει ο άλλος μετά να μπει και να του ξεριζώσει όλα τα μανιταροφανάρια (ρεζίλι μας έχει κάνει..) από τον κήπο του και τη Χιονάτη με τους 7 νάνους; Η κυρία δε του σπιτιού, μια τσουρόγρια, που νομίζει οτι είναι η Γκιζέλα Ντάλι στα νιάτα της και μου φοράει κάτι κολλητά τζιν που τα βγάζει με εγχείρηση μάλλον μετά και κάτι ξώβυζα μπλουζάκια, κοτσάρει κι ένα λουλούδι στο μαλλί και είναι έτοιμη για τσάρκα! Φυσικά δεν τολμάς να την κοιτάξεις... το βλέμμα της δηλητήριο! Σιγά κυρά ντίβα μας!

Ο άντρας της, ο γνωστός κρεμανταλάς με τα γκρι υφασμάτινα παντελονάκια και τα άσπρα πουκαμισάκια λες και ήταν εισπράκτορας λεωφορείου κι έχει μείνει σ' εκείνη την εποχή, έχει το ίδιο θανατηφόρο ύφος!

Στην ακριβώς απέναντι, δηλαδή δίπλα στην δική μας αλλά από την δεξιά πλευρά (σας πάω ζιγκ ζαγκ για να μη βαριέστε!), μένουν στο ισόγειο μιας 8όροφης πολυκατοικίας, κάτι ξένοι που δεν έχω προσδιορίσει από που ακριβώς είναι, αλλά το πιο πιθανό να προέρχονται από το ανατολικό μπλοκ, γιατί είναι πολύ χαρούμενοι άνθρωποι! Όλη μέρα μαζεύονται 40 άτομα και πίνουν βότκες, τρώνε μεζέδες, γελάνε και μιλάνε φωναχτά! Ζωντανοί άνθρωποι βρε παιδί μου!

Δυο πολυκατοικίες παρακάτω από τ' αριστερά, μένει μια κυριούλα... πω πω πω..! Ναι, έτσι ακριβώς!

Αυτή νομίζει οτι είναι γιατρός χωρίς σύνορα και έχει βαλθεί να σώσει όλες τις γάτες της γειτονιάς από την πανούκλα! Όλη την ώρα είναι στο φαρμακείο (α, να μην ξεχάσω να σας πω για τον φαρμακοποιό!) και αγοράζει αντιβιώσεις, χάπια, σύριγγες και μετά που τη χάνεις που τη βρίσκεις να κυνηγάει γάτες κάτω από τα αυτοκίνητα, να τους χώσει τη βελόνα στον κώλο! Εννοείται οτι αν της πεις αν είδε τη γάτα σου και της την περιγράψεις, η απάντηση θα είναι "Α, ναι, την είδα, την είχε πατήσει ένα αυτοκίνητο!" Απίστευτο!

Ο Φαρμακοποιός της γειτονιάς!

Ναι ναι, με κεφαλαίο "φι", γιατί είναι "Ο" φαρμακοποιός! Όλη μέρα πίνει κοκα κόλα. Το φαρμακείο νομίζεις οτι την έχει γλυτώσει από βομβαρδισμό! Οτι έμεινε από την άλωση της Κωνσταντινούπολης! Τα κουτιά με τα φάρμακα πίσω από τα γυάλινα ντουλάπια, είναι λίμπα! Δεν είναι τίποτα στο σωστό μέρος και όταν ανοίγει ένα ντουλάπι για να σου δώσει αυτό που του ζήτησες (αν το πετύχει δηλαδή), πέφτουν άλλα τρία κουτιά, που τα ξαναπετάει μέσα και με σβέλτες κινήσεις κλείνει το ντουλάπι για να μην του ξανάρθουν στο κεφάλι!

Όταν επιστρέψει στο ταμείο με το πολυπόθητο φάρμακο, φυσάει την 2 δάχτυλα σκόνη που έχει πάνω το κουτί, στα μούτρα σου και ανοίγει τον τόμο με τις τιμές των φαρμάκων για να δει πόσο κάνει!

Εκεί χρειάζεσαι λίγη υπομονή... δεν έχει κομπιούτερ, είναι παραδοσιακός τύπος! Μετά από κάνα τέταρτο, σου ανακοινώνει την τιμή και αν όλα πάνε καλά κι έχεις ψιλά να του δώσεις και όχι 50ευρω, πας σπίτι σου με το πολύ πιθανόν ληγμένο σου φάρμακο! Αλλιώς, σε στέλνει να κάνεις ψιλά και σε φορτώνει και με τα δικά του 50ευρα να του τα χαλάσεις! Έχει μια πάρα πολύ αστεία και δυνατή φωνή και είναι πολύ παράξενος! Όλοι όμως στη γειτονιά τον συμπαθούν!

Ξαναγυρνώντας στον δρόμο μας, λίγο παρακάτω από το σπίτι μας είναι ένα προποτζίδικο! Αυτός ο τύπος ρε παιδιά, να μη σου έχει γελάσει ποτέ! Να μη σου έχει ευχηθεί ποτέ καλή τύχη στο Τζόκερ που ρίχνεις! Ένας αλογομούρης άλλο πράμα! Γι' αυτό δε μου κάθεται το Τζόκερ.. τον γρουσούζη! Άμα δεν του γελάσεις του δελτίου όπως ο Κωνσταντάρας στη χαρτοπαίχτρα, πως θα κερδίσει το ρημάδι, που είναι σα να βλέπω τον Γιαννάκη τον Μπάμια όταν του το δίνω για να το περάσει από το μηχάνημα; Φτου!

Η περιπτερού λίγο παρακάτω είναι εξαιρετική κυρία! Πολύ εξυπηρετική κι ευγενική, πάντα με το χαμόγελο!

Αλλά η άλλη στην άλλη γωνία είναι λες και της έχεις σκοτώσει τη μάνα! άπαπαα.. Έχει πάρει κι ένα κοριτσάκι και το εκπαιδεύει για το καλοκαίρι και το έχει πρήξει το καημένο! Όλη την ώρα της κάνει παρατηρήσεις και της φωνάζει! Δεν ξαναψώνισα ποτέ από 'κει! Έχουμε κι ένα κούτελο στην εργατική τάξη κύριε! Πάω και ψωνίζω από το άλλο περίπτερο και μετά περνάω επιδεικτικά από μπροστά της για να σκάσει! Είμαι κι εγώ μια σουρπουίτσα..! Αλλά θέλει αγώνα για να πέσει το κεφάλαιο (και να διαβαστεί επίσης... αυτό του Μαρξ!)!

Αχ, πιάστηκαν τα δαχτυλάκια μου τόσην ώρα τσίκι τσίκι στο κομπιούτερ... θα πάω να κάνω ένα μανικιούρ στην καινούρια μανικιουρίστα που άνοιξε εδώ δίπλα! ...μμμ από αύριο θα ξέρω κι άλλα πικάντικα κοτσομπολιά! α...δε σας είπα...γκντούπ**


* (ιδιωματική έκφραση/μου έπρηξες τον γκιώνη/γκιώνης. πουλί της άγριας φύσης/ παρεμφερής έκφραση του "μας τα έκανες αερόστατα", μόνο που αναφέρεται στο μεσαίο μέλος της τριάδας)


** τι εξήγηση θέτε δηλαδή σ' αυτό τώρα; μμμ... μπορεί να έπεσα από την καρέκλα, μπορεί απλώς να λιποθύμησα πάνω στο πληκτρολόγιο, μπορεί να ήρθε κάνας γείτονας από πίσω και να μου άναψε μια με κάνα τηγάνι, μπορεί και να πέθανα από βαρεμάρα... αλλά σ' αυτή την περίπτωση δεν θα ήταν ίδιος ο ήχος ε;


υ.γ. αργούν οι διακοπές ρε παιδιά;

33 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

* (ιδιωματική έκφραση/μου έπρηξες τον γκιώνη/γκιώνης. πουλί της άγριας φύσης/ παρεμφερής έκφραση του "μας τα έκανες αερόστατα", μόνο που αναφέρεται στο μεσαίο μέλος της τριάδας).
θα είχε πολλά κέφια ο θεός την ώρα που σε έπλαθε!!!! και μη μου πεις ποιος θεός και αρχίσεις τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση !!!!!
Βγάλε και τα υπόλοιπα λουκούμια,αφού το μαρτύρησες ότι έχεις και άλλα.
Πάμε και για μέρος Γ με τρέλα,
καλό βράδυ...

b|a|s|n\i/a είπε...

αυτοκαλεζόταν δεν είναι; μπα! χμ! δεν ξέρω! χαχαχαχα! παραμένει η απορία μου. ποια είναι αυτή η βασίλω επιτέλους;;; χαλάει και το όνομα! :))) στο τρίτο να επεκταθείς και στην δίπλα γειτονιά. τι εννοείς όχι; ναι λέμε! :))

habilis είπε...

ΦΟΥΛΗ @
Το συμπαθές πτηνόν εις τας ιδιωματικάς εκφράσεις έχει γκράν σουξέ .
Η πλέον προσφιλής όλων εις το πανελλήνιο : Kλάσε μου τον γκιώνη.

basnia @
H Βασίλω , αν θες να ξέρεις , είναι ένα κοινωνικό άτομο ,διαχυτικό ,που τουλάχιστον σου λέει ένα γειάσου αν σε δει.Είναι σπάνιο είδος κατοίκου πόλης που τείνει προς εξαφάνηση .

Tanila είπε...

"Αυτοπροσκαλούμαι" b|a|s|n\i/a

manetarius είπε...

@Φούλη
Ο θεός όταν με έπλαθε... απλώς ξέχασε να με βάλει στο Δαφνί... κατα τα άλλα έκανε πολύ καλή δουλειά! Είμαι 1.80, ξανθιά με γαλάζια μάτια (τιιι... όλοι έτσι δε λένε στο ίντερνετ;)
Τιιι και Γ μέρος θέτε; Προσέξτε γιατί έχω κι άλλα να σας πω!

@Βασίλη
Α ναι βρε.. αυτοκαλεζόταν είναι το σωστό! Αν σε πάρει ο Μπαμπινιώτης πριν από μένα.. μην ξεχάσεις να με ειδοποιήσεις! :)
Η Βασίλω... ήταν η κυρία που έμενε από πάνω.. πάλι θα τα λέμε; :Ρ
Φιλάκιααααααα!!! :)

@Habilis & Tanila
συγγνώμη που σας το λέω... αλλά δεν είναι ευγενικό να μπαίνετε σ' ένα βλογ και να γράφετε στον γκιώνη σας τον ιδιοκτήτη...
..απαντήστε και σε μένα κάποιος...μπουχουχουααα...!
σαααας...παρακαλώωωω...μπουχουααα...

korinoskilo είπε...

οτι πιο απολαυστικο για τον πρωινο καφε μου .........

μπορεις να το παρεις πανω σου :ρρρρ
μπορεις να γινεις 1.85 και ξανθια τωρα πια :ρρρρρρρρ

καλημερεςςςςςς

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Αυτοί οι διαχειριστές των πολυκατοικιών, μεγάλες μορφές όλοι τους, για να περιγραφούν επαρκώς ως φαινόμενο τέσσερα πόστ δεν φτάνουν.
Ενδιαφέρουσα γειτονιά πάντως, μπορείς να βγάλεις έξτρα εισόδημα, παραχωρώντας ένα μήνα στέγη, σε φοιτητές ψυχολογίας που κάνουν τη διπλωματική τους.

Ανώνυμος είπε...

συγνωμη? θελεις και δευτερο γυρο διακοπων? και το λες φωναχτα? σε μας που δεν εχουμε παει καν τον πρωτο?

ΘΟΥ ΚΥΡΙΕ!!!!!

Tanila είπε...

Re habilis πολύ κομιλφό και καθωσπρέπει όλο αυτό.
Άλλο να πεις "κλάσε μου το μουνί/τ'αρχίδια". Γιομίζει ο στόμας σου.
Παρεπιτόντως είχα έναν μαλάκα πα'όλίγο πρώην γκόμενο με το επίθετο γκιώνης. Είναι τυχαίο;

wilma είπε...

Εντάξει ηρέμησα τώρα! Έχω μάθει τόσα για τη γειτονιά που λέω να κατεβω δήμαρχος στην περιοχή.

Θα κυκλοφορώ, θα χαιρετώ κόσμο και θα λέω διάφορα εντυπωσιακά όπως: Εσείς είσαστε η σωτήρας των γατιών?
Ωραία μηχανή! να προσέχετε όμως! πάντα με κράνος!
Φαρμακοποιέ μου! το ξέρετε ότι υπάρχουν προγράμματα επιδότησης μικρών επιχειρήσεων για να βάλουν Pc?
Καλέ τι ωραίο τζιν! και σας κάνει έναν πωπό σαν την περιφέρεια που φιλοδοξώ να βγω δήμαρχος.
Ψηφίστε με!
Εγώ θα σας σώσω!
βολιουμ θρι δεν έχει?

manetarius είπε...

@Koriniskilo
Τι εννοείς καλέ οτι τώρα μπορώ να γίνω 1.80 και ξανθιά; ...αφού είμαι! χο χο χο! :))) :ΡΡΡ

@ΚΥΠ
Χα! Μόνο 4 πόστ; Μη σου πω οτι θα ανοίξω άλλο βλογ να γράφω για τη γειτονιά κια τους διαχειρηστές της! Καλά.. που να σου λέω..! :)
Προς το παρόν έχουμε ένα έξτρα δωμάτιο.. όποιος θέλει του το νοικιάζω.. όχι τίποτα άλλο, αλλά κι εμείς μια ψυχανάλυση τη χρειαζόμαστε! :) Έχουμε και ανακλυνδρο.. προσφορά του καταστήματος! :Ρ

@εξόφθαλμη
άντε καλέ.. σιγά, τι ήταν ο πρώτος γύρος διακοπων; Απλώς ένα ζέσταμα για τον δεύτερο! :)
άκου λέει..

@Τανίλα
...συγγνώμη που μπαίνω στην κουβέντα σας... αλλά να ξέρεις: Τίποτα δεν είναι τυχαίο! :Ρ

@Wilma
Ααα.. αν είναι να στοχεύεις τόσο ψηλά, να σου δώσω μερικές συμβουλές! Είχα συμμαθήτρια την κόρη του πρώην δημάρχου! Θα τη ρωτήσω τα κόλπα και θα σε ενημερώσω... πάντως καλά το πας!
μμμ...βόλιουμ θρί ε; Φοβάμαι μη με πάρουνε χαμπάρι και μου ρίξουν υδροκυάνιο στους σωλήνες του νερού το βράδυ (είναι εξωτερικοί, είπαμε η πολυκατοικία είναι από το '20) και πιω νερό και τα κακαρώσω... αλλά μπορεί και να το ρισκάρω! Στο κάτω κάτω μόνο ο Σωτήρης Δανέζης θα παλεύει για την ελευθερία του τύπου;

kat. είπε...

φανταστική η γειτονιά σου.. δεν μπορώ να πω! όμως δεν έχετε την κυρία πόπη που έχουμε εμείς στην δική μας γειτονιά. η κυρία πόπη έχει ψυχολογικά προβλήματα και χτυπάει τα κουδούνια των άλλων σπιτιών από το μεσημέρι και μετά.. α! και το καλύτερο είναι πως σκουπίζει με τα χέρια τα πεζοδρόμια! δόξα τον ξεό! καλά περνάμε και εμείς..

υγ. τι χρώμα τα θες τα ray ban?

manetarius είπε...

@Kat
Ααα...χου! Κι έλεγα τι δεν έγραψα.. καλά ίσως κάνω ένα βόλιουμ θρι! Καλά.. περνάμε σούπερ στη γειτονιά μας!

υ.γ. μμμ... σε τι χρώμα τα διαθέτι το μαγαζί; (χριστέ μου... το συνεχίζει ο γύφτος!)

Tanila είπε...

Aaaaxxxx
Από τότε που βγήκε η συγνώμη χάθηκε το φιλότιμο. Μη μας διακόπτεις μανδάμ, ποιά νομίζεις ότι είσαι;
:-P
Βρε λες να τον είχε και σαν τοσοδά πουλάκι;

manetarius είπε...

@Tanila
..εμ, δεν θα το μάθεις ποτέ! Είδες που απορίπτεις τον κόσμο έτι χωρίς δεύτερη σκέψη;

Αntidrasex είπε...

Εμ, νομίζω ότι πιο γεμάτο στόμα κάνει η έκφραση "Κλάσε μου το Μπούτσο" (με μπ).

moutro είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχα εσύ είσαι σήριαλ παιδάκι μου χαχαχαχαχα, λοιπόν αυτό με τις διπλές περιπτερούδες το έχουμε κι εμείς εδώ. Αλλά είναι περιπτεράδες. Ο ένας είναι γαμώ τα παιδιά, ο άλλος είναι για γαμώ τις κλωτσές. Θέλω να σε δω λίγο με το Looκ του σοβατζή. Όποτε μπορείς το κανονίζουμε :ppPPPPpppPPPPppp

Ianos είπε...

Εγω δεν εχω να σχολιασω κατι σε αυτο το πνευματικο ντελιριο που διατιθεται σε τευχη!!!
Απλα το απολαμβανω τρωγοντας την μπριζολα μου που ελεγε και ο Ιασωνας
Τριανταφυλιδης στο να η ευκαιρια!!!
Πολλα φιλια...
Υ.Γ.βλεπω οι κυριες της αυλης πρωτη μουρη!Ετσι ετσι!!!! ;-)))

habilis είπε...

antidrasi+sex @
Σωστή επισήμανση.
Με μπ το έλεγε και ο Καραισκάκης.
Άν πάρει το Βασίλη ο Μπαμπινιώτης ας τον ρωτήσει ,να ξέρουμαι από πρώτο χέρι , πως γεμίζει το στόμα μας καλύτερα.

manetarius είπε...

@αντιδρασεξ
τσ..τσ..τσ... μήπως μένετε στην γειτονιά μου; Μα τι στόμας είναι αυτός; τσ..τσ..τσ..!

@μούτρο
χαχαχαα.. να δεις πλάκα που θα πάθεις όταν με δεις... δεν έχω μόνο το λουκ του σοβατζή.. έχω και το λουκ του σοβατζή που όλη μέρα πίνει μπύρες! ;)
Σι γιου σούν αι χοπ! :)

@Ιανέ
ΜΠΡΙΖΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ;;; Και κάτι ξεροψημένο μου μύρισε...μμμμ...

@Habilis
Ο Καραϊσκάκης ο ..γνωστός; Τι μου λέτε;;; Μωρέ ΜΠράβο!!

Unknown είπε...

καλά μας τα είπες για τον γκιώνη... μήπως θες να μας πεις τι είναι και η "σουρπουίτσα";;;

manetarius είπε...

@chichipiru
χαχαχααα... κι έλεγα κι εγώ...δε θα ρωτήσει κανείς; Δεν ξέρω ακριβώς τι σημαίνει.. αλλά το λέει μια φιλενάδα μου τρελλάρω όταν θέλει να πει οτι είναι πονηρός κάποιος! χιχιχι..!

DRAMA QUEEN είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΝΩ ΚΟΜΜΕΝΤ!
Γαμιέται η Microsoft και ο Bill Gates... λοιπόν.

Τα διάβασα για την γειτονιά σου και πραγματικά μου θύμισες μια γειτονιά που βρίσκω πολύ σπαστική και δεν είναι άλλη από την Παπάγου!
Αν ναι, περαστικά σου!

manetarius είπε...

@Drama Queen
Καλά, ο Bill έτσι κι αλλιώς γαμιέται χρόνια τώρα! Γι' αυτό εγώ έλυσα το πρόβλημα μου μ' ένα μήλο φαγκωμένο! ;))

Ευτυχώς όχι, δεν είναι του Παπάγου! Κι εκεί έτσι είναι; Αλλά θα μου πεις πως να είναι που μένουν όλο στρατιωτικοί;
Περαστικά μου έτσι κι αλλιώς! :))

Skouliki είπε...

Φαντασου τωρα ολοι αυτοι να ειχαν blog Και να εγραφαν τα ιδια για σενα
αχαχαχαχαχαχαχ

καλο καλοκαιρι να εχουμε :)

Αntidrasex είπε...

@ Drama Queen: Ξέρεις το κλασσικό ανεκδοτάκι?
Τι είπε η γκόμενα του Gates μόλις τον είδε στο κρεβάτι?
"Τώρα κατάλαβα γιατί η εταιρεία σου λέγεται Micro-Soft".

@Μανετ: Ναι, ο γνωστός Καραϊσκάκης, ο γιος της καλόγριας, του 1821, όχι το γήπεδο.
Συγκεκριμένα, μετά από έναν τραυματισμό του λέγεται ότι είπεν:
""ΑΜΑ ΖΗΣΩ ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΩ. ΑΜΑ ΠΕΘΑΝΩ ΘΑ ΜΟΥ ΚΛΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΜΠΟΥΤΖΟΝ"
". Φημολογείται ότι αυτά ήταν τα τελευταία του λόγια και όχι η άλλη φράση που του αποδίδεται καθώς πεθαίνει: "Εγώ πεθαίνω όμως εσείς
να είστε μονοιασμένοι
και να βαστήξετε την Πατρίδα".
Διαβάζοντας για τον γενικότερο βίο του, τείνω να πιστέψω την πρώτη εκδοχή ως πιθανότερη.

thamnos είπε...

Είμαι κι εγώ μια σουρπουίτσα... μια μετάφραση παρακαλώ δεν μπορώ να ολοκληρώσω!!!

γειτόνας να σου πετύχει... απαπα :P

ΦΟΥΛΗ είπε...

Τώρα θα μας κουζουλάνεις τελείως,
το μήλο είναι φαγκωμένο η δαγκωμένο
οχι για να ξέρω,η θα βγάλεις το (κ)η θα βάλεις (δ) Μπαμπινιώτησα,χιχι

DRAMA QUEEN είπε...

Μανετάριυς,
Ακριβώς... Ξέρεις καλή μου πως τα πεζοδρόμια εκεί δεν είναι δημόσια ιδιοκτησία; Είναι αυτού που έχει το σπίτι πίσω από το πεζοδρόμιο! Ναι! Ναι! Για αυτό και δεν μπορείς να περπατήσεις εκεί...
Και εγώ μήλο είχα αλλά το άλλαξα ένεκεν της κρίσης βλέπεις...
(Είμαι ζώον ώρες ώρες, το ξέρω.)

Αγαπητό σκουλήκι,
αν το λέγαν κάποια συγκεκριμένη ώρα θα ήταν η σωστή απάντηση στην ερώτηση τι κάνω. Το τραγικό είναι ότι αυτοί μαλακίζονται και με τα 2 χέρια.

Αντίδραση,
Καλό! Χαχχαχα! Δεν φανταζόμουν και κάτι άλλο να σου πω την αλήθεια...
Αλλιώς θα σκεφτόταν άλλα επαγγέλματα πχ. πορνοστάρ...
(λέω εγώ τώρα...)

ethanandthecity είπε...

Απλοί καθημερινοί άνθρωποι και όλα μπερδεύονται γλυκά!

manetarius είπε...

@Σκώληξ
Καλέ.. τι να γράψουν; Εγώ είμαι ο πιο ήσυχος άνθρωπος του κόσμου!

καλές διακοπεεεεεές!!!

@αντιδρασέξ..
αδυνατώ να απαντήσω γιατί σήμερα από την ώρα που βγήκα στην κεντρική οδό για να φτάσω στη δουλειά μου, είχα μπροστά μου μια μηχανή με έναν Αρχαίο Έλληνα, που φόραγε μια μπλούζα με την εξής ατάκα "Πας μη έλλην βάρβαρος". Μου έκανε κάτι σαν πλύση εγκεφάλου πρωινιάτικο ... όσες φορές κι αν τον προσπέρασα, πάλι μπροστά μου τον έβρησκα... οπότε μάλλον κι ο Καραϊσκάκης... είπε το πρώτο! (ναι.. είχε πολύ ζέστη χθες το βράδυ και δεν έκλεισα μάτι...λάλησαα!)

υ.γ. να είχαμε μια τούρτα σοκολάτα παγωτό...;)

@Θάμνε
..σουρπουίτσα = πονήρω! Τώρα μπορείτε να ολοκληρώσετε! :)

@Φούλη
πω πωωω... τι φαγκωμένο τι δαγκωμένο! Μα τι λογοκρισία πέφτει εδώ μέσα.. ! :))
Κι αυτός ο Μπαμπινιώτης... ούτε φωνή ούτε ακρόαση.. θα έχει πάει διακοπές να δεις! ;)

@Drama Queen
Ααα.. πολύ ωραία τακτική αυτή! Έχω το σπίτι, έχω και το πεζοδρόμιο! Κι αν περάσεις από μπροστά ... πληρώνεις εισιτήριο ή σου ρίχνουν 5 μέρες κράτηση όπως στο στρατό;

@Ethan..
...ναι..γλυκά! :)

Αntidrasex είπε...

Πες του Ελληνα,
"Πας μη Μανιάτης, Βλάχος".

manetarius είπε...

@αντιδρασέξ!
Αααα... πουλάκι μου! :Ρ

Μουσαφιραίοι...