Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Δώσε νέα στον λαό!

Ένα γρήγορο φλας μπακ (γιατί έχουμε και δουλειές).

Πριν λίγες μέρες κλείσαμε έναν ολόκληρο χρόνο από τότε που μας έκλεψαν το αμαξάκι μας!


Αχ, το αμαξάκι μας! Ένα ωραιότατο ολοκαίνουριο swiftάκι! Ένα μπλε ωραίο χρωματάκι, με όλα τα κομφόρ μέσα: καρεκλάκια των παιδιών, καροτσάκι του μωρού, όοοολα μου τα cd (από Αγγελάκα μέχρι Μπρους Σπρινγκστιν), τα γυαλιά ηλίου μου, τα γυαλιά μυωπίας, τη σκηνή μας, κάτι παιχνίδια των παιδιών και ... τέλος πάντων μην βγάλω φωτοτυπία της δήλωσης που κάναμε στην αστυνομία και την αναρτήσω γιατί θα διαβάζετε 3 μέρες με όλα αυτά που είχαμε μέσα.


Να φανταστείτε, αν καμιά μέρα ξεχνούσαμε τα κλειδιά από το σπίτι, άνετα μέναμε στο αμάξι για καμιά βδομάδα!
Μόνο ψυγείο δεν είχε αλλά αν έψαχνες, σίγουρα κάτι θα έβρισκες από κονσέρβες ή κάνα ξεχασμένο σακουλάκι με μπισκότα.


Ποιο είναι όμως το καλύτερο; Οτι την προηγούμενη ημέρα, είχαμε ξεχρεώσει το δάνειο για την αγορά του! Καταπληκτικό;
Πάω η καλή σου εγώ να πάρω το αμάξι και να πάω στη suzuki να πάρω την κυριότητα ... πουθενά το αμάξι! Έμεινα με την κυριότητα στο χέρι!


Τι να λέμε... χαρτούρα; 2 ώρες στην ασφάλεια για να δηλώσουμε την κλοπή;
Και μόλις μας βλέπει ο μπατσούλης, τι μας λέει; "Σας κλέψανε το αμάξι; Τι ήταν swift ή smart; Ααα... έχουμε πολλές κλοπές εδώ στην περιοχή... 80 αμάξια σε 2 μήνες"
Μπράβο παλικάρι! Βλέπω κάνετε καλή δουλειά και είσαστε περήφανοι γι' αυτό! 

Αντί για τα παραπάνω, είπα να πω κάτι άλλο "α, κλέβουν τα μικρά ε; Το επόμενο αμάξι μας θα είναι φορτηγό, Λου μου".
 

Στο καπάκι, έρχεται μια κοπέλα να δηλώση την κλοπή του δικού της swift που είχε παρκαρισμένο ακριβώς κάτω από το αστυνομικό τμήμα (σαΐνια τα παιδιά λέμε, τίποτα δεν τους ξεφεύγει) κι ακόμα ένα παλικάρι για την ίδια δουλειά.
 

Τους βλέπει ο πολυάσχολος μπατσούλης και τους λέει:
"Όλοι εσείς για δήλωση κλοπής ήρθατε;"
"Ναι", απαντάνε κι οι δυο
"Και τι σας κλέψανε;"
Λέει η κοπέλα για το swift της και το παλικάρι μας ρίχνει την κεραμίδα: 

"Εμένα το φορτηγό μου".
 

Πωωωω... ούτε φορτηγό δεν μπορείς να πάρεις τη σήμερον ημέρα! Μα γιατί να κλέψουν φορτηγό; Τι να το κάνουν; Θα πάνε ομαδική εκδρομή στη Σαρωνίδα; Τι να πω;
Τότε ο μπατσούλης που τρόμαξε από την υπερβολική δουλειά που του βγήκε ξαφνικά, μας λέει:
"Δε μπορεί βρε παιδιά, για ψαχτείτε λίγο!"
Αααχ, ωραίες στιγμές.


Να μην πολυλογώ (ναι.. καλά..) τώρα οδηγώ ένα γαλλικό αμάξι, που ταιριάζει με την γαλλική μου ανατροφή και έχει και χώρο για πτι φουρ πίσω από το χειρόφρενο (τι; είναι χώρος αποθήκευσης; ε, κι εγώ τι λέω;) :Ρ



υ.γ. 2 ποστάκια σε 15 μερούλες; Το έκαψα λέμε! :Ρ




10 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ελα ρε!! με το που το ξεχρεώσατε!!
το παρήγορο για μένα είναι ότι εχω ford fockus μεγαλο εεε; και πάντα τα κλειδιά είναι επάνω...
Δεν μου λες ,αυτός ο θείος ραμολι απο το εξωτερικό τι κάνει; τον βάρεσε η κρίση; δεν βοηθάει καθολου;
υγ πάντως αν θες καρεκλάκι αυτοκινήτου εχω να σε βολέψω, ρίξε μήνυμα και τοχεις...
θα πω κάτι που βαρέθηκα να ακουω,αφου μας πηδάνε με όλους τους τρόπους,"βρε υγεία να έχουμε"
φιλιά πολλά κοριτσαρα μου,να προσέχεις το γαμπρό..... συμπεθερα

manetarius είπε...

Μπονζούγ Φούλη!
Εντάξει, βολευτήκαμε με καρεκλάκι. Μας δώσανε και αγοράσαμε κι ένα για τον μεγάλο... Ουφ, ακόμα πλΕρώνουμε τις δόσεις αλλά τι να γίνει!
Ευχαριστώ πολύ!
Εσείς εκεί τι πρόβλημα να έχετε; Τα κλειδιά πάνω και δεν αγγίζει κανείς τίποτα!
Όταν λές για τον θείο εννοείς τον ψυχίατρο; Αυτός είναι χτυπημένος από άλλα, χρόνια τώρα! :Ρ
Η τρέλα δεν πάει στα βουνά που λένε! χαχαα..
Πολλά πολλά φιλάκιααα!! :)

Kος Μηδενικός είπε...

Θα σας δάνειζα την Κάντιλακ, αλλά μανίτσα μου δε βοβλεύει καθόλου στο παρκάρισμα!

Εγώ πάλι έβγαλα και τη μπαταρία από το αμάξι και αν μπορέσουν να το πάρουν...εμένα να μου γράψεις!

manetarius είπε...

@ZEro
Αχ, δε βαριέστε... έτσι κι αλλιώς πάμε και πουθενά; Άνεργη είμαι, όλη μέρα στο σπίτι, καμιά παιδική χαρά, κάνα γυμναστήριο (με χορηγό τη μαμά), καμιά βόλτα στην παραλία, σε κάνα φίλο... (πλάκα πλάκα... μόνο σπίτι δεν είμαστε! :Ρ )

Εμάς πάντως, πρέπει να ήταν πολύ μάστορες αυτοί που μας το τσάκωσαν... δεν έσπασαν ούτε τζάμι! Πρέπει να το άνοιξαν χαλαρά...

Ανώνυμος είπε...

είδα πωs σαs έκλεψαν και τα cd ακόμα,λίγο προσοχή μ' αυτό που σου έστειλα μην το παρατάs όπου κ όπου ,είναι συλλεκτικό δε λέει να το χάσειs.

Χριστίνα (lbt) είπε...

γεια σου βρε μανιταράκι! τι κανουν οι άντρες σου; 5 χρονια πως αλλαζουν τον ανθρωπο ε;
πάνε και τα μπλογκς και όλα, αλλα τα θυσιαζεις με ευχαρίστηση, για χάρη των παιδιων..
Ελπιζουμε βεβαια πάντα σε ολικη επαναφορά! :)) (τα λεω και για να τα ακουω κι εγω)
φιλιά!

manetarius είπε...

@ άγνωστε Μπιλ!
Ευτυχώς που υ['αρχουν κάποιοι καλοι (τον τόνο βάλε τον όπου θες) και μας στέλνουν κεινούρια cd... ;)

@Χριστίνααα!
Ξεχνάω να μπαίνω εδώ μέσα... έχω τόσα πολλά πράματα να κάνω που ίσα που τα προλαβαίνω κι αυτά! Προσπαθώ πάντως! :)

Unknown είπε...



thank you

سعودي اوتو

manetarius είπε...

Γιούχου! ;-)

FutureVisitor είπε...

Που είσαι τώρα manetarius; Έχουν περάσει 10 χρόνια από όταν αυτό το Blogg ήταν στις δόξες του..... Το ανακάλυψα τώρα τυχαία, είναι τόσο περίεργο να βρίσκεις κάτι ανέγγιχτο μετά απο τόσο καιρό. Πρέπει να κάνεις ένα τελευταίο post τουλάχιστον για τίτλους τέλους. Πρέπει να μάθω, γιατί το έκανες όλο αυτό εξ αρχής; Και γιατί μανιτάρια μουσκάρια;

Μουσαφιραίοι...