Κυριακή 8 Μαρτίου 2009

Hello my friends!!!

Από ότι είδα οι ζωές σας κύλησαν κανονικά όσο έλειπα, αντί να πέσετε σε μαύρη κατάθλιψη που δεν ήμουν εδώ να σχολιάσω τα κείμενα σας (η πολλή παρέα με τη βασίλισσα με επηρέασε). Εν πάση περιπτώσει.. επειδή ξέρω οτι θέτε ντοκουμέντα και τα πολλά λόγια είναι φτώχεια... μάζεψα μπόλικο υλικό! Μην πάει το μυαλό σας στο κακό... δεν θα σας δείξω μουσεία και αηδίες, θα σας δείξω τα παλιά καλά πράγματα που αντιπροσωπεύουν την κουλτούρα μου!

Έτοιμοι;



Fasten your seat belts και φύγαμε!!!!

Όπως θα είδατε κι από την 1η φωτό... η βλακεία όχι μόνο δεν με άφησε όταν μπήκα στο αεροπλάνο για Λόντρα, με ακολούθησε κι έφερε και 2-3 φίλες της παρέα!
Τρελλαίνομαι να κάνω αηδίες όταν είμαι σ' αυτή την πόλη. Εδώ δεν υπάρχει φάσιον πολίς, δεν υπάρχει ντροπή, δεν υπάρχουν ήθη ούτε έθιμα! Εδώ υπάρχει μόνο τρέλλα, χρώμα, φαντασία και χαρά! Τι κρίμα να μην μπορώ να μένω εδώ, ψοφάω για το ντύσιμο των Άγγλων.. ψοφάω σας λέω!!
Ο αδερφός μου πάντως, με προειδοποίησε οτι αν ποτέ αποφασίσω να ζήσω στο Λονδίνο, καλά θα κάνω να αλλάξω μυαλά γιατί αν ντύνομαι έτσι δεν θα έχω φίλους... ούτε κι αδερφό!

Anyway... πάλι έπιασα την πάρλα και καθυστερώ τα ντοκουμέντα. Πάμε...

Α! Μισό λεπτό... ο Βασίλης είχε ζητήσει να βγάλω μια φωτό με το περιβόητο μπαλκόνι του σπιτιού.. ορίστε λοιπόν.



Είδαμε κι ένα σκιούρι στο πάρκο κάτω από το σπίτι... απίθανο αλλά δεν τον προλάβαινα τον άτιμο να τον φωτογραφίσω...





Πολύ υγρασία βρε παιδάκι μου.. δεν ξέρεις πως θα βρεις το αυτοκίνητο σου την επόμενη μέρα!!

(Κυριακάτικη βόλτα στην Columbia str , οπου έχει λαϊκή με λουλούδια)

Μετά από τα λουλούδια, ξαμολυθήκαμε σε όλες τις υπαίθριες αγορές (Brick Lane, Camden...). Λυπάμαι που δεν έχω φωτογραφίες από όλα αυτά.. Όσοι με ξέρετε καλά, θα υποψιάζεστε τον λόγο... σας δίνω λίγο χρόνο ακόμα να σκεφτείτε... μμμ... καλά, θα το πάρει το ποτάμι...
Περπατώντας μέσα στις αγορές, βομβαρδίζεσαι από μυρωδιές φαγητών! Ακολουθείς την καλά εκπαιδευμένη μύτη μου και φτάνεις στους πάγκους που ξεχειλίζουν πλούσια εδέσματα από όλο τον κόσμο!
Δεν χρειάζεται να σας πω οτι σταματούσαμε σε κάθε πάγκο (εγώ κι ο άλλος γκουρμέ της οικογένειας, ο αδερφός μου) και παίρναμε κι απο κάτι. Ήταν και τα δυο μου χέρια "πιασμένα" συνέχεια... που χώρος για τη φωτογραφική;
Φάγαμε Βραζιλιάνικα ψωμάκια τυριού, κοτοπουλάκι - μπαλάκι (ναι, δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα, γιατί μία που το έπιασα στο χέρι μου και μία που το κατάπια, οπότε δεν θυμάμαι και πολλά..), Γαλλική μακαρούνα (ένα γλυκό φτιαγμένο από καρύδα), fish and sticks (τόσα χρόνια δεν είχα φάει... τι γεύση!!)... Δεν τα θυμάμαι όλα αλλά κλείσαμε με ελληνικότατους λουκουμάδες με μέλι και ένα καταπληκτικό παραδοσιακό κέικ που είχε φέρει στο σπίτι ένας φίλος μας Βραζιλιάνος! Κι όλα αυτά μόνο σε μια μέρα!!!
Φανταστείτε τι εγινε την υπόλοιπη εβδομάδα... αναστενάξαν τα ψυγεία!!!

Ο Μπραζιλέρο φρέντ μας, μας είπε για ένα εστιατόριο που πήγε την προηγούμενη μέρα της άφιξης μας (συγγραφέας έπρεπε να γίνω, τέλος!).
Λοιπόν, αυτό το εστιατόριο ήταν θεοσκότεινο, δεν έβλεπες την τύφλα σου δηλαδή (τι σικ εκφράσεις, η Βασίλισσα στις έμαθε;). Ένας τυφλός σερβιτόρος σε οδηγούσε στο τραπέζι σου, ακουμπώντας το χέρι σου στον ώμο του.
Τα μενού ήταν τρία. Το πράσινο μενού - βετζετέριαν, το κόκκινο μενού - κρεατέριαν και το μπλέ μενού - ντιζέρτ (φαρσί τα μιλάω η άτιμη!). Μέχρι εδώ όλα καλά!
Συνεχίζοντας την ανατριχιαστική περιγραφή του ο φίλος μας, μας είπε οτι ήταν αδύνατο να φάει με το μαχαιροπίρουνο αφού δεν έβλεπε που ήταν το φαγητό του και αναγκαστικά το έπιασε με το χέρι (έτσι κι αλλιώς δεν τον έβλεπε και κανείς). Δεν μπορούσε να συνομιλήσει με τους υπόλοιπους του τραπεζιού, αφού δεν έβλεπε ποιος του μιλάει και παράλληλα άκουγε φωνές από τα άλλα τραπέζια.
Εγώ πάλι, είχα πολλές ερωτήσεις του τύπου "αν ήθελες να πας στην τουαλέτα;", "πως πλήρωσες τον λογαριασμό;" .. και άλλες πολλές απορίες που όμως μου είπε οτι θα μου λυθούν μόνο αν πάω! Όταν τους χιλιοπαρακάλεσα να πάμε όλοι μαζί (έφτασα και στο σημείο να τους απειλήσω οτι δεν θα φάω τίποτα και ποτέ ξανά) μου αρνήθηκαν.
Ο αδερφός μου σκέφτηκε πως αφού δεν βλέπεις τι τρως, μπορούν άνετα να σου σερβίρουν ακόμα και ποντίκια (από μικρός είχε ένα θέμα με τη φαντασία), άσε που ποιός ξέρει πόσο βρώμικη θα είναι η κουζίνα τους (και με την καθαριότητα είχε ένα θέμα πάντα!). Κρίμα που δεν πήγαμε, πάντως.. θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμη εμπειρία να ζήσεις έστω και για μια ώρα σαν τυφλός! Εντάξει, λίγο ανατριχιαστικό αλλά βλέπεις τη ζωή με άλλο μάτι..

Πάμε παρακάτω.

Όοοοχι, δεν είναι κλάμπ.. είναι μαγαζί με ρούχα για κλάμπινγκ, που φωσφορίζουν στο μπλάκ λάιτ.

Μερικά από αυτά...

..φοριούνται ωραιότατα και στο γραφείο..


Μας έκανε και μια λιακάδααα...
(μόνο μια μέρα έβρεξε - κωλοφαρδία).



Τσαγάκι διαλεχτό από το αγαπημένο μου μαγαζί στο Covent Garden (πάλι δεν πήρα κούπες!).


Μαγαζάκι με ζαχαρωτά, καραμέλες, κεκάκια και διάφορες άλλες λιχουδιές...



Να και η γλάστρα των ονείρων μου!



Διάλειμμα για μπύρες σε σκοτεινή πάμπ μετά από 18 ώρες περπάτημα..



Χωθήκαμε στα στενάκια του Σόχο και δεν αφήσαμε δισκάδικο για δισκάδικο... (την άλλη μέρα που περάσαμε, μας χειροκροτάγανε... τους ξεστοκάραμε!).
Καλά... να μην σας πω οτι μπήκαμε σ' ένα δισκάδικο στο Portobello και έπαιζε... Ψαραντώνη (ά ρε Κρήτη αθάνατη!)!!!




Πήρα και κάτι πολύ ωραία παπούτσια που είναι της μόδας και τα φοράνε όλες... χωρίς κάλτσα!

Χα! σας την έφερα... δεν είμαι εγώ αυτή...
Πρώτον γιατί θα είχα πεθάνει από κρυοπαγήματα χωρίς τα 3 ζευγάρια κάλτσες που φορούσα και δεύτερον (και αν την είχα σκαπουλάρει από τα κρυοπαγήματα) στο πρώτο βήμα που θα έκανα, θα μου είχαν έτοιμο τον γύψο για τα κατάγματα!

Για την ιστορία όμως, αυτή είναι μια κοπελίτσα που πούλαγε λουλούδια σε μια υπαίθρια αγορά του Σόχο!!! Ακροβάτης η κοπελιά έτσι;

Brasserie Valerie στο Σόχο!


Για να βγάλει ο Λ. αυτή τη φωτό... χρειάστηκε τη βοήθεια τριών περαστικών για να με ξεκολλήσουν (ξεβεντουζάρουν θα ταίριαζε καλύτερα) από τη βιτρίνα!




Πήγαμε στο Βρετανικό Μουσείο, να δούμε και τα μάρμαρα των Αρχαίων Ελλήνων (αμήν)...

Είδαμε και την Αφροδίτη... που ήταν κούκλα απ' ότι ακούγεται...


....αλλά μετά από αυτό που αντίκρυσα...




...αποφάσισα οτι με παίρνει να φάω ένα χοτ νκογκάκι!!!





Πήγαμε και στο Design museum ...
όπου τέτοια τρελλά ρούχα έχουν την τιμητική τους και που εγώ είμαι έτοιμη να τα φορέσω αφού δίνουν ΚΑΙ ύψος!



(αυτό δίνει το περισσότερο ύψος.. ειδικά αν τα μπαλόνια που κρατάνε τα μανίκια έχουν έξτρα δόση ίλιον...)

Είχε όμως και καταπληκτικά illustrations...



Μετά από τόση ιστορία, μας έπιασε μια πείνααα... και όχι δεν το λέω μόνο εγώ... το λεέι κι ο τοίχος!





Πήραμε ένα τοστάκι ... και είδαμε το Λονδίνο από άλλη οπτική γωνία!






Αλλά επειδή κάτσαμε δίπλα στο ποτάμι... είχαμε επισκέψεις και έτσι μοιραστήκαμε τα τοστάκια μας μ' αυτούς τους πολύχρωμους κυρίους που δεν έχω ιδέα τι είναι!







Περάσαμε κι από το φημισμένο Notting Hill που περπάτησε ο θεός (εντάξει.. δεν φημίζομαι και για το γούστο μου...) Χιού και πρασίνισα από το κακό μου που δεν μπορώ να πάρω ένα σπίτι σ' αυτή τη γειτονιά...



...ή και σ' αυτή, στο Portobello...






Δείτε ένα ωραίο μαγαζάκι που φτιάχνει καταπληκτικές (τι άλλο) πίτσες!






Αυτή η βδομάδα τελείωσε τρομακτικά γρήγορα και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.






Βλέπω τον κόσμο από ψηλααααααά...






Άντε και του χρόνου... Βραζιλία (καλά... μ' αυτό το πλευρό να κοιμάσαι!)





Υ.Γ. 1 Να μην ξεχάσω να σας πω οτι ακόμα και στο εξωτερικό... κούλουμα κάνεις!
Ειδού η απόδειξη ..





Υ.Γ. 2 Μόλις γυρίσαμε στο σπίτι.. ανοίξαμε την τηλεόραση να ενημερωθούμε.
Τι γίνεται ρε παιδιά; Μια βδομάδα λείψαμε και έγινε χαμός... η Έφη Θώδη θεραπεύει τον καρκίνο, η ξανθιά οπτασία που ήθελε να γίνει Μενεγάκη στη θέση της Μενεγάκη, φωτογραφίζεται γυμνή (εδώ πριν το θαυματουργό photoshop), μέχρι την Τένια Μακρή ντυμένη Μέριλιν είδαμε!!
Ξεφύγατε εντελώς εσείς οι Έλληνες... ωωω μάι ντίαρ γκοντ ντόρλινγκ!


47 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

χαχαχα! απίστευτη! εσύ ντε! άντε και η περιγραφή. :)) καλά το νότιν χιλ το εκκενώσανε για την φωτογράφιση;;
ώστε αυτό είναι το μπαλκόνι!! εύγε! (ευχαριστώωωωωωω). έτσι από μακριά τα άσπρα τα κυλινδρικά τα νόμισα για ποτιστικά. μέχρι που συνειδητοποίησα ότι μπροστά δεν έχει γλάστρες. ήτοι; φωτιστικά;! σωστά;;
εδώ τα ίδια. μας έλειψες. τα σχόλιά σου δηλαδή (χμ καλά, άντε και εσύ :))). και μην πεις ότι σου λείψαμε (χμ να το πεις) γιατί πέρασες φανταστικά από ότι βλέπω. άντε και του χρόνου βραζιλία. στο καρναβάλι!
φιλιάααααααααα! πολλάαααααααα!

Skouliki είπε...

αμα σου λεω οτι μου σπαν τα νευρα στηνδουλεια δεν με πιστευεις χαχαχαχα

ενταξει η αληθεια ειναι πλεον εχεις τον αερα της εγγλεζας ολοφανερο και για να με καταλαβεις oloobvious

ελπιζω να μην σε δω με κανενα παντελονι καμπανα και αμαξι τον κηπο της εδεμ

φιλακι και καλως ηρθες

KitsosMitsos είπε...

Ειδικά η τελευταία taramosalata κορυφή! Χαχαχα!
Τρομερά περάσατε και φαίνεται!
Πάντα τέτοια!!!

korinoskilo είπε...

καλως ηρ8ες .... και του χρονου με τον χιου ( και μενα μ αρεσει )

ευχαριστουμε που φωτογραφισες και τον αρι8μο για το ντελιβερι απο το brasserie θα μας χρειαστει :Ρρρρ

τελειες οι φωτο σου ..... ειδικα αυτη με το τοστ και το ταουερ .... μ εστειλες !!!!

παντα τετοια
καλημερουδια

If...ιγένεια είπε...

χαχαχαχ.. Αφου τα καταφερανε και σε ξεβεντουζαρανε! Τι στον κοσμο! Εγω ακομα εκει θα ημουν.. Σε ευχαριστω για το ταξιδακι.. Δεν υπηρχε καμια περιπτωση να παω Λονδινο οποτε και οι φωτογραφιες με την γεματη χιουμορ περιγραφη σου, σουπερ! Φιλια τρελομανιταρο.. Καλη Κυριακη να εχεις.. ΥΓ η υγρασια στο Λονδινο τρομακτικη..

ria είπε...

σα να πέρασες καλά μου φάνηκε.

τι κρίμα που δε σε πήγανε στο εστιατόριο που δεν εχει φως...

όσο για τις φωτό: εκπληκτικές...

εκείνο το πράσινο άλλιεν στο νοτινγ χιλ τι ακριβως είναι???

anna είπε...

Περαστική ήμουν, και κόλλησα!!!Ωραίο το Λονδίνο όπως το είδες εσύ!!!Εγώ κάθε φορά για δουλειά και σεμινάρια που καιρός για τέτοιες τσάκες??? Άντε και λίγο portobello!!!Χάρηκα που πέρασες καλά!!!Θα ξαναπεράσω από τη γειτονία σου!!!Καλημέρα.
Υ.Γ. Οι φωτο superb!!!

Αntidrasex είπε...

Την άλλη φορά, να πας και στην αγορά του Brixton...

apos είπε...

χάλια χάλια περάσατε. bloody hell.
ευτυχώς που γυρίσατε Μανιταράκι μας.
τι μας φέρατε; χι χι

(το 'του χρόνου Βραζιλία' δεν το σχολιάζω)

Χριστίνα (lbt) είπε...

ε, πια! Τέτοιους οδηγούς πόλης πρέπει να γράφουν τα περιοδικά!!
Αγόρασες κανα παντελονάκι φωσφορούχο;;
Επίσης ποτέ δεν πίστεψα ότι τα ψιλοτακουνα ανήκουν σε σένα!!! (φρίκη!)

Leviathan είπε...

popo teleia perasate!!!!!kai taramosalata kai 8eiko prasino autokinito kai skiouros kai rouxa apo to diastima gia club xexe!!filiaaaaa kai kalo mesimeri!!!

Pan είπε...

Καλησπέρα!

Ότι πήγες το καταλαβαίνω.

Ότι επέστρεψες...γιατί;;;

Spy είπε...

Αρνούμαι να σχολιάσω!
Θα πάρω τον Αpos και θα φύγουμε.

(μα είναι δυνατόν; σε μπλογκ που σχολιάζει ο επίτιμος αργεντίνος της Ελλάδας εσείς να μιλάτε για Βραζιλία;)

manetarius είπε...

@Βασιλάκη μου!!
χαχαχαα... το Νότινγκ Χιλ εκκενώθηκε από μόνο του... κάποιος διέρευσε οτι έρχεται μια τρελλή με φωτογραφική και κλειστήκαν όλοι σπίτια τους! χαχαχαχαα...
Δεν θα πάω στη Βραζιλία για το καρναβάλι... άλλωστε, καρναβάλι είμαι κι από μόνη μου! ουουουουοιιιι!!!

(φυσικά και μου λείψατε... αλλά δεν θέλω να πάρετε αέρα..και δεν σας το λέω..:))

@σκώληξ
αααχ... άμα μ' αφήνανε να ξεδιπλώσω την φαντασία μου, θα με δείχνανε στο δρόμο... αλλά είσαστε όλοι πουριτανοί σ' αυτή τη χώρα.. τσ τσ τσ... :))
φιλάκιααα!

@Κιτσομήτσε
χαχααα...λαγάνα μόνο δεν βρήκαμε!!
Ναι, περάσαμε πολύ ωραία!!
:)))))

@κορινόσκυλο..
Καλώς σας βρήκαααα!!!
Αααχ... λίγο δύσκολο αυτό με τον Χιού...
Η φωτό με τον τάουερ ήταν έμπνευση της στιγμής... πολύ πλάκα..!
Το ντελίβερι πολύ χρήσιμο... κι έχει κάτι νόστιμα γλυκά λέμε η κυρά Βαλερί... άλλο πράμα!!
Γιατί να μην υπάρχει ένα ντελίβερι με γλυκάκια κι εδώ;;;

@if...
ααα... γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να πας ρε 'συ; Το καλοκαίρι ειδικά είναι πιο φτηνά να πας στο Λονδίνο παρά σε ελληνικό νησί!!
Άσε... αν η υγρασία πάνω στο αυτοκίνητο σε τρομάζει... που να έβλεπες τα μαλλιά μου..!!
φιλάκιαααααααααα!!!

@ρια
εγώ είμαι καλέ ...μεταλλάσομαι σε εξωγήινο από τη ζήλια μου, που δεν μπορώ να έχω σπίτι εκεί!

@αννα!!
Καλώς ήρθες στο Λονδίνο ...ε, στην παρέα μας!!
Να περνάς... πέρασα κι εγώ από σένα πριν αλλά δεν μου εμφάνιζε τις αναρτήσεις σου... μόνο τα αποφθέγματα αριστερά... θα ξαναπεράσω όμως...:))
Το Λονδίνο ΚΑ ΤΑ ΠΛΗ ΚΤΙ ΚΟ ΠΑΝΤΑ!!!

@αντιδρασέξ
εεεμ... αυτά δεν τα λένε τώρα βρε παιδάκι μου!

@Apos
χάλιααα... δεν το συζητώ...
τι σας έφερα; Τόσες φωτογραφίες δεν σας φτάνουν τσ...τσ..τσ... μα είναι δυνατό;
Η φωτό με τα γλυκά είναι αφιερωμένη σε σένα και η άλλη με τα illustrations στον spy!
Μην είμαστε κι αχάριστοι! Εδώ κοτζαμάν Βλαχοπούλου γύρισε από την Αμερική και δεν έφερε τίποτα...

(γιατί... έχεις κάποιο θέμα με την Βραζιλία; Ήταν παιδικό μου όνειρο να πάω.. είχα έναν αγαπημένο συμμαθητή Βραζιλιάνο και μου έδειχνε κάθε χρόνο φωτό από τις καλοκαιρινές του διακοπες εκεί... αυτή με τον τεράστιο Ιησού -παρόλο που είμαι μάλλον άθεη- με τρελλαίνει πάντα!)

@little
πες το βρε παιδί μου μπας και βρω καμια δουλειά της προκοπής, να με στέλνουν ταξίδια και να φτιάχνουν οδηγούς!
Παντελονάκι δεν αγόρασα... ήμουν με 2 πουριτανούς (τον Λ. και τον αδερφό μου) και δεν με άφησαν. Δε φαντάζεσαι τι ωραία ρούχα έβρισκες εκεί μέσα... ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ! άλλη φορά θα πηγαίνω μόνη μου!
Τα τακούνια... μόνο που τα είδα ζαλίστηκα και τρέκλιζα... φαντάσου να τα φορούσα!
:)))

@levi
αααααχ... ήδη νιώθω μια νοσταλγία!!

@Pan...
άσε... μην ξίνεις πληγές...αααααααχ!

@spy
δεν καταλαβαίνω... γιατί;
Υπάρχει κάτι μεταξύ Βραζιλίας και Αργεντινής; Μήπως σας έχει μείνει κατάλοιπο από τον Πελέ και τον Μαραντόνα; Γιατί εγώ ανέκαθεν τον Μαραντόνα λάτρευα!!!

(εντάξει; τα μπάλωσα λιγάκι; ... θα ξανάρθετε;)

If...ιγένεια είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑ τρελο μαλλι ΣΕ λεω.. Το φανταζομαι να ανεμιζει στο Λονδρεζικο αερα.. ;p Μπα, το καλοκαιρακι θελω γκρικ σι.. ;p

aKanonisti είπε...

Καλώς ήρθες μουρλαμένο!!!!
Νομίζω πως το Λονδίνο είναι η απόλυτη πόλη....
Φυσικά και πρέπει να κάνεις τρελό ντύσιμο για να την νιώσεις...
και.... να φας ινδικά...
Δεν εφαγες ωρε???
Τρέχα πίσω γρήγορα....
(έπιασε η δικαιολογία??)

Υ.Γ. Περιττό να σου πω.. πως το μεσημέρι.. ο φίλος σου ο Μιχάλης.. έβγαλε ανακοινωθέν πως γύρισες.. γιατί διάβασε το ποστ σου... και μας ενημέρωσε....

(νομίζω την ώρα που τρώγαμε τους φοβερούς κεφτέδες που έφερε ο Kostaslogh...Μαλλον η νοστιμιά του έκανε συνειρμό...)

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Κωνσταντινιά είπε...

Ο φίλος σου ο Μιχάλης με ξεμπρόστιασε. Ανενημέρωτη ήμουν. ΑΑΑΑ!!!!!Καλώς όρισες ντάρλιν!!!
Ναι αλήθεια τρώγαμε και σε σκεφτόμασταν!!
Η Ακανόνιστη δεν σου είπε πως μετά πήγαμε για σουφλέ σοκολάτας, όχι στο Πανόραμα, μα στο πιο πανοραμικό μέρος της πόλης. Εγώ όμως επειδή έσκασα από τη ζήλια μου το μαρτυράω.

Pastaflora είπε...

αγαπητή βοηθέ πιστολακίου, προτείνω να ανοίξομε ένα ιστοσαλόν στα Λόνδρα, ένα μέρος όπου επιτέλους θα μπορούμε να κυκλοφορούμε με καναρινι ΄σαγιονάρα και παρεό όλο το χρόνο χωρίς να μας κοιτάνε σαν να είμαστε σούργελα! Τι λέτε, μετακομίζουμε;;;

bright Φω είπε...

καλώς επέστρεψες!!!!!
εγώ λάτρεψα όλο το κείμενό σου και τις φωτογραφίες σου αλλά πιο πολύ την πρώτη φωτό....!!!!!
κάπως έτσι πρέπει να είναι ένα ερωτευμένο χρυσάνθεμο ή μια ερωτευμένη κότα... αλήθεια τι έχεις ντυθεί;;;;;;;

φιλιάάάάά!!!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Απίστευτα ωραία η περιγραφή σου.
Πες μου όμως, γιατί δε βλέπω όλες τις εικόνες σου (παπούτσια, γλάστρα ξκαι άλλες) και πρέπει να μεταφέρω το κείμενο στο Word για να τις δω... σε σμίκρυνση φυσικά
Βοηθείστε με...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Γιώργος Τ. είπε...

Πεινάω που πεινάω, με έλιωσες!!! Το Λονδίνο από άλλη οπτική γωνία είναι εξαιρετική φωτογραφία!! Μπράβο σου που πέρασες καλά και σου εύχομαι του χρόνου να πας και στην Βραζιλία!! Και φυσικά εύχομαι και για τον εαυτό μου να βρεθεί σύντομα στο Λονδίνο!!

apos είπε...

άμα θέτε τον Ιησού Μανιταράκι μας, δεν είναι ανάγκη να τρέχετε στις Βραζιλίες. Μπορείτε να πεταχτείτε και μέχρι τη Λισαβόνα. Έχει και εκεί.

(αυτά με τον Βραζιλιάνο τα ξέρει ο Λ.??)

manetarius είπε...

@if..
όχι δεν με κατάλαβες... δεν ανεμίζει το μαλλί μου...γίνεται Άφρο!!! :))))

@αΚαΝΟνιστη
Χα!!! Όχι ρε γαμώτο... κυκλοφορούσα με πουριτανούς και δεν μ' άφησαν να ντυθώ τρελλά...το πιο εξτρίμ που φόρεσα ήταν ένα φούξια καλσόν..
Έφαγα τα πάντα!!! Ότι πολιτισμός υπάρχει στο Λονδίνο...τον έφαγα..χαχαχαχαααα!
Ανοίχτεεεεεεεεεεεεεεεε.... έρχομαι Θεσσαλονίκη σε λίγο καιρόοοοοοο... (τι διάολο, από πέρσι το σχεδιάζω..) !! Ενημερώστε παρακαλώ τον Κώστα να αρχίσει να μαγειρέυει, τον Μιχάλη να φτιάξει τουρσί και τον Βαγγέλη να ετοιμάσει την ψησταριά για τα μανιτάριααα!!!
ουουουουιιιιι!!!

(πω πωωω...κι έχω μια πείνα... τέτοια ώρα στο Λονδίνο είχα ήδη φάει αγγλικό πρωινό, γαλλικό δεκατιανό και ταϋλανδέζικο κολατσιό...σσσσλουρρρπ!)
υ.γ. τι κάνει ο κανισίδης;

@Κωνσταντινιάααα
...όχι ...όχι...μη μου τα κάνετε αυτά τέτοιες ώρες δύσκολες!!!
Σουφλέ σοκολάτας..σσσσλοοοουρρρπ!
Πάει...χάλια τα έκανα τα τιμολόγια...πάω να τα βάλω στο ερκοντίσιον να στεγνώξουν!! σλουρπππ...

@Παστίτσα
αγαπητό αφεντικούλι.. είμαι έτοιμη να μεταναστεύσω αύριο κιόλας στη Λόντρα. Η φαντασία μας θα μεγαλουργήσει στα κουρέματα!
Βέβαια... αυτή τη σαγιονάρα να με σχωρνάτε αλλά δεν θα τη βάλω σκέτη... θα τη βάλω με κάλτσα γιατί κάνει κομμάτι κρύο κείθε πάνω..!
Άντε... φτιάξε βαλίτσες, αγώ πάω να μαζέψω τις βαφές!

@Φωλίτσα..
... τι εννοείς "τι έχεις ντυθεί"...τσ τσ τσ ..μα καθόλου φαντασία ...κι εσύ πουριτανή;
Δεν έχω ντυθεί τίποτα... έτσι θα κυκλοφορούσα... αν με άφηνε ο Λ.!
τσ τσ ... τι πεζοί άνθρωποι! :))
φιλάκιααα

@γλαρόπουλο..
..δεν βλέπεις τις εικόνες;
μμμ...η γλάστρα είναι 2 γλυφιτζούρια και τα παπούτσια είναι κάτι τρίπατα πέδιλα!!
Τρομερή επιτυχία!!! :)))

@Γιώργο Τ.
Χα...έχω ταλέντο στο να κάνω τον άλλον να πεινάει...είμαι ο Μαμαλάκης των βλογς!
Στο εύχομαι να πας είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ! Νομίζω πως θα έμενα και μόνιμα! (νομίζω είπα..)
Άσε η Βραζιλία θέλει πολύ οργάνωση.. κι εγώ δεν φημίζομαι γι' αυτή..

@Apos
να μου το θυμιθείς οτι εσύ έχεις θέμα με τον Πελέ...:)))

(αυτά με τον Βραζιλιάνο τα ξέρει ο Λ. :)))

thamnos είπε...

Πω πω!!! χαμός στα εξωτικά εξωτερικά!!!
Χαίρομαι που περάσατε εκπληκτικά, ωραίο το μπαλκόνι, ανέλπιστο!

Εχω πράσινα μάτια και φλάτζες, να κάνω εγώ τον Χιού ??? :)))

τσιου σου

Ανώνυμος είπε...

καλως ηρθες βρε! εμεις μειναμε στις θεσεις μας, μη τυχον και αλλαξει τιποτα εδω χαμου..

kostaslogh είπε...

Σιγά μη ζηλέψω
εσύ θα ζηλέψης
κοίτα το μέιλ σου!
ΚΑΛΩΩΩΩΩΩΩΩΣΤΑΑΑΑΑΑΑ!!!

aKanonisti είπε...

Ο Κανισίδης σε περιμένειιιιιι.... να σου φάει τους κεφτέδες του Κώστα...
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Αντεεεεεεεεε ελάτεεεεεεεεεε λέμεεεεεεε!!!!!!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Μπα μπα. Welcome πίσω. Περάσατε καλά απ’ ότι διαβάζω, άντε τώρα τα κεφάλια μέσα. Θα σας δούμε στης 14 του μηνού η θα έχετε πάλι δουλειά; Καλή εβδομάδα.

Lucha Libre είπε...

Λοιπόν, ελπίζω να άδειασες βαλίτσες, να ξεκουράστηκες και να χώνεψες!
Σου ΄χω παιχνιδάκι ! Πόσο καιρό έχεις να παίξεις;
Ήρθε η άνοιξη, ήρθε κι η ώρα για σπορ.
Καλως ήρθες !

habilis είπε...

Αν βρείς ένα πιτόγηρο κομπλέ , με τα όλα του , στην μεγάλη Βρετανία από άκρου είς άκρον , να κάψω τώρα όλα τα πτυχία γκουρμέ .

manetarius είπε...

@θάμνε!
Την επόμενη φορά που θα πάω Λόντρα... θα σε πάρω μαζί μου να κάνεις τον Χιού... γιατί, όλοι για ένα όνειρο ζούμε!!! χαχαχαα!

@εξόφθαλμη
έτσι, κάποιος υπεύθυνος άνθρωπος πρέπει να μένει πίσω πάντα... για να φυλάει την ..πατρίδα(;)...αν αφήνατε εμένα, θα την είχα κάνει Μπάκινγχαμ!

@Κώστα
...άμα είναι ζηλόφθων ο άνθρωπος... τέτοια μέιλ στέλνει... τα έμαθα και τα δικά σου... κεφτέδες εεεε;;;
Κακομοίρη μου... αρχίστε να μαγειρεύετε γιατί ερχόμαστεεεεεεεεεεεεεε....!!

@αΚανοΝιστη
ααα...μπορεί να μην αφήνω άνθρωπο να πλησιάσει το φαΐ μου, αλλά αν μου βάλετε τον κανισίδη δίπλα μου να με κοιτάει με τις ματούκλες του...δεν θα μου μείνει κιοφτές για κιοφτές! χαχαχααααα!

@Κηπουρέ
...14 του μηνού; Τι είναι τότες;...μισό να ενημερωθώ και ξανάρχομαι!

@inco
βαλίτσες άδειασα, ξεκουράστηκα...αλλά για να χωνέψω πρέπει να περάσει τουλάχιστον ένας μήνας. Πάντως θα παίξω γιατί χρειάζεται λίγο φίτνες η ζωή μου!
βββουουουυουρρρρ...στο ανοιξιάτικο παιχνίδιιιι!

@Χαμπίλη
άρχισε να καις πτυχία... manetarius με λένε...δεν θα έβρισκα ένα πιτόγυρο σε ολόκληρο Λονδίνο; Μα σας παρακαλώ!

(το οτι το πλήρωσα 9 λίρες... δεν θέλω να σχολιαστεί..εντάξει, εντάξει.. και δεν είχε και τη νοστιμιά του Ελληνικού!)

κόκκινο μπαλόνι είπε...

δεν αντέχω άλλο εδώ λέμε!!!!!!
θέλω να φύγω!!!!!!
υ.γ.κοπελιά, ο ζόμπι έβαλε θέμα...πήγαινε δες, αν δεν είδες.
Θα κάνω κάτι άλλο, με καλαμαράκια, πιο σαρακοστιανό!

TeddyBoy είπε...

Μα τι στο καλό..
Έφαγες καλά, είχε λιακάδα.. εγώ σε άλλη πόλη ήμουνα;

Τέλος πάντων, σου 'χω μια παραγγελιά για την επόμενη φορά. Θέλω να μου φέρεις πολλές φωτογραφίες απ' την αγαπημένη μου Camden town!

manetarius είπε...

@μπαλούν
τι θέμα έβαλε πάλι αυτό το παλικάρι; Για τα φαγητά; Που δεν έχουμε ενώσει ακόμα τη δύναμη των σιαγόνων μας στο τραπέζι που τους χρωστάς; Ενημέρωση ε;
Το λοιπόν, θα βοηθήσω κι εγώ... το σούσι το τρώει άραγε ο Ζόμπης; χαχαχαα!

@Τέντυ
Τρελλόπαιδο! Που πήγες εσύ ωρέ; Στον Βόρειο Πόλο; Η αλήθεια είναι οτι είχα τον Λ. που είναι γουρλής! Όλες τις προηγούμενες φορές που πήγαινα μόνη μου έριχνε καρεκλοπόδαρα!
Αααα... θα σε στεναχωρήσω... δε νομίζω να τα καταφέρω με τις φωτό από το Camden... εκτός αν κάνω εμφύτευση άλλο ένα χέρι για να κρατάει τη φωτογραφική...αλλά και πάλι νομίζω ...φαγητό θα κρατάει...Και η Θεά Κάλη να γίνω .. δε φτάνει!

χιχιχιχι!

κόκκινο μπαλόνι είπε...

οκ λοιπόν....σούσι για τον ζόμπι.
υ.γ. μαρή, πως φτιάχνεται αυτό;

manetarius είπε...

@μπαλούν
αα.. πολύ εύκολο ρε 'συ το σούσι... Πέρνεις ένα ωωωραιότατο ψάρι από τον ψαρά, μαζώνεις και κάνα δυό φύκια για γαρνιτούρα και το σερβίρεις!!! Από τη θάλασσα στο πιάτο σου.. και να τον δω μετά τον κύριο Ζόμπι που μας λέει οτι τα τρώει όλα..! χιχιχιχι!

κόκκινο μπαλόνι είπε...

χαχχχαχαχχαχαχχαχχααα
έλα από νωρίς με τα υλικά να το σιάξουμε.
έχω μεθύσει αδελφή, με πότισαν στη δουλειά με τσίπουρα!

manetarius είπε...

@μπαλούν..
τυχερή... εγώ έχω μεθύσει από τη μαλακία του ΔΠ... μέχρι λυποθυμία χτυπάω δηλαδή!

(φάε και κάτι... όχι ξεροσφύρι)

κόκκινο μπαλόνι είπε...

τι κάνεις μωρέ;;;;
σε παίρνω και ομιλείς

dazed n' confused είπε...

Welcome back my dear Manetarius !!!

Εεε ...
Συγγνωμη ...
Παρασυρθηκα ... αλλα το ποστακι ξεχειλιζει Λονδινο ... και μαλιστα οχι τοσο απο οπτικες εμπειριες οσο απο γευστικες ... οπως ειναι το σωστο δηλαδη ... χε χε ...

Χαιρομαι που περασατε ωραια ... αν και ζηλευω (με την καλη εννοια παντα ...) λιγο ...
Τι λιγο δηλαδη ??? ... Πολυυυυ !!!
Θελωωωωωω κι εγωωωωωω !!!
:-D

Φιλιααααααα !!!

eleni είπε...

Μανιταράκι καλώς μας ήρθες πίσω. Καλοπέρασες βλέπω,μπράβο!!!! Καλά τέλεια τα ρούχα για κλάμπινγκ, αλλά έχω ένα παράπονο μετά από τόσες αναφορές σε φαγητά μόνο 2 "φαγώσιμες" φωτογραφίες (μια με το χοτ-ντογκ και μια με το τοστ)???? Φταίω εγώ τώρα που θα αδειάσω το ψυγείο;shit....

Υ.Σ. θερμή παράκλιση στον Spy : μη ξαναπείς "Αργεντίνος" θα βάλω τα κλάματα...

manetarius είπε...

@μπαλούν
...εε.. δεν σου απαντάω τώρα..!
είπαμε, θα σε τελεφωνήσω το απόγευμα!!
Εσύ ξεσκόνισε τις παραδοσιακές συνταγές σούσι!

@Ζαλισμένοοοοοοοοο!!!
βρε καλώς τον! Μπορείς να μιλάς και σουαχίλι αν θες ... πολυπολιτισμικό μέρος το Λονδινάκι!
Καλά... εσύ θα ζήλευες περισσότερο αν σου έδειχνε ο Λ. τι διαμαντάκι βρήκε στα μεταχειρισμένα cd!!

Φιλιά πολλαααααααά !!!

@ελένη
..είσαι η μόνη που εκτίμησες τα ρούχα για κλάμπινκ.. αν ζούσα εκεί.. θα τα φορούσα κι έξω!!!
Δεν έβαλα άλλες φωτό γιατί όπως είπα... τα φαγητά δεν προλάβαινε να τα δει κανείς...τα καταβρόχθιζα εν ριπή οφθαλμού!!! χαχαχαχααα!
Πω πωω...εμείς ακόμα δεν έχουμε πάει σούπερ μάρκετ και το ψυγείο είναι άδειο...την Παρασκευή πληρωνόμαστε.. θα κάνουμε νηστεία μέχρι τότε να χωνέψουμε και τα τέρατα που ντερλικώσαμε..εγώ δηλ. ο Λ. δεν το φχαριστιέται το φαΐ άμα είναι πολύ..! Τσ τσ τσ ..κοίτα κάτι ανωμαλίες μωρ' αδερφάκι μου!

υ.γ. αν λέει Μαραντόνα.. έχει τις ίδιες επιπτώσεις;

beth είπε...

αχ τι ωραια τι καλα!!
τρομερες φωτο τρομερη περιγραφη
ΜΑΓΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
το καταχαρηκα μαζι με σενα
!!!!!
το σταρακι διπλα στον σκιουρο ειναι δικο σου??
το φανταζομαι σε συνδιασμο με το φανταχτερο πανταλονι!
αυτα ειναι!!

kostaslogh είπε...

και να μην ήμουν έγινα μ ΄αυτά που δείχνεις!
..τα ξαδέρφια σου τα είδες τουλάχιστον,
τα Portobello,που είναι και η αδυναμία μου;

manetarius είπε...

@beth!!!
τα σταράκια είναι του Λ.! Με γούνινη επένδυση!! Ειδικά σχεδιασμένα για παγετό! χαχαχαχαα!
αααχ... έχε χάρη που μου καταπατούν τη φαντασία μου εδώ πέρα.. αλλιώς θα κυκλοφορούσα σαν ...τρελλή! ουφ... τι καταπίεση πια!

@Κώστα
τα protobello δεν είδα βρέι; όλα τα είδα!!!
ουουουιιιι!!!!

Squeaky είπε...

Εγώ χάρηκα που είδα το σκίουρο.
(Στό χω πεί πως είμαστε ξαδέρφια ε?)

manetarius είπε...

@tripόνιο
Χα! τι ωραία φωτό έβαλες;
Ναι.. μου έδωσε και χαιρετισμούς αλλά με τόσα που έχω στο κεφάλι μου.. ξέχασα να τους μεταφέρω..:)

Μουσαφιραίοι...