Σάββατο 11 Απριλίου 2009

Καταραμένη κοκεταρία!

Σάββατο βράδυ. Έχει έρθει το αδερφάκι μου από το Τζιμπουχτού και είπαμε να το ξεναγήσουμε στη νυχτερινή Αθήνα, να δει κι αυτός τι σημαίνει κρίση στην Ελλάδα!
Τον ενημερώνω στις 10 να είναι έτοιμος και εμείς σαν γνήσιοι Άγγλοι, περνάμε και τον παίρνουμε στις 11. Καθόλου δεν τον πείραξε καθώς εκείνη την ώρα έμπαινε για μπάνιο... Άγγλος ΚΑΙ αυτός!
Ξεκινήσαμε κατα τις 12 και σε 2 ωρίτσες (χρόνος ρεκόρ για βράδυ Παρασκευής στο κέντρο της Αθήνας) ήμασταν παρκαρισμένοι κάπου στο Γκάζι...

Σ' αυτό εδώ το σημείο, να σας πω οτι είχα ντυθεί μια κυρία για να συνοδεύσω τον ξενόφερτο αδερφό μου. Έβαλα τις ολοκαίνουριες ροζ γόβες που είχα αγοράσει πριν 2 χρόνια από το Λονδίνο αλλά δεν έτυχε να φορέσω ποτέ ... δεν είναι πολύ του τύπου μου η κοκεταρία βλέπετε. Τ' αδερφάκι μου σοκαρίστηκε που αντίκρισε τέτοιο αποκρουστικό θέαμα καθώς πάντα μου έλεγε "εσύ παιδάκι μου στη βίλα Αμαλίας να γεννιόσουνα πιο καλά θα ντυνόσουν".
Έτριψε τα μάτια του μήπως και μεταμορφωθούν τα κουφετί γοβάκια σε βρώμικα αθλητικά και το φουστανάκι μου (που φορούσα πάνω από το τζιν.. για να μην τα ισοπεδώσουμε κι όλα) σε ξεχειλωμένο μακό μπλουζάκι... μα του κάκου! 

Κλείνει η παρένθεση.. που δεν άνοιξα ποτέ και μετά από ένα γερό περπάτημα (με τα τακούνια σημειωτέον) φτάνουμε στο Nixon...  (λίγο πιο κάτω από την αυλή του Πέτρου. Έριξα και μια ματιά στην κουζίνα και ενημέρωσα τον μάγειρα οτι την επομένη θα είμαι κι εγώ εκεί οπότε να με υπολογίσει για τα κεφτεδάκια!). Το μαγαζί ήταν πολύ συμπαθητικό μέσα, τα ποτά πολύ ωραία αλλά ο κόσμος... όλοι οι τζιπάτοι από το Κολωνάκι με τις πουράκλες τους και τα μαρτίνι με τις 2 ελίτσες, τα χρυσά ρολόγια και τις κοπέλες τους παστωμένες με την τελευταία πούδρα της lancome. 

Ήπιαμε τα ποτάκια μας άρον άρον, πράγμα που με έκανε να κάνω λίγα οχταράκια βγαίνοντας στον καθαρό αέρα αλλά δεν πτοήθηκα... ίσως να ήταν κι από τα τακούνια. Που να τρέχουμε τώρα... πάμε στην Κατσίκα απέναντι ... ωχ... πέσαμε σε live... και το μαγαζί άδειο.. Φεύγουμε. Περνάμε έξω από τα σκυλάδικα της Ιεράς Οδού... τι οικονομική κρίση Παναγία μου... Μόστρα τα τζιπ και οι κούρσες έξω από την Παπαρίζου.. Διασχίζουμε την Πλατεία Μεταξουργείου που γινόταν της κακομοίρας... Φτάσαμε στο αμάξι (κι άλλο περπάτημα με τα τακούνια έτσι;) μπουκάρουμε και πάμε προς το Σύνταγμα. Αρχικός προορισμός το Μαγκαζέ που ήταν κι αυτό άδειο και υποτονικό ... τσεκάρουμε το Μπουζ αλλά δεν έπεφτε καρφίτσα.. έ ρε αθάνατο Μπούζ! Κατηφορίζουμε προς Οινοθήκη... απίστευτη υγρασία και ακόμα δεν είναι για να κάτσεις έξω... (πω πωωω... τι γκρίνια... ίσως να φταίγαν τα τακούνια..). Μπαίνουμε Ψειρή... μεγάλη επιτυχία... άλλος χαμός... χα! Ιδέα ... πάμε στο Άστρον; Φύγαμε! Τσακώνουμε από ένα ποτάκι κι αρχίσαμε να χτυπιόμαστε (...η αλήθεια είναι οτι μόνο εγώ χτυπιόμουνα..) στους ρυθμούς της tech house, techno, minimal και Detroit tecno... Ξέχασα τα τακούνια, τον πόνο που μου προκαλούσαν, ακόμα και το πόσο παράταιρα ντυμένη (κοκεταρία ) ήμουν για το μαγαζί που ξημεροβραδιαζόμαστε τα καλοκαίρια στις βελέτζες του πεζοδρομίου.. Έκλεισα τα μάτια, κάρφωσα γερά τα πόδια στο πάτωμα για να μην μας έβρει κάνα κακό (πρώτη φορά χόρευα με τακούνια) και αφέθηκα στο ταξίδι της μουσικής... την ώρα που οι δύο άντρες της παρέας λέγαν τα δικά τους! 

Κάποια στιγμή κλάταρα, δεν μπορούσα ούτε να σταθώ και φύγαμε. 
Άρχισε νέος Γολγοθάς... πως θα φτάσω περπατώντας στο αυτοκίνητο που ήταν παρκαρισμένο κοντά στο Σύνταγμα;
Κούτσα κούτσα πήγα μέχρι την Ψείρα οπού με πήρε τ' αδερφάκι μου στην πλάτη (το καλό μου... από τώρα με τα οικογενειακά βάρη..) ... ένα στενό άντεξε... με τίναξε από πάνω του και μου είπε οτι πρέπει να κόψω λίγο το φαγητό! 
Περάσαν κάτι ποδηλάτες ... "εεεεέι παιδιά... μας παίρνετε κι εμάς;" τους φώναξα αλλά δεν χώραγε άλλος στη σέλα! 

3 ώρες μετά... φτάσαμε στο αμάξι... πήγαμε σπίτι μας και μόλις έβγαλα τα παπούτσια... ξεπετάχτηκαν... τα μπράτσα του Ποπάι... Πρησμένα, κατακόκκινα και τίγκα στη φουσκάλα ... περπάτησα με τις φτέρνες για να πέσω στο κρεβάτι νεκρή από την κούραση ... 
Τελικά θα καθιερώσω την καναρινί σαγιονάρα της Πάστα Φλώρας χειμώνα καλοκαίρι και για όλες τις ώρες!
 
Ήταν ένα βράδυ Παρασκευής - υπερπαραγωγή, με την Αμανίτα Μουσκάρια όπως δεν τη έχετε ξαναδεί... και ούτε και θα ξαναδείτε! 

Ευχαριστώ που παρακολουθήσατε την διαδρομή μου στα μονοπάτια του αλκοολισμού (αφού ήπια περίπου 32 διαφορετικά ποτά και κατάφερα να επιζήσω) και της πρωτότυπης χορογραφίας μου! 

Θα σας δω το απόγευμα στην αυλή του Πέτρου (ελπίζω να σας προλάβω καθώς δεν περπατάω και πολύ γρήγορα με τις φουσκάλες στα πόδια)... 

Θερμή παράκληση: Κρατήστε μου μια μερίδα κιοφτέδες περικαλώ... τόσο χορό έριξα χτές.. χρειάζομαι λίγη ενέργεια!

Σι γιου δέαρ (μην τα ξαναλέμε)!

 

20 σχόλια:

tantoguanto είπε...

Αν φόραγες τα κουφετί δωδεκάποντα για γκόμενο θα έβριζα χμμμμμμμ αλλά για το ξενιτεμένο αδελφάκι χαλάλι μερικές φουσκάλες!!!Νομίζω;
να και μερικές συμβουλές για να αντιμετωπίσεις τις φουσκάλες στα πόδια και γίνεται ως εξής.
α)καθαρίζουμε τη περιοχή πάνω από τη φουσκάλα με λίγο μπεταντίν
β)παίρνουμε μια σύριγγα ινσουλίνης και τραβάμε το υγρό από την άκρη της φουσκάλας
γ)με λίγο βαμβάκι ή καλλίτερα μια γάζα πιέζουμε ελαφρά τη περιοχή με φορά προς το σημείο, που έχουμε τρυπήσει για να βγει ότι υγρό έχει περισσέψει
δ)βάζουμε αρκετή ποσότητα spray "Pulvo"
ε)αφήνουμε το πόδι χωρίς κάλτσα όσο μπορούμε περισσότερο για να ξεραθεί.

Για να μη δημιουργούνται συχνά φουσκάλες στα πόδια μας
α)Φοράμε μεγαλύτερο νούμερο παπούτσια από τα πολιτικά μας, όμως προσέχουμε να μη μετακινείτε πολύ το πόδι μας, ιδίως όταν τρέχουμε σε κατηφόρες
β)Προσέχουμε να μη αναδιπλώνεται καθόλου η κάλτσα μας εσωτερικά
γ)Φοράμε τις κάλτσες ανάποδα, για να ,αποφύγουμε τυχόν εσωτερικές τριβές
δ)αλείφουμε τα πόδια και κυρίως τα δάκτυλα με κρέμα ποδιών Footcream της GEHWOL
ε)διαλέγουμε προσεκτικά τον εξοπλισμό μας για τρέξιμο ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες των ποδιών μας και του τρεξίματος μας.
Καλημέραααα!

anna είπε...

Μ' επιασε υψοφοβία και μόνο που τα είδα!!!Το στραμπουλιγμένο πόδι δε το γλίτωνα!!!Τα ποτάκια οκ!!!!Το μπεκρούλιασες το μανιταράκι άκαρδη!!!
Καλό Σαββατοκύριακο φιλιά!!

Αntidrasex είπε...

Ένα ποστ που μιλάει για την έξοδο της Παρασκευής, διατί εισάγετε με την πρότασις "Σάββατο βράδυ."?
Ο σπασα.....ς της γειτονιάς σας, ξαναχτυπά.

kostaslogh είπε...

Πέρα απ ΄τις εξόχως χρήσιμες συμβουλές
του κ.tantoquanto(άμα δεν με βρίσει στο τέλος τυχερός θα είμαι..ξέρει αυτός),για τις φούσκες:
παίρνουμε δυό κιοφτέδες ΑΠΟ ΚΑΛΟ ΜΑΓΕΙΡΑ,τους χτυπάμε στο μίξερ με λίγο λάδι μέχρι να γίνουν αλοιφή που την απλώνουμε στις φούσκες.
Ύστερα βάζουμε τον κανισίδη ή άλλον σκύλο ανεξαρτήτως ράτσας να τις γλύψει
μέχρι να γιάνουν,αφού το σάλιο του σκύλου
είναι θαυματουργό!
για τα υπόλοιπα συμβουλές δεν έχω
ο θεός να σε βοηθήσει!!!

b|a|s|n\i/a είπε...

ήθελα να ερχόμουνα. δεν τα κατάφερα. :(
την επόμενη φορά...

Skouliki είπε...

em τι την θες και εσυ την γοβα αμα δεν σου βγαινει
λες να λανσαρω νεα μοδα σπορτεξ με τακουνι ????????

καλο πασχα ευχομαι με υγεια

Χριστίνα (lbt) είπε...

βρε χρυσή μου, τι τις ήθελες τις ροζουλι γόβες! α πα πα!

Καλό Πάσχα ευχομαι και να περάσετε όμορφα στις γιορτές! και να τσακίσεις τις πέτσες (το καλύτερο!!) απ'τα αρνια-κατσίκια, τα κοκορέτσια,τις μαγειρίτσες κλπ.
Φιλιά!

korinoskilo είπε...

οι φουσκαλες φευγουν μονο αν ........... τις ξαναβαλεις αυριο τις γοβες και πας για κιοφτεδες :ΡΡρρ

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

αχαχαχαχαχαχαχα ναι.... αλλα.... κυκλοφόρισες θεά κουκλίτσα μου! ;P

habilis είπε...

To πατούμενο ντεκαβλέ !
Τι είναι ο κάλος μπρός στα κάλλη?

Τους κιοφτέδες με ρέγουλα δεν νηστεύει και άλλος κόσμος.

Κωνσταντινιά είπε...

Αποδεικτικά στοιχεία θέλουμε κυρία μου.
Να σε δω σκαρφαλωμένη στις γόβες στιλέτο και τι στον κοσμο. από αλλού και αλλού ξέρεις να μας δείχνεις φώτο.
Διάβασα π΄ντως με σχολαστική επιμέλεια τις συμβουλές του Κώστα και αν και μου φαίνονται επιστημονικώς τεκμηριωμένες διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις.

Καλή χώνεψη!!

καλημέρα είπε...

Αααα, όλα κι όλα, αυτή η αναρτηση ήθελε οριτζιναλ φωτογραφία, δωδεκαποντη ροζ γόβα και μανιταρι σε σπέσιαλ πόζα, πού 'ντη, έ, πού' ντη;

Περαστικά στα πονεμένα ποδαρακια!

καλημέρα είπε...

Επίσης, ό,τι θεμα και να πιάσεις, μεσα πάντα έχει κάτι που..μμμμμ...τρώγεται. Τώρα εγώ φταίω που θα τσεκάρω εκείνο το φάγαμε, ε, εγώ φταίω; (ναι, λοιπόν, εγώ το τσεκαρα!)

manetarius είπε...

Προς όλους:

Το λοιπόν, τα τακουνάκια μου δεν ήταν δωδεκάποντα.. αλοίμονο ... σήμερα θα ήμουν νεκρή αν έπεφτα από τόσο ψηλά!!

Και τώρα προς καθέναν ξεχωριστά περικαλώ!

@tanto
...αν είναι να πιάσω στα χέρια μου σύριγγα.... προτιμώ να φοράω αθλητικά... Γοβάκια τέλος!!!μπρρρρρρρ....

(χρήσιμες πάντως οι συμβουλές δε λέω... θα προσέχω στην κατηφόρα με τα παπούτσια του μπαμπά μου... μόνο αυτά θα φοράω από δω και μπρος για να μην ξαναβγάλω φουσκάλα..)

@αννα
χα...είπαμε ντε, δεν ήταν 12ποντα τα τακουνάκια... το πολύ να ήταν 6 πόντους... αλλά καθότι είμαι συνηθισμένη σε παπούτσια "ισόγειο" δεν τα πολυκαταφέρνω...
Μπεκρούλιασα για τα καλά... ευτυχώς γιατί αλλιώς δεν θα την έβγαζα καθαρή με τον πόνο!
φιλιάααα!!

@αντιδρασέξ..
..μωρέ καλά σε λένε "αντίδραση"!!! Χα...είχα κολλήσει οτι ήταν Σάββατο η Παρασκευή... από το πολύ ποτό θα ήταν... χαχαχααα.. δεν το αλλάζω πάντως.. δεν το κατάλαβε άλλος!

Η ανισσόροπη της δικής σας γειτονιάς... χτυπά ανεξέλεγκτα! χαχαχα..

@Κώστα
ααα... τι καταπληκτικό κόλπο είναι αυτό... μόνο φοβάμαι πως αν πολτοποιήσω τα κεφτεδάκια... μάλλον θα θέλω να τα φάω εγώ τα πόδια μου και δεν είμαι κι η γυναίκα λάστιχο..
Άσε μην πάθουμε κάνα λουμπάγκο στην ηλικίας μας!

@Βασίλη...:(
...έλα μωρέ!! πολύ κρίμα... κι είχε και κεφτεδάκια για τον Μομπάκο!!! Δεν πειράζει, την επόμενη φορά θα σε περιμένουμε!!! :))

@σκώληξ
..χαχααα... νομίζω οτι υπάρχουν ήδη αθλητικά με τακούνι... τρομερή επιτυχία... μόδα 80's

Καλό Πάσχααα... καλά να περάσεις και με υγεία και χαρά!

@little
καλά...δεν ήταν το χρώμα που με χτυπησε...χαχαχαχααα.... πάντως θα κάνω πολύ καιρό να ξαναβάλω γόβα..:))

Πως και πως το περιμένω το Πασχαλινό τραπέζι!!! Τίνγκα στο διαιτητικό φαγητό!! Και γλυκάκι μετά οπωσδήποτε!!! χαχααα!!

Καλά να περάσειειειεις!!!

(οι καλοί μας θα χορτάσουν σπλατεριές πάλι..χαχαχαα)

@Κορινόσκυλο
...γόβες τέλος!!!!!
Με στρατιωτικές αρβύλες θα κυκλοφορώ από δω και πέρα.. !

@ασετόν..
χαχαχαααα... ναι, στην αρχή της βραδιάς..γιατί μετά, από τον πόνο περπατούσα σαν συγκαμένη!! χαχαχαχααααα.....

@habilis
το λοιπόν... και για να ξηγιόμαστε.. το πατούμενο της φωτό δεν είναι δικό μου... τα δικά μου ήταν ροζ αλά Μαίρη Πόππινς!!... εντάξει.. κι αυτό ντεκαβλέ είναι αλλά πάντα καραγκιοζάκος ήμουνα...!
Όσο για τους κιοφτέδες... κάνω προπόνηση για το Πάσχα..!

@Κωνσταντινιά..
ααα...φωτογραφίες τέλος... καθότι για ένα κούτελο ζούμε κυρία μου! Όταν όμως θα ξανάρθετε.. θα σας υποδεχτώ με τις ροζουλί γόβες μου... τώρα αν φοράω φόρμα από πάνω δεν φαντάζομαι να πειράζει ε;
Όσο για τις συμβουλές του Κώστα... εγώ να δεις τι επιφυλάξεις διατηρώ!!

@Αναστασίαααα...
...είπαμε βρε παιδιά.. η γόβα μπορεί να ήταν ροζ αλλά αν ήταν 12ποντη, τώρα δεν θα ήμουν εδώ να σας απαντάω στα σχόλια... στο ΚΑΤ θα ήμουν!!

Οι φωτό λογοκρίθηκαν !!! χαχαχααα... πόσο να ξεφτιλιστώ πια εδώ μέσα;;

..μμμ... καλά έκανες και το τσέκαρες αλλά τα κεφτεδάκια ήταν πολύ βαριά και αναγκάστικα να φάω και δυο μεγάλα γεμιστά μανιτάρια για να χωνέψω!

Pan είπε...

Καλησπέρα!

Ελπίζω να έφαγες και τα δικά μου κεφτεδάκια...!


Πολλά φιλιά!

Pastaflora είπε...

αγαπητή βοηθέ πιστολακίου, ώστε εκεί ξοδεύετε τον παχυλό μισθό σας! Σε κλαμπς, ποτά, γόβες και τα συναφή τζιτζιμπλόνια. Ελπίζω την επόμενη φορά να με πάρετε μαζί σας! Σας υπόσχομαι ότι θα έρθω φορώντας τις λατρεμένες καναρινί μου σαγιονάρες!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

manetarius είπε...

@Panάκοοοο..!!
Που ήσουν βρε παλιόπαιδοοοο;
Όχι τίποτα άλλο αλλά έσκασα στον κιοφτέ! Είχα πάει και φαγωμένη.. αλλά τσίμπησα λίγα μανιτάρια και χώνεψα!! :)))

Φιλάκιααααα πολλάαα!!!!

@Παστίτσα
...ε, σαν υψηλόμισθη κι εγώ, κάπου πρέπει να τα φάω τα λεφτά μου..στο κάτω κάτω..μαζί μας θα τα πάρουμε;
Φυσικά και θα σε πάρουμε μαζί μας... μαζί με το μωρό ρέιβερ και τις καναρινί σαγιονάρες μας!!

@Σκρουτζάκο
Καλά να περάσεις κι εσύ!!! Με υγεία και χαρά!
Και προσοχή.. μη φάτε πολύ κοκορέτσι δεν φτάνει για όλους!! χαχαχααα...!

dsquared είπε...

ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ, ΒΑΛΕ ΚΑΝΕΝΑ ΦΛΑΤ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΙ ΚΑΙ ΠΑΓΕΝΕ ΣΤΟ BAR THS ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΟΥ. ΑΝΤΕ ΠΟΥ ΜΟΥ ΜΑΘΑΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ, ΤΟΥ ΨΥΡΡΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΙΤΣΗ!

DIN

manetarius είπε...

@din
...μη φωνάζεις καλέεεε! Πήγα να κάνω τουρ τον αδερφό μου στις τρεντιές των Αθηνών... μη και μείνει πίσω.. άσε που στη γειτονιά μου είναι πιο τρέντυ τα μπαράκια και πληρώνεις το ποτό 3 δις δολάρια! Γειά σου ρε Λάτση ντερμπεντέρη και καραμπουζουκλή!

Μουσαφιραίοι...