Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2022

I 'm back (δεν ξέρω για πόσο βέβαια)

Κατάφερα να συνδεθώ ξανά με τον λογαριασμό μου και είμαι εδώ!

Έχουν περάσει πολλά χρόνια από την τελευταία φορά που έγραψα, έχουν αδειάσει τα blogs, έχουν "φύγει" αγαπημένοι μας άνθρωποι από δω μέσα, έχει αλλάξει η ζωή μας γενικώς. 

Οι γρήγοροι ρυθμοι δεν μας επιτρέπουν πια να έχουμε χρόνο για τα νέα μας σε μορφ

ή ολόκληρων διηγημάτων όπως κάναμε παλιά και έχουμε μαζευτεί όλοι στο fb.

Κάναμε παιδιά, μεγάλωσαν, μεγαλώσαμε κι εμείς μαζί, αποκτήσαμε μυωπία, αστιγματισμό και τελευταία και πρεσβυωπία και λίγο δυσκολευόμαστε να καθόμαστε και πολλές ώρες μπροστά στην οθόνη.

Βολευόμαστε στην άνεση του καναπέ μας και την οθονίτσα του κινητού μας, σκρολάροντας αμήχανα και πολλές φορές αφηρημένα για τα νέα των γνωστών μας, των φίλων μας και του κόσμου γενικότερα.

Ξέρω οτι πια δεν γράφω για κανέναν πέρα απο τον εαυτό μου, μόνο και μόνο για να αποφορτίζομαι αλλά και για να έχω κάτι να διαβάζω στα βαθιά μου γεράματα που όπως μου είπε και ο γιος μου προχθές, δεν αργούν να έρθουν.

Η πρώτη επαφή μου λοιπόν μετά από τόσα χρόνια, μόλις ολοκληρώθηκε.

Σι γιου σουν Άι χόουπ (μην ξεχνιόμαστε οτι κατέχουμε και κάμποσες ξένες γλώσσες) :P 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μουσαφιραίοι...