Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2008

Σ/Κ στην Καραβαϊκή..

Μετά από τις ξεκούραστες διακοπές στην όμορφη (...;;;) Κεφαλονιά, είπαμε να πάμε να ξαναξεκουραστούμε στην Καραβαϊκή. Εκεί διαθέτομεν ένα έκτακτο εξοχικό σπιτάκι που μας φιλοξενεί κυρίως τα Σαββατοκύριακα του χειμώνα καθότι (τουλάχιστον από την μεριά που είναι το σπίτι μας) δεν φημίζεται για τις ωραίες παραλίες της. Είπαμε λοιπόν μιας και οι λατρευτοί γονείς ήταν εκεί όλον τον Αύγουστο και μαστόρευαν, να πάμε να δώσουμε ένα χεράκι βοηθείας.

Για τον Λου ήταν όντως ένα χεράκι αφού το άλλο είναι πιασμένο και μονίμως πασαλειμμένο με γνωστή καταπραϊντική κρέμα (διαφήμιση δεν κάνω, δεν μου έδωσαν όσα ζήτησα).

Έτσι λοιπόν μετά από μισή μέρα ζέσταμα με καφέ και τσιγάρο, ριχτήκαμε με φόρα στις γυμναστικές επιδείξεις και είμαστε έτοιμοι για τους Ολυμπιακούς του Λονδίνου.

Κουβαλήσαμε πλακάκια, φτιάξαμε λασπόκολλα για να τα κολλήσουμε, στο διάλειμμα ξηλώσαμε και την ξύλινη επένδυση που είχαμε στον τοίχο της κουζίνας , βγάλαμε και την μπανιέρα και βάλαμε ντούζ που είναι πιο μονδέρνο... και κάποια στιγμή ήρθε η ώρα του μπάνιου.. Στη θάλασσα, όχι στη μπανιέρα.. την είχαμε ξηλώσει, τι λέμε τόσην ώρα, και τα υδραυλικά δεν ξέραμε να τα ενώσουμε.. είπαμε κάνουμε πολλά αλλά με μέτρο!

Που να τρέχεις 300 μέτρα (σοβαρή απόσταση) με τα πόδια για να κάνεις μια βουτιά στην σχεδόν υποφερτή θάλασσα της περιοχής;

Ψάχναμε απεγνωσμένα τρόπο να δροσιστούμε χωρίς να το κουνήσουμε ρούπι.


Ο Λ. είχε ακούσει το πρωί οτι οι γείτονες θα έφευγαν για μια μακρινή εκδρομή στην άλλη άκρη της χώρας και γυάλισε το μάτι του!


Καλέ για ποιούς μας περάσατε..δεν είμαστε ληστές αλλά οπαδοί του ευ ζην μη δίνειν δεκάραν τσακιστήν!


Όχι βρε παιδιά, μισό λεπτό μη βιάζεστε, δεν μπήκαμε να δούμε καλοκαιρινές επαναλήψεις του πρωινού καφέ στην σούπερ πλάσμα τηλεόραση τους...


Βάλαμε τα μαγιό μας, σκαρφαλώσαμε τα κάγκελα βρεθήκαμε στη αυλή των διπλανών και.... κάναμε τρελλές βουτιές στην πισίνα!!!




Η αυλή τους είναι γεμάτη από συντριβανάκια τέτοιου τύπου... Έλληνες εκ Γερμανίας!


Πρέπει να μετρήσαμε γύρω στις 3.000 βουτιές, οι περισσότερες μπόμπες, ξέρετε απ' αυτές που πέφτεις διπλωμένος στα δύο με φόρα, και αν είσαι τυχερός θα μείνει λίγο νερό στην πισίνα και για την επόμενη βουτιά σου!



Εδώ ο Λου σε μια βουτιά τύπου Φέλπς



Παίξαμε σαν 5 χρονών και αφού μπουχτίσαμε χλώριο και χορτάσαμε τη μεγάλη ζωή, μαζέψαμε τα μπογαλάκια μας και φύγαμε πριν μας κάνουν τσακωτούς οι γείτονες.





Εγώ (Ίαν Θορπ) σε προθέρμανση πριν τον αγώνα



Φάγαμε το παστίτσιο της μαμάς που νόμιζε οτι είχαμε πάει στη θάλασσα και της είπαμε οτι ήταν πολύ ωραία, χαμογελάσαμε πονηρά στον μπαμπά που είχε συνωμοτήσει μαζί μας και κράτησε τη μαμά μακριά από την αυλή για να μην ακούσει τις φωνές μας και πήγαμε για τον μεσημεριανό ύπνο μας.


Έγινα ξανά 5 χρονών, τότε που πέρναγα ανέμελα και έκανα σκανταλιές ... αυτή τη φορά όμως χωρίς να φοβάμαι μη φάω ξύλο!


48 σχόλια:

TeddyBoy είπε...

Γιούχουουου!

Μετά από τόσο καιρό, επιτέλους πρώτη φορά πρώτος!

ria είπε...

βρε άτιμο εσύ άδειασες την πισίνα του θείου μου και όταν ήρθα ήταν μισή????

και έλεγα στο θείο ότι πρέπει να βάζει περισσότερο νερό και μου έλεγε ότι χθες τη γέμισε!

πονηρόφατσα!!!!!!!!!

apos είπε...

Έχω καλά και κακά νέα:
τα καλά είναι ότι γουστάρω απαλλοτριώσεις σε πισίνες (έστω). Τουλάχιστον δεν ξήλωνες και το συντριβάνι; Η αλήθεια είναι ότι με το που το είδα μου έπεσε από το χέρι κριθαρένιο παξιμάδι γνωστής εταιρείας (ούτε εμένα με πληρώσανε καλά).
τα κακά νέα είναι ότι το εξοχικό θα σας το φάει ο Αλογοσκούφης με τα τεκμήρια. Χαρείτε το όσο μπορείτε.
(Δελφίνι το άτιμο ο Λ. αλλά και εσύ μια χαρά. Τα είπαμε ότι πήρε το καλύτερο παιδί ε;)

spyros1000 είπε...

περριτο να σου αναφερω οτι στις χαλεπες εποχες που ζουμε εισαι τυχερη που κολυμπησες σε πισινα.
εγω δεν εχω δει ποτε πισινα στην ζωη μου....
ε,ειμαι πλουσιος ρε γαμωτο,εγω φταιω,κληρονομια τα πηρα....

Ανώνυμος είπε...

Τελικά, τα πιο όμορφα πράγματα στη ζωή είναι οι σκανταλιές, που κάνουμε.
Παρεμπιπτόντως, το παστίτσιο καλό;

moutro είπε...

Παραφράζω το από πάνω και λέω ότι τα πιο όμορφα είναι τα κρυφά ή τα κλεμμένα χαχαχαχαχχχα. Λοιπόν για να μην σας καρφώσω στους γείτονες θέλω το παστίτσιο!!! Καλημέραααααααα

manetarius είπε...

@Teddy
Το μετάλειο παρακαλώ να αφαιρεθεί πάραυτα από τον Φέλπς και να παραδoθεί στον Τeddy!!!
Εύγε νέε μου... φαντάζομαι τι προπόνηση θα έκανες για να φτάσεις να κατακτήσεις αυτή τη θέση... αλλά έτσι είναι η ζωή, γεμάτη θυσίες! Σου βγάζω το καπέλο! :))

@Ρια
Παααάλι δίπλα σε γνωστούς σου κάνω διακοπές;
Ναι, να του το πεις του θείου να βάζει πιο πολύ νερό και λιγότερο χλώριο...μας πετάχτηκαν τα μάτια έξω βρε αδερφάκι μου!

@Apos
Τι, ήθελες συντριβάνι για σουβενίρ; Το επόμενο Σ/Κ αν ξαναφύγουν, θα το ξηλώσω και θα στο στείλω ενθύμιο. Άλλωστε έχουν τόσα πολλά που δεν θα καταλάβουν τη διαφορά! Όσο για τον Αλογοσκούφη...θα του στείλω κι αυτουνού ένα συντριβανάκι να τον καλοπιάσω!

@spyros
Ααα να έρθεις μαζί μου το επόμενο Σ/Κ...κερνάω βουτιά σους δίπλα!! :)

@Houlk
Απίθανο το παστίτσιο της μαμάς όπως πάντα!!!

@μούτρε...
Ορίστε...βάλτον στο σπίτι σου να σου φάει και το παστίτσιο!
Εντάξει, το Σ/Κ θα είμαστε εκεί πάλι, θα διώξουμε τους γείτονες και θα κάνουμε πάρτι παστίτσιου στην πισίνα.. είσαι;
..καρφί...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Το διασκεδάζετε, και αυτό είναι καλό!
Καλημέρα!

L' Aesthete Soleil είπε...

Έτσι! Επιτέλους ένας Ίαν Θορπ χωρίς ντοπάρισμα! Δελφίνι, δελφίνι είσαι!

thamnos είπε...

Καλημέρα μανιταράκι, ωράιο το ΣΚ σου και το παστίτσιο μμμμ...από τα αγαπημένα μου φαγητά.
Οι τσάμπα πισίνες υπέροχες, αν ενδιαφέρεσαι για original σκανδαλία υπάρχουν 2 μεγάλες πολυκατοικίες στο Xαλάνδρι με πισίνα super όπου πιο πιστιρικάδες κάναμε τις κρυφές μας "μπόμπες".
Τρελή ζαβολία να τρέχεις βρεγμένος με τα ρούχα παραμάσχαλα γιατί σε κυνηγάει ο φύλακας!!!!

thamnos είπε...

Καλημέρα μανιταράκι, ωράιο το ΣΚ σου και το παστίτσιο μμμμ...από τα αγαπημένα μου φαγητά.
Οι τσάμπα πισίνες υπέροχες, αν ενδιαφέρεσαι για original σκανδαλία υπάρχουν 2 μεγάλες πολυκατοικίες στο Xαλάνδρι με πισίνα super όπου πιο πιστιρικάδες κάναμε τις κρυφές μας "μπόμπες".
Τρελή ζαβολία να τρέχεις βρεγμένος με τα ρούχα παραμάσχαλα γιατί σε κυνηγάει ο φύλακας!!!!

Κωνσταντινιά είπε...

Θυμάσαι πώς ξεκλειδώνει η πόρτα σας; δάσκαλε που δίδασκες!

Me:Moir είπε...

υπέροχη φάση, και δεν σου κρύβω πως ζήλεψα (γιατί σκέφτηκα πόσο καιρό έχω να κάνω τέτοια τρέλα...)

Lucha Libre είπε...

Χαααααχαααχαα!!!
Καταπληκτικό!!!
Κι είχα και μια αγωνία όσο διάβαζα να μη γυρίσουν ξαφνικά οι γείτονες, (χάλασε το αμάξι, πάθαμε ηλίαση κτλ) και σας τσακώσουν στα πράσα, οπότε η θριαμβευτική κατάληξη -βλ. παστίτσιο- ήταν ακόμα καλύτερη.
Ζήτω και πάλι ζήτω!

Skouliki είπε...

και πλατσα και πλουτσα ...

ελα ρε μανιταρι υδροβιο και σικ !!

καλημερες

Μιμης Ζερβος είπε...

ρε? κάντε λίγο διακοπές απ τις διακοπές..τι εισαι εσύ ρε..διαφθορέα των ηθών...ποοοοοοο.πάλι πρασίνισα..πάω να εφαρμόσω την τεχνική θορπ στην μπανιέρα μου..

manetarius είπε...

Ενδιάμεσα της τρεχάλας στη δουλειά, είμαι εδώ για να απαντήσω στους πιστούς μου φίλους!

Αρχινάμε το λοιπόν, συφωνάς;

λολ..λολ...λολ...(τελευταία το έμαθα και μαζί με τις τελίτσες... έγινε αγαπημένο μου)

@Νικόλα
Από διασκέδαση και τρέλλα άλλο τίποτα!!

@soleil
Εγώ είμαι ο Ίαν χωρίς ντοπάρισμα!
Είχα πέσει στη χύτρα μικρή! :)))

@θάμνε
μμμ..δε λες τίποτα..το ονειρεύομαι το παστιτσιάκι τέτοια ώρα δύσκολη1
Ουουουουιιι... είσαι να πάμε να κάνουμε βουτιές; Να κουβαλήσουμε ομπρέλες, αντιηλιακά και σαντουιτσάκια... να δώσουμε κι ένα στον φύλακα..μεροκαματιάρης θα είναι κι αυτός ο καημένος!

@Θάμνε
Βλ. από πάνω!

@Κωνσταντινιά
Εμείς την πόρτα μας την αφήνουμε ανοιχτή, να έρχονται τα θαμνάκια (τα παιδιά του θάμνου άνωθεν) να κάνουν βουτιές στην πισίνα μας!! :)))

@me moir
Προλαβαίνεις να κατέβεις Σ/Κ Ερέτρια;; Έχω καλέσει κι άλλο κόσμο για παστίτσιο πάρτυ στην πισίνα...έχει να γίνει χαμός!

@inco- λούτσα (κάποια στιγμή πρέπει να αποδεχτώ οτι το όνομα σου είναι inco και η χώρα προέλευσης Λούτσα αλλά είναι ακριβό το κάρβουνο με το οποίο κινούνται οι εγκεφαλικές μου λειτουργίες και δεν μπορώ να εφοδιαστώ..)
Και τώρα στο θέμα μας:
Εγώ πάλι δεν είχα αγωνία γιατί είμαι αισιόδοξος άνθρωπος και ανεγκέφαλος μπορεί να πει κανείς και αμα μ' αφήσεις σε πισίνα μπορώ να κάνω βουτιές 3 μέρες χωρίς ύπνο...Είμαι γεννημένη για τη μεγάλη ζωή!
Αν φτιάχνανε πισίνα στη Βίλλα Αμαλία... σίγουρα θα είχα φάκελο στη ΓΑΔΑ!

@σκώληξ
Είμαι εγώ σίκ..με παρεξηγήσατε φίλτατε σκώληκα!
:ΡΡΡ
Μπονζούρ (με γαλλικά και πιάνο μεγάλωσα...δυστυχώς πισίνα δε χωρούσε στο δυάρι)

@Μιμάκοοοο...
Πράσινο τρελλάγορο !!!! Καλέ τι διαφθορέα των ηθών...δουλειές κάνω στα εξοχικά... 3 καροτσάκια σκουπίδι κουβάλισα και 4 πόρτ μπαγκάζ (είπαμε έχω ρίζες από Γαλλία... κάτι βολβοί είναι)ξηλωμένα πλακάκια...τσ τσ τσ...
Προσοχή! Η βουτιά Θόρπ δεν συνιστάται σε μπανιέρα πολύ ρηχή γιατί στην ανάδυση βγαίνεις σαν τον Φέλπς...με πεταχτά αυτιά και πλακουτσή μούρη!
Οι διακοπές συνεχίζονται και το άλλο Σ/Κ... είσαι να σε μάθω πως φτιάχνουν τσιμεντόκολα;

kostaslogh είπε...

Το σαβατοκύριακο λέμε να φύγουμε....για κάπου...έκθεση έχουμε,έχουν κουβαληθεί τα περίχωρα και όχι μόνο,τζέρτζελο έχει....
θα γυρίσουμε Δευτέρα πρωί.
Το κλειδί το αφήνουμε κάτω απ τό χαλάκι,
δεν φοβόμαστε μην μας κλέψουν,(οι κλέφτες είναι δικοί μας άνθρωποι).
Πάντως καλού κακού χτυπήστε πρώτα...............μπορεί να είμαστε μέσα!

Spy είπε...

Συγγνώμην δηλαδής αλλά αυτά τα γυαλιά θαλάσσης τα φοράτε και στον ύπνο σας;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ελααα... δική σου η πισίνα,αλλά τουυ λες για να μην πέσεις στις φορομπηχτικές του Δαγκανοσκούφη...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

wilma είπε...

ναι βρε μανιτάρι μου, αφού είσαι σαν τα κρύα νερά και γλυκούλι πολύ, γιατί δε βγάζεις αυτά τα βρωμογυαλα επιτέλους!
Χαλάρωσα όμως με τη ΣΚπεριγραφή. ρε μήπως να το κάνω κι εγώ? Γιατί τι μου λείπει? ούτε εξοχικό εχω, ούτε πισίνα, ούτε παστίτσιο. αλλά σε αυτά θα κολλήσω?

Mara Lisha είπε...

Γεια σου Μανιταράκι μου;
Ερώτηση! Όταν εννοείς έκτακτο εξοχικό;
Βέβαια χαίρομαι που πέρασες τόσο καλά, πάντα τέτοια! :)

manetarius είπε...

@Κώστα
ααα...επειδή υποψιάζομαι οτι δεν έχετε πισίνα στο σπίτι... άσε πάνω στο τραπέζι ένα καρβέλι ψωμί απ' αυτό το ωραίο που φτιάχνεις και είμαστε εντάξει!!
Σιγά μη χτυπήσουμε... εδώ έχουμε φάει ψωμί κι αλάτι και θα χτυπάμε πόρτες;

@spy
Καλέ..δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε...ποιά γυαλιά... δεν πιστεύω να σχολιάζεται την ιδιαιτερότητα μου ...

@γλαροπούλι μου!
Σσσσσσσ.....!

@Wilma
Τα γυαλάκια μου βρωμόγυαλα..;;;
Είμαι ινγκόγνιτο...σσσ κρύβομαι απ' τους γειτόνους..σε περίπτωση που έχουν ίντερνετ!
Όταν έχω φωτογραφία από την πισίνα του Χίλτον με το κοκταίηλ μου στο χέρι σου υπόσχομαι οτι θα την κάνω ολόκληρη ανάρτηση..
Θα παραγγείλω κι ένα παστίτσιο, μετά από κοκταίηλ μου ανοίγει πάντα η όρεξη και θα είσαι η επίτιμη καλεσμένη μου!
Ήδη καταστώνω σχέδια καταπάτησης του ξενοδοχείου...θα σε ενημερώσω.(ούτε ξερω τι λεγραψα στο σχόλιο..είναι ο Λ. δίπλα μου κι άμα τον πιάσει η πάρλα...τιλτάρεις λέμε)

@mara lisha
Εννοώ : ωραιότατο, πολύ συμπαθητικό, μικρούλι αλλά βολικό... όχι προσωρινό! :))
Φιλάκια! :))

aris είπε...

άσχετο με το post σχετικό (μάλλον) με το blog

manitarilesvos.blogspot.com

Theogr ο κηπουρός είπε...

Πόσα μου δίνεις για να μην σε μαρτυρήσω στον γείτονα; Άντε συμβιβάζομαι με ένα κομμάτι παστίτσιο- διπλό! Μεταξύ μας και γω το ίδιο θα έκανα.

manetarius είπε...

@ari
Φυσικά και είναι σχετικό με το μπλόγκ αφού είμαι μανιταροφάν αλλά δεν έχω ιδέα πως μαζεύονται...ευτυχώς έχω κάτι Σαλονικιά φιλαράκια που είναι σε μανιταροσυλλόγους και όταν ανέβω να τους δω θα μου κάνουν σεμινάρια..!
Ευχαριστωωωωώ!!!

@Κηπουρέ
Σαν μεγάλη πελατεία να αποκτήσαμε τελευταία με το παστίτσιο... κοίτα να δεις πως μας κατάντησε η ελληνική οικονομία.. να εκβιάζεις τον συνάνθρωπο για μια διπλή μερίδα φαί...τσ τσ τσ ...ά ρε Αλογοσκούφη...

aKanonisti είπε...

Αχ μανιταράκι τι μου θύμησες!!
Δίπλα στο σπίτι μου έχουμε ένα κολυμβητήριο...Μία φορά που ήμουν σε μία από τις κλασσικές μαύρες μου... βγάζοντας τον σκύλο βολτα...μέσα σε καύσωνα και βρίζοντας... πέφτω σε μία παρέα πιτσιρικάδων...9-12 ετών....
Τους βλέπω λοιπόν...να γδύνονται.. στο γκαζόν... και να σκαρφαλώνουν τα κάγκελα του κολυμβητηρίου...
ορμάνε στην πισίνα... κάνουν 5-6 βουτιές... και... μετά.. ξανασκαρφαλώνουν... ενώ έχουν σκάσει στα γέλια... Ξαναντύνονται... και συνεχίζουν χαρούμενοι και δροσισμένοι τον δρόμο τους....
Εμεινα εκεί με τον σκύλο να τους χαζεύω...
Μου φτιάξαν αυτόματα το κέφι...
Να 'ναι καλά τα παιδιά... και όλοι οι χαρούμενοι καταπατητες...

Χαχαχαχαχαχαχαχα

Σπύρος είπε...

Πέρασατε υπέροχα και αυτό έχει σημασία :) φιλια πολλα:) φυσικά δεν έλειψε το φαι κλασσικη διαχρονική αξία σου :)

thamnos είπε...

http://babelfish.yahoo.com/
koykoy εδω μπορείς να μεταφράσεις απο Ιταλικά σε Αγγλικά. Ασχετο σε αυτο το post αλλά με το προηγούμενο...

manetarius είπε...

@ακανονιστη
είναι πολύ αναζωογονητικό τελικά να κάνεις τρελλαμάρες... Φιλιά πολλά τρελλαρχιτέκτονα!

@lockheart
Εμ, γίνεται να περάσω καλά χωρίς φαγητό; Δε γίνεται! :))

@θάμνε
Συγγνώμη... έχεις προσπαθήσει να κάνεις μεταφράσεις σ' αυτό το πράμα; Έχω βγάλει τα μάτια μου και η φαντασία μου έχει οργιάσει τόσο καιρό για να καταφέρω να βάλω σε μια σειρά αυτά που μεταφράζει!
Στα κάνει πάζλ για να σου ακονίσει το μυαλό!
Babel fish: ο εχθρός του αλτσχάιμερ!
Αυτό χρησιμοποιούσα... ξέχασα τα Ελληνικά μου...τώρα συνεννοούμαι μόνο σε άπταιστα Αραβικά!

Leviathan είπε...

mia xara perases vlepo!!teleia!!!pada etsi na pernas!!!filia!

Pastaflora είπε...

Λατρεύω το αντάρτικο πίσινας!

Pan είπε...

Καλησπέρα!

Μου εξηγείς γιατί από όλες τις ημέρες επέλεξα την σημερινή για να σε επισκευτώ;;;

Τι σύγχυση ήταν αυτή που τράβηξα, δεν λέγεται.

Άλλοι να λιώνουν μες την ζέστη μπροστά στον υπολογιστή και άλλοι να κάνουν...παράνομες βουτιές...

Άντε τώρα μην τα πάρω κι'άλλο...

Υ.γ.: Κάποτε έκανα και εγώ κάτι παρόμοιο σε εξωτερική πισίνα αθλητικού συλλόγου.

Και μάλιστα βράδυ.

Ούτε φωνές ούτε τίποτα παρόμοιο.

Μόνο απέραντη απόλαυση!

Έστω για λίγο.

manetarius είπε...

@levi
Γειά σου levi!
Ναι είχε πολύ πλάκα! Αυτό το Σ/Κ θα ξαναπάμε..να δούμε όμως θα είμαστε πάλι τυχεροί;
Καλημερούδια!!

@Παστίτσα
είμαι ο Τσέ των πισινών!

@Pan
Τι να σου πω τώρα; Το όνομα σου τα λέει όλα... είσαι κατσικοπόδαρος!
:))) :Ρ
Για να αισθανθείς λίγο καλύτερα, πήγαινε στο προηγούμενο πόστ να δεις τι περνάω στη δουλειά!
Καλημεεεεέρα Panάκο!

faraona είπε...

manetarious?
βαλε τα μεγαλα μεσα στον μπαμπακα να φτιαξει μια πισινουλα και για σας...αφου η θαλασσα δεν λεει εκει.
Γιατι μια του κλεφτη ...δυο του κλεφτη ...ο γειτονας θα παρει χαμπαρι ...

πολλα φιλια

Skouliki είπε...

ναι βρε το ξερω πισιν ασε δυαρι δεν χωραει αλλα δοκιμασες να χωρεσεις το δυαρι σε πισινα ??

δε νειναι κακη ιδεα ομως ;??

Pan είπε...

Ναι, το διάβασα!

Μόνο γι'αυτό, συγχωρείσαι!

Καλησπέρα!

Limokondoros είπε...

Μπορώ να έρθω και εγώ;

manetarius είπε...

@faraona
Καλέ τι να χωρέσει το οικοπεδάκι μας; Άσε που αποκλείεται να πίσω τον μπαμπά μου να φτιάξει πισίνα αντί να φυτεύει ντοματάκια και μπάμιες!
Ααααχ αντί να πίνω τα κοκτέηλς μου δίπλα στην πισίνα θα σκαλίζω στα χωράφια...λες να πάρω και σύνταξη από τον ΟΓΑ;

@σκώληξ τρελέ και στριφογυριστέ
δοκίμασα τα πάντα..δε γίνεται τίποτα..χαλάνε και τα μαλλιά από την υγρασία..άστα!

@Pan
ουφ, πάλι καλά..δεν τα αντέχω τα μούτρα!

@λίμο
Καλέ το συζητάς; Εδώ έχω στείλει να τυπωθούν προσκλήσεις, πού να πέρνω τηλέφωνο 3.000 άτομα που έχω καλέσει για το πούλ πάρτυ;
Μόνο να θυμηθώ να διώξω τους γέιτονες!

Ανώνυμος είπε...

ρε παιδα! εχεις παρεξηγησει τις γραφες! ο εχων τους δυο χιτωνας διδει τον ενα. οχι ο εχων την πισινα τη δανειζει....

τεσπα...

που ειναι ειπαμε? εχω κατι μοναχους φιλαρακια....

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Δωσε μου γρηγορα το ονομα των εκ Γερμανιας γειτονων, να σε καταγγείλω!
Ειναι ωραιες οι πισινες (εχω 2 - 3 στην αυλη μου) αν και η θαλασσα δεν συγκρινεται με τιποτα!

patsiouri είπε...

EΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Γαμάτο!!!!!
Είναι από τις πισίνες που άμα κατουρήσεις μέσα η κηλίδα περιφέρεται συμπαγής???????????

L' Aesthete Soleil είπε...

Ακόμα κολυμπάς; Μπράβο, μπράβο! Άντε και στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου!

manetarius είπε...

@exofthalmi
έλα μωρέ...τι χειτώνας, τι πισίνα..τώρα εκεί θα κολήσουμε;
Έχω στείλει πρόσκληση στο μοναστήρι..της κακομοίρας θα γίνει!

@μπουρμπουλίθρα
έχουμε γεμίσει καρφιά εδώ μέσα τελικά!
Η θάλασσα όντως δεν συγκρίνεται με τίποτα αρκεί να μην έχει χαλί από φύκια...!

@πατσιούρι
α...δεν ξέρω, δεν μου έχει τύχει ποτέ ευτυχώς...αν κάτσει και λείψουν ξανά... θα πάω να τσεκάρω :Ρ

@soileil
άστα... έχω φτάσει Ανκόνα!

Μιμης Ζερβος είπε...

ναι αλήθεια είναι ότι μετά τη βουτιά το ετούτο μου φέρνει λίγο σε φέλπς..αυτά τα λένε από πριν.. τσιμεντοκολλα?βρε μαστρο μανε, τι άλλο θα κάνεις πια?κ που -για να χουμε το καλό ρώτημα- θα την φτιάξεις αυτή την τσιμεντόκολλα?

manetarius είπε...

@Μιμάκο μου...
ένεκα η ανάγκη τα Σ/Κ δουλεύω σε γιαπί!
Ατιμη κενωνία...!
Τσάκω το μυστρί σου κι έλα για μάθημααα... (με βαριά μαγκιόρικη προφορά)

Kwlogria είπε...

Ξηγηθήκατε γαμάτα!!! Πάλι καλά γι' αυτούς που είστε σοβαροί άνθρωποι και δεν τα κάνατε πουτάνα όπως τα κολεγιόπαιδα στις αμερικάνικες ταινίες χο χο χο!!!

manetarius είπε...

@kwlogria
κοίτα...σοβαροί δεν είμαστε αλλά για να φτάσουμε να γίνουμε σαν τα αμερικανάκια πρέπει να μας κάνουν λοβοτομή..:)) :Ρ
(πάντα τα συμπαθούσα αυτά τα κολεγιόπαιδα...ουστ!)

Μουσαφιραίοι...