Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008

Πες τα ρε Χρόνη

Βρε τι έχουμε πάθει με τα παιχνίδια ακόμα δεν μαζευτήκαμε καλά καλά! Τι να γίνει όμως ένεκα (πολύ πλάκα έχει αυτή η μικρή λεξούλα...πολύ μαγκιά ε;) που είμαι ευγενικός και καλόκαρδος άνθρωπος και δεν μπορώ να πω όχι σε προσκλήσεις!

Όχι που πετάω τη σκούφια (του σέφ) μου για παιχνίδια!

Μου ζήτησαν, το λοιπόν, ο κύριος lockheart (αμπαροκάρδης στην πιάτσα) και η κυρία little να τους δείξω βιντεάκια που με συγκινούν... Εγώ πάλι, που είμαι ευσυγκίνητη, θα μπορούσα να ανεβάσω από το Κράμερ εναντίον Κράμερ μέχρι την απονομή των Μad βραβείων στην ταλαιπωρημένη Μπρίτνεϊ.

Όχι όμως, αυτή τη φορά θα σταθώ στο ύψος μου και θα φανώ σκληρή όπως ήμουν στα παιδικά μου χρόνια...τότε που βούταγα τα άλλα παιδάκια απ' το μαλλί και τα 'φερνα τρεις σβούρες έτσι κι άγγιζαν εμένα και τον μεγαλύτερο αδερφό μου. Τότε που μπορούσα να θυσιάσω και το πιο γευστικό παγωτό στην προοπτική ενός γερού καυγά με τα πάλης!

Πάλι πλατειάζω όμως και φαντάζομαι θα βιάζεστε να πάτε και σ' άλλα blogs...

Πάμε παιδιααά!

1ο βιντεάκι που με συγκινεί είναι αυτό:





..τι γιατί καλέ...δεν είδατε την απόγνωση στο πρόσωπο του δόλιου του Λογοθέτη;


2ο συγκινητικό βιντεάκι για μένα, είναι αυτό



...μου θυμίζει την αγαπημένη μου γιαγιά που ήταν μοδίστρα και άκουγε ότι ήθελες. Πέρναγα πολλές ώρες στο σπίτι του παππού και της γιαγιάς. Την ώρα που εκείνη έραβε και κεντούσε, εγώ με τον παππού αλωνίζαμε στην κουζίνα, φτιάχναμε μακαρόνια του παστίτσιου με μπόλικο βούτυρο και τριμμένο τυρί, κι επειδή αυτά τα χοντρά μακαρόνια είναι πολύ ατίθασα και δεν μπορείς να τα τσακώσεις πολύ εύκολα... τα κάναμε όλα λίμπα! Μετά για ντιζέρτ (ε; ) φτιάχναμε τσάι του βουνού και βουτούσαμε παξιμάδι ...


3ο ..



...γιατί όταν ήμουν πωλήτρια και μου κάναν ηλίθιες ερωτήσεις, έφτασα πολλές φορές στο σημείο να απαντήσω όπως ο Βουτσάς αλλά δεν το έκανα ποτέ! Τώρα που δεν είμαι πια στον χώρο... είναι το μόνο πράγμα για το οποίο μετανιώνω που δεν έκανα!


Τέλος και για να σοβαρευτούμε και λιγάκι, αυτό είναι ακόμα ένα βιντεάκι που με συγκινεί, με τη διαφορά οτι δεν θα σας πω τον λόγο. Πάντως δεν έμαθα ποτέ να σφυράω "σύρμα"..!




Άιντε ντε...γρήγορα στο μπλόγκ σας να ανεβάσετε τα βιντεάκια σας...μπρος μπρός!


29 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

- Χρόνης Εξαρχάκος, εξαιρετικός κωμικός. ΄Ατυχος στη ζωή.... πέθανε νωρίς, μόνος και λησμονημένος.
Χαίρομαι πάρα πολύ όταν τον βλέπω στις παλιές ταινίες.

- Μάνος Η ΜΟΡΦΗ...

Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

...σε καλο σου. χαρας το κουραγιο σου να τα βρεις ολα αυτα...

Ανώνυμος είπε...

Αλαλα τα χειλη των ασεβων!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Dq1znpQsenE

;)

ria είπε...

κέφια που τα έχεις όμως!

πληρώθηκες????

Skouliki είπε...

" Bravo !! you are the new Blog Smurf "


πληροφοριες σχετικα σε μενα

KitsosMitsos είπε...

Αθάνατος ελληνικός κινηματογράφος!!!

TeddyBoy είπε...

Το τελευταίο δαγκωτό!

Εκτός του ότι περιέχει τον πάντα συγκινητικό George,
ο Παπακωνσταντίνου επιβεβαιώνει το απόφθεγμα 'it ain't what you wear, it's the way that you wear it'!

Χριστίνα (lbt) είπε...

έκλαψα απ' τα γελια!!! 1+1 τα βιντεάκια!!

Και γω δεν ξέρω να σφυράω φφφφ φφφ χαλασμένη η σφυριχτρα

Η φωνή του Μάνου μοναδική!

Μιμης Ζερβος είπε...

διακρίνω κλασική παιδεία..εύγε εύγε..τραγούδια πότε θα ποστάρεις εσύ wannabe εαυτοκράτορα?εεε?φιλούμπεν

kostaslogh είπε...

Καλά εσύ με το λαπ τοπ στην ποδιά είσαι;
Άσε και τίποτα να πέσει κάτω,να πάρουμε κι εμείς μια ανάσα βρε παιδί μου!
Καλάααααα ένα αστείο είπαμε,μην τα παίρνεις!!!!!!
Από τα βιντεάκια σου...τρία στα τρία με πρώτο...το Λοίζο φυσικά!
Καλημερούδια

Yellow Kid είπε...

Απ' ότι φαίνεται τα μπλογκοπάιχνιδα δεν τελειώνουν ποτέ!...
...Για πέρνα μία!

Ανώνυμος είπε...

Το τελευταίο...με κάνει πάντα κι αναριχιάζω...

manetarius είπε...

@Φύρδιν
Αγαπημένος ο Εξαρχάκος και πολλοί άλλοι!! Κρίμα που πεθαίνουν τέτοιοι άνθρωποι με τέτοιο τρόπο!
Και φυσικά αυτό ισχύει και για τον Μάνο..
Φιλιά!

@εξόφθαλμη
Άσε και μέχρι να τα βρώ είχα κολλήσει 3 ώρες κι έβλεπα αποσπάσματα από ελληνικές ταινίες...τετραγωνίστικαν τα ματάκια μου...το διασκέδασα όμως!

@gio r
πεθαίνω στο γέλιο... ασμπέτε! :))
Xxx

@ria
εεε...αν δεν έχει κέφια το τρελλομανίταρο ποιός θα τα χει;
Δεν πληρώθηκα ακόμα..στο τέλος του μήνα. Άστα όμως, μην τα συζητάς θα μας φύγουν όλα τα λεφτά σε βελονισμούς...πάλι χωρίς κουρτίνες θα μείνει το δωμάτιο του μωρού (όχι δεν είμαι έγκυος, η μαμά μου λέει έτσι το δωμάτιο που έχουμε σαν γραφείο, για να συνηθίζουμε στην ιδέα)!

@σκώληξ
ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ...ΤΙ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ...!!!!!

@κιτσομητσε
Ναι ρε παιδί μου, τίποτα πια δεν είναι όπως τότε!

@Teddy
Χα! Παπακωνσταντίνου όΛΕ!!
Με λευκό σύνολο-μασχάλη! ΘΕΟΣ!
Σσσσ...τσιμουδιά, για τον George δε μιλάμε...έχεις λεφτά για ξόδεμα;

@little
Είπα να ευθυμήσομεν λιγάκι!
Κι η φωνή του κι η ψυχή του όπως λέγαν αυτοί που τον ήξεραν!

@Μιμάκοοοο!!
Αρχίζω με ανταπόδοσιν φιλούμπεν πολλών και επιβεβαιώνω την παρατήρηση σας δια την κλασικήν παιδείαν την οποίαν και κατέχω βεβαίως βεβαίως!
Τραγούδιαν επρόκειται να αναρτήσω εάν και όποτε ζητηθεί εκ του κοινού μου.
Σας ευχαριστώ δια το ευγενικό σας σχόλιον
Εγώ ο εαυτοκράτωρ ο Πρώτος!
Υ.Γ. Δια τυχόν ορθογραφικά λάθη απευθυνθείται στον γραμματέα μου, ο οποίος θα με ενημερώσει και πάραυτα θα αποκεφαλιστεί δια την ανορθογραφία του.

@Κώστα
Τι 3 στα 3 καλέ; 4 είναι τα βίντεα!
Το λάπιτοπ το 'χω κρεμασμένο απ' το λαιμό ...θυμάσαι αυτούς που στα διαλείμματα των σινεμάδων βγαίναν με τους δίσκους και φωνάζαν "Κωκ, σάμαλι, πατατάκια, βυσσινάδαααα.." έτσι! Η επικαιρότητα τρέχει νεαρέ μου...αααχ αυτά τα νιάτα, τίποτα δεν τους νοιάζει!

@Yellow
όλα για το παιχνίδι..σου 'ρχομαι!

@Houlk
Κι εμένα... ίσως γιατί εγώ σφυράω!

apos είπε...

καλά, το βίντεο με τη Βλαχοπούλου-μαντάμ πελαζί με στέλνει. Νομίζω ότι όσες φορές και να το δω, κάτι ανακαλύπτω...
γεια σου ρε Μανιταράκι με τον τρικέφαλο στο μπρατσάκι! (από τα πολλά κοψίματα...)

Pastaflora είπε...

Αναζητώ εναγωνίως το βιντεάκι από τη θεία μου τη χίπισσα με τον Τσιβιλίκα χίπι και την κουδούνα περασμένη στο λαιμό!

manetarius είπε...

@aposuricate μου καλέ
Η μαντάμ Πελαζί είναι αγαπημένη. Με τον αδερφό μου, που μένει χρόνια στο Λονδίνο, όταν τηλεφωνιόμαστε ανταλάσουμε 2-3 γαλλικά τύπου Πελαζί και μετά προχωράμε στα νέα μας!
Άμα σε πειράξει κανείς, πες του οτι έχεις μια φίλη που κάνει κοψίματα...θα του 'ρθει στο μυαλό το τετρακέφαλο μπράτσο μου και θα κόψει λάσπη (άκου τρόπος)!

@Παστίτσα
Άστο πάνω μου! Ειδικότις μου οι κουδούνες!

Ταχυδρόμος! είπε...

Manetarius you are all the money!

dazed n' confused είπε...

Καλησπερες !!!

Θα συμφωνησω με το ανωτερω αποφθεγμα ... οτι ... "you are all the money" ...

Ευτυχως που υπαρχουν και τα ποστ σου και σκαει κανα χαμογελο στο χειλακι μας ...

Να'σαι καλα Μανιταρακι μου !!!

dazed n' confused είπε...

Αααα ... ξεχασα ...

Σουπερ το ασμα διπλα !!!

L' Aesthete Soleil είπε...

Φαντάζομαι για ποιο λόγο σε συγκινεί το τελευταίο. Πάντως με τη Βλαχοπούλου γέλασα πολύ. Μπράβο manetarius!

manetarius είπε...

@ταχυδρόμοοοος.....
thank you dear..! :)
Υ.Γ.Ααααχ τι να τα κάνεις τα λεφτά άμα δεν έχεις μια!

@Ζαλισμένο μου παληκάρι!!!
Σας μερσώ για τα καλά σας λόγια!
Και με 'σένα όμως σκάει το χειλάκι μας με τα ωραία τραγουδάκια σου!
Ουουουουιιιιί...κανείς δεν το πρόσεξε ή σε κανέναν δεν άρεσε το καινούριο τραγουδάκι, πάντως εγώ μόλις το άκουσα κόλησα!
Φιλάκια και εσύ να είσαι καλά πολύ πολύ καλλλλλλλλά!
Υ.Γ. Σήμερα θα προσπαθήσω να σ' ακούσω ;)

@soleil
Η βλαχοπούλου ήταν απίθανη, νομίζω και στην πραγματικότητα ήταν καλή, σπάνιο πράγμα!
Γιατί λες να με συγκινεί το τελευταίο; Κάνω γκάλοπ!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Είπαμε αγαπάς τον Λ, αλλά όχι κι έτσι,να τον γράφεις στους τοίχους!
Γειά σου μανιταράκι μου. Μπαξέ μου!
Γιαυτό σ' αγαπάω.

Andreas P. είπε...

Μπορούσες να το ονομάσεις και: "Πες τα ρε Χρόνη Θεέ!"

manetarius είπε...

@Βαγγέληηη μου καλέ!
Δεν είναι ακριβώς αυτός ο λόγος που με συγκινεί αυτό το βιντεάκι...καλά εσύ που με ξέρεις δεν με είδες πουθενά;

@Αντρέα
Χρόνη Θεέε!! Καλώς ήρθες!

Cookie είπε...

Εεεεε ενταξει Μανιταρακι, μη με μαλωνεις το καημενο!! Επαιξε και το δαμασκηνο, δεν αντεξε :))) Τετοια πιεση για! :))

Πολλα φιλακια, καλο βραδυ!

Skouliki είπε...

ελα μου δεν θεςςςςςςςςςς λεμεεεεεε


:))))))))

Leviathan είπε...

poli kales oi epiloges kai diaforetikes!!!!kai ego mallon aurio 8a exo analogi anartisi!!filia!

manetarius είπε...

@δαμασκηνιώ μου
Καλέ ποιά πίεση..με έχεις δει να πιέζω;;; :)))

@σκώληκα τρελλέ!
Έβαλα τη φωτογραφία μου στο πλάι να σε θυμάμαι! :Ρ

@levi
Ελληνικές ταινίες όΛΕ!!!
Φιλιά πολλά, θα περάσω να σε τσεκάρω :Ρ :)

Roadartist είπε...

Το τελευταιο βιντεακι ηταν το καλυτερο ΟΛΩΝ>............
Φιλάκια..
:)

Μουσαφιραίοι...