Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2008

Ντολμαδάκια γαλαντζι...

Η γιαγιά μου ήταν Πόντια από την Κριμαία. Μαζί με μερικά χρυσαφικά που κατάφερε να γλυτώσει κρύβοντας τα μέσα στα παπούτσια της όταν τους διώξανε και ήρθαν στην Ελλάδα μετανάστες, έφερε και τη συνταγή από τα πιροσκί… ωχ συγγνώμη, από τα ντολμαδάκια γιαλατζί ήθελα να πω!

Παρασύρθηκα από τις μνήμες γιατί η γιαγιά μου έφτιαχνε τα καλύτερα πιροσκί του κόσμου! Με πατάτα ήταν τα αγαπημένα μου, με κιμά του αδερφού μου. Έφτιαχνε πάντα μισά μισά για να μην τρωγόμαστε... μα τι έγινε, πάλι για τα πιροσκί μιλάω;

ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ..γΙΑ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ ΣΟΥ ΕΙΠΕ Η αΚΑνόνιστη να γράψεις συνταγή χρυσό μου κορίτσι!
ΓΙΑ ΛΑ ΝΤΖΙ !!!

Καλά ντε, είναι που δεν μπορώ να ξεχάσω αυτή τη μοναδική μυρωδιά της φρεσκοτηγανισμένης ζύμης, παραγεμισμένης με πολτό πατάτας με δυόσμο και…

ΓΙΑΛΑΝΤΖΙΙΙΙΙΙ…ΕΙΠΑΜΕΕΕΕΕ!!!!

Αχ ναι… χίλια συγγνώμη, δεν μπορώ να συγκεντρωθώ όταν μου κολλήσει κάτι στο κεφάλι! Και ειδικά αυτά τα μικροσκοπικά γευστικά πιροσκάκια που δεν μπορούσαμε να τους αντισταθούμε, τα βουτούσαμε μέσα από το τηγάνι κι έτσι καυτά που ήταν τα πετούσαμε ολόκληρα μέσα στο στόμα μας και χοροπηδούσαμε από το κάψιμο κουνώντας τα χέρια μας μπροστά στο πρόσωπο μας μήπως και ανακουφίσουμε τη γλωσσίτσα μας!

"Μον την πίστης, γανωμένο στόμα έχετε;" φώναζε η γιαγιά γελώντας!

ΓΙΑΛΑΝΤΖΙΙΙΙΙΙΙΙ!!! Δεν αντέχω άλλοοοοο…. Γιαλαντζίιιιι .. συνταγή Γιαλαντζί είπαμε όχι πιροσκί!!!

Αααχ… συγγνώμηηη… πάλι παρασύρθηκα! Αλλά όσο σκέφτομαι την κουζίνα της γιαγιάς ανάστα ο Κύριος, αλεύρι παντού, κι εμείς σκαρφαλωμένοι στο τραπέζι να γεμίζουμε τη ζύμη με κουταλίτσες πολτοποιημένης πατάτας και κιμά, να τα τυλίγουμε και να τα δίνουμε στη γιαγιά έτοιμα για τηγάνισμα....μμμ!!!

Ο παππούς φώναζε να προσέχουμε να μην καούμε και καλύτερα να μένουμε μακριά από το τηγάνι, κι η γιαγιά του απαντούσε "Το τσιπούχ μικρόν ζουλίεται" (α! ναι, πρέπει να μεταφράσω τώρα...σημαίνει ότι το ξύλο, μικρό λαξεύεται.. ότι το παιδί από μικρό φτιάχνει χαρακτήρα. Κι εμάς μας μάθαινε να αγαπάμε την κουζίνα την Ποντιακή. )

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΟΟΟΝ!!!! ΓΙΑΛΑΝΤΖΙΙΙ ΕΙΠΑΜΕΕΕ!! ΟΧΙ ΠΙΡΟΣΚΙΙ! Μπου χου χουουοου…! Δεν μπορώ άλλο…!!

Σουλππππ… χίλια συγγνώμηηη… αλλά τρέχουν τα σάλια μου όταν σκέφτομαι αυτά τα πιροσκί της γιαγιάς που όσα κι αν έφτιαχνε εξαφανιζόντουσαν σε χρόνο μηδέν και που πάντα ήταν έτοιμη να φτιάξει κι άλλα, κι άλλα, κι άλλα για να ευχαριστήσει τα εγγόνια της και να πάρουν "κάνα δράμι πάνω τους, αφού δεν τρώνε τίποτα.. Εξεράθες απάν σο ποδάρ" (μη μου πείς τώρα οτι αυτό θέλει μετάφραση)!

γΙΑλαντζζζζιιι… λιγμ.. γιαλαντζι είπαμε

ωωΩω…! Άσε μας τελικά τελικά με τα γιαλαντζί σου! Εγώ τώρα κόλλησα με τα πιροσκία και δεν αλλάζω συνταγή με τίποτα! Άσε που μετά πίναμε και σπιτική βυσσινάδα να σβήσουμε το κάψιμο ή τρώγαμε υποβρύχιο με τον παππού που ήταν το αγαπημένο του και παίζαμε χαρτιά στο μεγάλο τραπέζι της κουζίνας... μια μέρα γεμάτη απολαύσεις.
Αυτά ήταν χρόνια!

Παππού μου και γιαγιά μου, πόσο μου λείπετε…


Υ.Γ. Για όσους δεν κατάλαβαν, αυτό ήταν ένα παιχνίδι που με κάλεσε η ακανόνιστη. Να γράψω είπε μια ιστορία με ...γιαλαντζί ντολμάδες!
Καλέ τι γιαλαντζί... μπροστά στα πιροσκί εγώ δεν βλέπω τίποτα!

Τα ποδάρεα τς σο σκατόντο, μυτίν ατς σον ουρανόν!

Τιιι..;; Σ' άκουσα! Για μένα το είπες αυτό;;;

Υ.Γ. 2 Μόνο ο Apos θα μιλάει ξένες γλώσσες; Ξέρομεν κι εμείς κύριε!

57 σχόλια:

ria είπε...

δε στέλνεις και κανένα απο δώ?
όχι τα ντολμαδάκια γιαλαντζί, από τα πιροσκί. με πατάτα και κιμά παρακαλώ.
και σε τάπερ για να μπαίνουν στο φούρνο μικροκυμάτων!

manetarius είπε...

@ρια
καλά δε μου λες... έχεις βάλει κάμερες και με παρακολουθείς; Είναι η τρίτη φορά που είσαι πρώτη!!!
Θα σου στείλω με κιμά, τα της πατάτας τα κρατάω για τον εαυτό μου!!
Και κρύα τρώγονται!
Πάω να ονειρευτώ πιροσκί...σλουρπ!

ria είπε...

μωρή φαγού, μονοφαγού, δώσε και σε μενα!
πως θα διατηρήσω τα με κόπο των μασητήρων μου αποκτηθέντα κιλά μου?

AtelierObsolete είπε...

Απο τις καλύτερες συνταγές για Ντολμαδάκια ever, είναι αυτή η αναρτησή σου!

Πρώτη φορά στα λημέρια σου και το κακό είναι, ότι με το που σου έκανα ποδαρικό... "ΠΕΙΝΑΩ ΦΟΒΕΡΑ" τώρα!

Την καληνύχτα μου

MeLTemi

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Γρήγορα τη συνταγή για τα πιροσκιά.....
;-))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

μω τη πιστη ς' τεμετερον εισαι;;
Ουϊ αναθεμασε αφορισμεντζα!!!!!
;ppppppppppppp

Τα πιροσκι τα ΣΠΑΝΕ!!!Και μενα η γιαγια μου κανει(με πατατα ή φετα για κιμα πρωτη φορα διαβαζω)

Ανώνυμος είπε...

(Μεταξύ μας, φιλενάδα, κι εγώ χίλιες φορές προτιμώ τα πιροσκί από τα γιαλαντζί. Αλλά...σσσσσσς.. μη μας ακούσει η ακανόνιστη. Αγριεύει άσχημα καμιά φορά)

manetarius είπε...

@ria
Αμ εγώ πως διατηρώ νομίζεις το σωσίβιο για το καλοκαίρι;
Άντε θα σου στείλω κι εσένα με πατάτα...κάνουν καλύτερο σωσίβιο :Ρ

@Μελτέμι
Καλώς το κορίτσι!
Κι εσύ βραδιάτικα μπήκες να διαβάσεις συνταγή; Τώρα που να βρεις ανοιχτό μπακάλη για τα υλικά να φτιάξεις πιροσκι;;;

@Γλαρόπουλο
όχι πιροσκιά ..πιροσκία (προσοχή στον τόνο..τον ποντιακό παρακαλώ).
Τη συνταγή θα την πάρω από τη θεία μου που είναι η μόνη που φτιάχνει τώρα πια, και θα στη στείλω!!!
Φιλάκιααα!

@gio r
Ουιιιιιι!!! Τεμέτερον τεμέτερον κι εγώ αλλά γαμώτο δεν τα μιλάω τόσο καλά τα ποντιακά!
Πολύ λίγα θυμάμαι απ' αυτά που μου λεγε η γιαγιά μου και οι συγγενείς μου πια δεν πολυμιλάνε έτσι...

Εγώ πάλι, πρώτη φορά διαβάζω πιροσκί με φέτα!
Και δεν έχουν καμία σχέση μ' αυτά τα έτοιμα που πουλάνε έξω έτσι;;
"Φάε, φάε να τρανείν και το μυτίς πα" :ΡΡΡ
Φιλιά!

@houlk
(σσσσ...να δω ποιος την ακούει άμα μπεί και δει οτι έγραψα για πιροσκί...)

thamnos είπε...

Καλημέρα πιροσκάκι μας, ωχ μανιταρακί μας ήθελα να πω.
Φοβερή η συνταγή για τα ντολμαδάκια, αν ακούσει η μάνα μου για ντολμαδάκια στο τηγάνι θα με αποκληρώσει!!!
Γιαλαντζί τέλος είναι τα ρούχα επωνύμων εταιριών με το τίτλο ανδρικά...εννοώ τα ρούχα με τις νέες γραμμες για αγοράκια αμφιβόλου προτιμήσεως που για να μπεις στο large (που τόοοοοσα χρόνια έμπαινα) πρέπει να έχεις κορμί θυληκό και μάλιστα με μικρό στήθος!!!!

τσιου σου

manetarius είπε...

@θάμνεεε..!
Είδες που παρασύρθηκες κι εσύ από τη μυρωδιά των πιροσκί;;; Σλουουουουρπ!
Αααα...με βλέπω να ψωνίζω στα αντρικά γιαλατζί γιατί στα γυναικεία δεν βρίσκω τίποτα. Βλέπεις τα φτιάχνουν όλα για δίμετρες καλλονές και πέρνω ένα παντελόνι, το κονταίνω και απ' αυτό που θα περισέψει..φτιάχνω και φούστα!

τσίου και σου! :)

thamnos είπε...

Αν θυμάμαι καλά έχεις δηλώσει μικροκαμωμένη, οπότε θα σου είναι άψογα και πιο οικονομικά, μετά θα λες ότι λανσάρεις κ νέα μόδα.

τσ τσ θέλω να σχολάσω ΤΩΡΑ!!!

manetarius είπε...

@θάμνε
.. έ ρε τι έχει να γίνει στις πασαρέλες!!!

Εγώ να δείς πως θέλω να σχολάσω!!!

wilma είπε...

Πω πω μανιταράκι τι μου θύμισες! τον πρώτο μου άντρα! ή μάλλον την πρώτη μου πεθερά.
όλα στραβά κι ανάποδα, αλλά τα πιροσκί! μιαμ μιαμ!
Επίσης τώρα θυμηθηκα και μια άλλη μακρινή θεία που φτιάχνει πισσσία (παχύ σσσ)
βρε! μήπως να την πάρω κανένα τηλέφωνο?
Αυτοί είναι ντολμάδες!

manetarius είπε...

@wilma
Oυιιιι...είχες τέτοια πεθερά και χώρισες; Πόντια η πεθερά ε; Αν πετύχεις σε κακιά πόντια, μαύρο φίδι που σ' έφαγε!!
Πω πωωω...τι μου θύμισες κι εσύ τώραα...πισσσσσία!! Δεν ξέρω για σένα, εγώ πάντως ένα τηλέφωνο στη θεία μου την Ελενίτσα, θατο κάνω!
Και κάνει κι ωραίους ντολμάδες..ποντιακούς, τους βράζει με κόκαλο από κρέας και γίνονται τόσο βαριοί που αν φας έναν, ρεύεσαι(μετα συγχωρήσεως) μια βδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

πεινασα τωρα, αλλα πιροσκι δε νεχω φαει ποτε μου...στον πλανητη μου μονο παπατες τηγανητες ομορφες με γιαουρτι τρωγαμε...

manetarius είπε...

@exofthalmi
Αααα..πόσο μ' αρέσει τελικά αυτό το πόστ!
όλοι αφήνετε μια νέα συνταγή..μετά αναρωτιέμαι γιατί δεν μπορώ να χάσω 4 ρημαδοκιλά που μου έχουν κατσικωθεί.
Μμμμ... και δεν έχουμε φαγητό σήμερα, θα πάω για γιαούρτι να βουτήξω τις πατατούλες μου!

aKanonisti είπε...

Μανιταράκι μου.... την γλύτωσες!!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Υπέροχα το γιαλαντζί (ψεύτικα) ντολμαδοπαίγνιον σου....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Δεν θυμώνω φυσικά... γιατί γέλασα....και είχα ανάγκη να γελάσω σήμερα....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Χώρια που μου έλυσες μία τεράστια απορία... γιατί όλοι οι φούρνοι στην Καλαμαριά (ποντιακή φωλιά)... έχουν αυτές τις τηγανιτές παχυντικές... ουσίες....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Ως τώρα.. λόγο ονόματος... νόμιζα πως είναι ινδιάνικα...
Πιρόγα----πιροσκί....
χαχαχαχαχαχαχα κουφό ε????

Να είσαι καλά μανιταράκι.....

Υ.Γ. Θα φροντίσω να υπάρχει η συνταγή στο βιβλίο σου.... ή ακόμα καλυτερα η αναπαραγωγή της γεύσης...

:-))))))

KitsosMitsos είπε...

Ρε συ, πείνασα λέμε!!!

Ανώνυμος είπε...

Φωτιες μας αναψε η ακανονιστη με τα ντολμαδακια της... Καλως σε βρηκα
Την καλησπερα μου

dazed n' confused είπε...

χχχχααχχαχχ ... Μανιταρακι ...

... μου θυμισες το ανεκδοτο με "το οποιον μυρμηγκι" ...

... το ξερεις η να το γραψω ?

manetarius είπε...

@ακανονιστο κορίτσι τρελλό!!
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ ΠΙΣΡΟΣΚΙΙΙ;;;;

Εκτός από το βιβλίο που θα γράψεις, βγάλε κι ένα ετοιμολογικό λεξικό...Πιρόγα----πιροσκί....!!!
Χαχχαααααα...λολ!


@κιτσομήτσο
έφτασε μέχρι εκεί η μυρωδιά;

@ζαλισμένο μου παιδί!
να το γράψεις, να το γράψεις... δεν το ξέρω!!!

@ασημωμύτη
βρε καλώς τα παιδιάαα...κοπιάστε παρακαλώ!
Τι προτιμάτε; Με κιμά ή με πατάτα;

@

apos είπε...

εμ και εσύ wilma δεν κράταγες την πεθερά; Συμφωνώ με τα πιροσκί. Αν και έχω κάτι χρόνια να φάω.
(σε εκείνα τα γεμιστά που όλο έρχομαι να δοκιμάσω, μανιταράκι, βάλε από κάτω και ένα πιροσκάκι. Μερσί)

Leviathan είπε...

ma afou efaga....8elo kai egooooo!!!!!!!!
filia!
kalo vradi!!!

TeddyBoy είπε...

Κι εγώ που μέχρι σήμερα νόμιζα ότι τα πιροσκί ήταν εφεύρεση της μαμάς μου!

(πραγματικά δεν τα είχα ξανακούσει πουθενά αλλού - άσε που έχει καιρό να μου φτιάξει και θα το πληρώσει!)

Μόλις κατάφερες να την κλείσεις στην κουζίνα για πολλές ώρες αύριο!

Despoina Chatzipavlidou είπε...

:))))))

μιαμμιαμ

αχ αχ

ααααα τι είναι τα "αυτιά" ξέρεις ;
είναι κάτι ποντιακό που τρώγεται

κι εμένα η γιαγιά μου ήταν ποντία
αλλά μιλούσε μόνο tourkish ...

manetarius είπε...

@Aposουρικάτεεε...
Η εποχή των γεμιστών πέρασε! Εμπρός λοιπόν για πιροσκίιι!!!

@levi
Για όλους έχει πιροσκί παιδιά!! Μη σπρώχνεστε μόνο!!
Φιλιάαα!!

@teddy
Βρε τρελλοροδιέ!
Από τον Πόντο ήρθε η συνταγή λέμε..την έφερε η γιαγιά μου..μέσα στο παπούτσι της..άκου εκεί εφεύρεση της μαμάς σου.. εκτός αν συνταξίδευε με τη γιαγιά μου.. έτσι μάλιστα!

@ desapoin3ison4
Ααα καλώς την !
Νομίζω οτι κάτι με ζύμη είναι κι αυτά αλλά θα σε γελάσω..
Κι εσένα ποντία η γιαγιά ε;; Τι καλά...! :)

roadartist είπε...

Και εμένα μου λείπουνε πολύ οι παππούδες μου ;)
φιλάκια..πολλά!!

moutro είπε...

Σαν πολύ δεν πεινάς τώρα τελευταία μικρή? Για κάνε κανα predictor :Ppppppp μην είναι γιαλαντζί οι λιγούρες δηλαδη.....

patsiouri είπε...

Μια εσύ, μια η κωλόγρια, θα με κάνετε να ξεράσω!
Σιχαίνομαι τα ντολμαδάκια!!!

manetarius είπε...

@roadούλα μου καλή,
..κλαάψ!! Να σου πω την αλήθεια, εγώ ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει οτι έχουν φύγει για πάντα, αλλά οτι κάπου έχουν πάει για λίγο... και να φανταστείς οτι πάνε χρόνια που "λείπουν"!
Φιλιά

@Μούουουουουτρεεεεε μου..
..φίλε μου !!
ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!!! Σήμερα θα πάω στον γιατρό (καλά γιατί λέω όλα μου τα προσωπικά εδώ μέσα;) ... το πιό πιθανό, ο υπέρηχος να δείξει...λαχανοντολμάδες!!! :)))
..τρελλό..:Ρ

manetarius είπε...

@πατσιούρι
Ναι.. με το αμπελόφυλο..για τους λαχανοντολμάδες όμως δε μας είπες :ΡΡΡ

Καλέ..πια ντολμαδάκια; Για πιροσκί μιλάμε τόσην ώρα!

Cookie είπε...

Ma kala vre paidia.. Ti freskopsimena paixnidakia einai touta?? Trexoun ta salia mou, imartoooon!! Yparxei kai kosmos edw pou den exei faei akoma :)))) filakia polla manitaraki!!

beth είπε...

χιχιχιχιχ
πολυ καλή η ιστορία..!
και τι σκατά είναι αυτό το παιχνίδι με τα ντολμαδάκια???
Αχ μου άνοιξατε την όρεξη όλοι όσοι το παίζεται...

manetarius είπε...

@δαμασκηνιώωω μου !
φρεσκοψημέναααα πιροσκί!! Εσύ πρέπει να τα ξέρεις καλά αυτά τα μεζεδάκια εκεί πάνω ε;
Άντε...κι άλλο παιχνίδι!
Φιλιάαα!!!

@beth
Άντε λοιπόν παίξε κι εσύ!!
Πάντα υπάρχει χρόνος για λίγο παιχνίδι...και πάντα χώρος για λίγα μεζεκλίκια στο στομάχι!!!

kostaslogh είπε...

Λελεύω τα πισhία ΄ς
τα πιροσhκί ΄ς τα ωτία ΄ς
κι άλλον πολλά λελεύω
τέμορφα τα ψhία ΄ς

Κωστίκας Loghινίδης

Pan είπε...

Καλησπέρα!

Η πρώτη φορά που δοκίμασα πιροσκί από μαγαζί ήταν και η τελευταία.

Και - δυστυχώς - δεν έχω γιαγιά Πόντια...

Κλαψ...

AtelierObsolete είπε...

Tώρα αν σου ζητούσα αυτήν την υπέροχη συντάγη για... "ντολμαδάκια γιαλατζί" θα ταν κόπος για σένα?

Βλέπεις σαν πρόφαση ότι έχω μια κόρη κλεισμένα τα 10 και θέλω να της φτιάξω hand-made πιροσκάκια θα ευλογήσω και τα δικά μου γένια.

Την καλησπέρα μου και ευχαστώ για την υποδοχή και φιλοξενια :-)

dazed n' confused είπε...

Ειπε, λοιπον, η δασκαλα στα παιδακια, οτι την επομενη, θα τα εξετασει να δει τι εμαθαν ολο τον χρονο γι'αυτα που τους ειπε για τα ζωα ...
Ο Τοτος, οπως ηταν φυσικο, δεν ειχε ανοιξει βιβλιο ολο τον χρονο ... Και που να προλαβει να διαβασει ολο το βιβλιο σε ενα απογευμα ...
Σκεφτεται λοιπον ...
Θα ανοιξω καπου το βιβλιο στην τυχη ... Σε οποιο ζωο πεσει, θα το διαβασω και θα το μαθω τελεια ... Αν ειμαι τυχερος και η δασκαλα με ρωτησει για το ζωο αυτο, δεν θα καταλαβει οτι ολο τον χρονο δεν διαβαζα καθολου ...
Πραγματι, ανοιγει το βιβλιο στην τυχη ... και πεφτει στο πιροσκι (εεε συγγνωμη !!! ... παρασυρθηκα απο το ποστ σου ... σλουρπ σλουρπ ... ηθελα να πω ... ) ΣΤΟ ΜΥΡΜΗΓΚΙ !!!
Διαβαζει τα παντα για το μυρμηγκι ... Τα μαθαινει ολα τελεια ... Καθε λεπτομερεια μεχρι και το τελευταιο κομμα ... Και παει στο σχολειο με την ελπιδα, οτι η δασκαλα θα τον εξετασει στο μυρμηγκι και ουτε γατα ουτε ζημια ...
Με το που μπαινει η δασκαλα στην ταξη, επειδη ηξερε οτι ο Τοτος δεν ειναι επιμελης μαθητης, ρωταει πρωτα αυτον ...
- Εχει διαβασει σημερα ?
- Πωως πωωως ... βεβαια Κυρια ... !!!
- Ωραια ... για ελα πανω να δουμε τι εμαθες ολο τον χρονο ...

Ανεβαινει ο Τοτος ...
- Για πες μας ... τι ξερεις για ... το σπουργιτι !!!
- Εεεε ... χμμμ ... ναι ... λοιποοον ... να ... τοοοο σπουργιιιιιιτι ... ειναι ενα πτηνο ... και ... και ... τρεφεται με εντομα ... και ... και ... και ... μαζι με τα εντομα ... καμμια φορα ... τρωει και κανενα μυρμηγκι ... ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΜΥΡΜΗΓΚΙ μπλα μπλα μπλα (και αραδιαζει ολα οσα ειχε διαβασει για το μυρμηγκι ...)

- Εεε ... ξερεις Τοτο ... (λεει η δασκαλα) ... βγηκες εκτος θεματος ... για το σπουργιτι σε ρωτησα ... εσυ μας ειπες για το μυρμηγκι ...
- Ααα συγγνωμη Κυρια ... δεν το καταλαβα ...
- Δεν πειραζει ... Ασε το σπουργιτι ... Πες μας τι ξερεις για τον ελεφαντα !!!
- Εεεεεε ??? Τον ελεεεεεφαντα ??? ... εεεε ... γκουχ γκουχ ... να ... εεεε ... ο ελεφαντας ... ειναι ενα μεγαλο ζωο ... και ... και ... και ζει στην ζουγκλα ... και ... γκουχ γκουχ ... εκει που περπαταει ... καμμια φορα ... μπορει να πατησει και κανενα μυρμηγκι ... ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΜΥΡΜΗΓΚΙ μπλα μπλα μπλα ...

Η δασκαλα καταλαβαινει οτι ο Τοτος, απο 'δω το 'χει, απο 'κει το 'χει, το γυριζει στο μυρμηγκι και για να τον στριμωξει, λεει ευγενικα:
- Αχ βρε Τοτο μου ... παλι εκτος θεματος βγηκες ... εγω σε ρωτησα για τον ελεφαντα κι εσυ μας ειπες για το μυρμηγκι ... Δεν πειραζει ... Ασε τον ελεφαντα ... Για πες μας ... Τι ξερεις γιααααα ... ΤΟΝ ΚΑΡΧΑΡΙΑ !!!
- ΕΕΕΕΕΕΕΕ ??????? ΤΟΝ ΚΑΡΧΑΡΙΙΙΙΙΙΙΑΑΑΑΑ ????? ...
... εεεεεε ... να ... εεεεε ... ο καρχαριααας ... εεεε ... χμ χμ χμ ... να ... χμ ... που ζει στη θαλασσα ... και ... και ... γκουχ ... και ... και ... και ...
... ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΥΡΜΗΓΚΙ ... ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΜΥΡΜΗΓΚΙ μπλα μπλα μπλα ...

:-DDDDDDDDD

Φιλιαααααα !!!

dazed n' confused είπε...

Αααααα να μην το ξεχασω ...

Μανιταρακι μου γλυκο, εννοειται πως δεν μπορεις να προχωρησεις σε αλλο ποστ, αν δεν μας δωσεις τη συνταγη των πιροσκι ...
Τουλαχιστον για τη ζυμη ... Γιατι αυτο ειναι το πιο σημαντικο ... Η ΖΥΜΗ ... Ξερω ενα μαγαζι που εχει ενας ρωσο-ποντιος και φτιαχνει πιροσκι και τα γεμιζει με διαφορα ... κιμα, πατατα, τυρι, λουκανικο, μανιταρια ...
Φαντασια να εχει κανεις και μπορει να τα γεμισει με πολλα ... Αλλα το σημαντικοτερο ειναι η ζυμη ...
Δεν εχω φαει ποτε μου σπιτικο πιροσκι, αλλα φανταζομαι οτι δεν θα εχει καμμια σχεση με τα του εμποριου που ειναι τηγανισμενα σε χιλιοκαμμενο λαδι ...
Οποτε περιμενουμε συνταγη για να φτιαξουμε μονοι μας ...
χε χε ...

Κι αλλα φιλια !!!
Πολλααααα !!!

Cookie είπε...

Ναι το ξερω και εδω το λενε piroške (piroske). Δεν καταλαβα καλα ομως τους ορους του παιχνιδιου... να γραψω καποια συνταγη; :)))Φιλακιαααα, καλο βραδυ!

Skouliki είπε...

λατρευω γιαγιαδες και παππουδες..

ααααα και τι περιεργο ρε ..εχετε και τα ιδια γυαλια αχαχχα:)

panikos kai fovera είπε...

πεινάωωωωω!μου άνοιξες την όρεξη,να'σαι καλά!μου θύμισες και τους παππούδες μου,διωγμένοι από τη Σμύρνη μετά τη Μικρασιατική καταστροφή......

kat. είπε...

έι..
και εγώ θέλω!
άνετα τρώω μια κατσαρόλα τώρα!

manetarius είπε...

αααααα.....πού πήγε το σχόλιο που είχα αφήσει χθες βράδυ και απαντούσα μέχρι και στο δαμάσκηνοοοοο;;;; ΑΑΑΑααααα!!!
Έρσι και τον πιάσω στα χέρια μου τον βλόγερ θα τον κόψω στα τέσσερα!!!

Πάμε λοιπόν πάλι από την αρχή...γμτ και είχα έμπνευση χθες ..έδωσα κάτι απαντήσεις...

@Κώστα
Λελεύω σε και το είχα μυριστεί οτι κάτι σκαμπάζεις από ποντιακά... είναι που είσαι γκουρμέ τύπος και δοκιμάζεις όλες τις κουζίνες!

@Πανάκο!
Μμμ.. κι η δική μου γιαγιά δεν ύπάρχει πια κι έτσι ούτε κι εγώ θα ξαναφάω μάλλον ποτέ αυθεντικά πιροσκία.. η μαμά μου ξέρει τη συνταγή αλλά είναι τόσο μπελαλίδικη που βαριέται!

@μελτέμι
Φυσικά και θα στη δώσω τη συνταγή, αρκεί να την έχει ακόμα η μαμά μου γραμμένη...ξέρεις οι μαμάδες μαγειρεύουν με το μάτι!
Ε, τι να σου πω, βάλε λίγο αλεύρι με το μάτι;
Θα ρωτήσω τη μανούλα μου και θα σε ενημερώσω!

@Ζαλισμένε μουουουουου!!
Λόλ...τέλειο ανέκδοτο!
Χαααχαα! Είναι πολύ μπροστά ο Τοτός τελικά!
Τη συνταγή θα τη δώσω σε όλους παιδιά, μη σΜπρώχνεστε, αλλά με έναν όρο... κάθε φορά που θα φτιάχνετε θα με καλείτε να χλαπακιάζω κι εγώ...Όχι..δεν είμαι λιχούδα..για ποιά με περάσατε..απλώς θέλω να δοκιμάζω μέχρι να σιγουρευτώ οτι τα πετύχατε!!!
Φιλάκιααα!!

@δαμσκηνάκι μου,
Πιροσκί με το σσσ χοντρό έ, όπως το έλεγε η γιαγιούλα μου...
Ναι, πρέπει να γράψεις μια ιστορία που να περιέχει μια συνταγή με ντολμάδες!

@Σκώληκα
Χαχαχαχααα... απ' τη γιαγιά μου τα κληρονόμησα..και δεν είναι γυαλιά..είναι τα μάτια μου!
Τσακίρικα!!! Ουιιιι...λολολολολ λολ!
Υ.Γ. Αυτό ήταν.. λάλησα!

@Πανικέ και φοβέρα!
ο παππούς μου (ο άντρας της γιαγιάς με τα πιροσκί)έφυγε από τη Σμύρνη στη Μικρασιατική καταστροφή... απ' όλα έχει ο μπαχτσές του σογιού μου!

@Κατ.
μμ..τι θές καλό μου, πιροσκί ή ντολμαδάκια..;
Έφερες κανα γλυκάκι πρώτη μέρα εδώ ή ήρθες μ' άδεια χέρια και θες να φας κιόλας; Άντε επειδή φαίνεσαι καλό παιδί.. κάτι θα τσιμπήσεις (σπάνιο να μοιραστώ το φαγητό μου)! :))))) Καλώς τηνε!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Καλό μου , Πιροσκί με γέμιση μανιτάρια έχεις φάει?
Αν όχι , έλα πάνω και τα λέμε.
Θα σε κάνω με σαμπρέλες στην μέση .
Φιλιά στον κύριο Λ.

Side21 είπε...

Ψηφίζω γαλαντζί ντολμά ...
Σαν βέρος μικρασιάτης !!!
Εκτός του ότι είναι πιο νόστιμα
απ' το πιροσκί είναι και διαιτητικά.
Καλό σου σ.κ.

Ανώνυμος είπε...

Καλά εμένα ξέρεις τι μου έμεινε από όλη την ιστορία και γουστάρω πολύ;
Η γιαγιά και ο παππούς και οι στιγμές που περνούσατε μαζί, τα ντολμαδάκια και τα πιροσκί ήταν συμπληρωματικά στην μαγική εικόνα!!!
Η αγάπη σας και η ζεστασιά σας μέσα στο σπίτι σας, μου έκανε το κλικ μέσα στην ψυχή μου.
Βέβαια όπως θα ξέρεις και από τις φήμες, που έχει κυκλοφορήσει ο φίλος μας ο Κηπουρός, σε ότι αφορά τα κιλά μου και την σωματική μου διάπλαση, θα καταλαβαίνεις γιατί δεν κόλλησα στα πιροσκί, παρά μόνο στα συναισθηματικά αγγίγματα!!!
Φιλάκια μωρό μου

Mara Lisha είπε...

Απολαυστικό, όπως τα περοσκία της δικής μου γιαγιάς! Εγώ λατρεύω αυτά με την μυζήθρα, εμάς μας έδινε να πιούμε τσαχλαμά μαζί τους. Η μαμά μου κάνει ακόμα. Και τα κάνει ίδια με της γιαγιάς μου. Ωραίο το post για τα ντολμαδάκια :)

habilis είπε...

!!!
A να χαθείς μου πέσαν τα σάλια.
Μου ανοιξες την όρεξη ,και τι να την κάνω...

Kwlogria είπε...

Χτυπιέμαι χτυπιέμαι χτυπιέμαι!!!! Θεά δε μπορώ προσκυνώ, έχετε χτυπήσει κόκκινο σήμερα οι γυναίκες!! Είσαι θεά αγάπη μου!!! Γαμάτη ιστορία!!

Kwlogria είπε...

Συνταγή ήθελα να πω, είμαι για τα μπάζα. Ο πολύς ενθουσιασμός αυτά μου κάνει. Συγνώμη.

Sanity Loss Era είπε...

Δε σε παρεξηγω, τα σπανε τα πιροσκι! Αχ να χαμε κανα ταψι τωρα. Θυμησε μου να παραγγειλω για οταν καναπαω σπιτι!

(Κοιτα και τα ντολμαδακια τα σπανε!)

manetarius είπε...

@βαγγελη
Όχι, με μανιτάρια δεν έχω φάει..άντε, ξαμοληθείτε στα βουνά να μαζέψετε γέμιση για πιροσκί κι έεεεεφτασα!!! :))
Ευχαριστεί ο Λ. για τους χαιρετισμούς κι ανταποδίδει :)))
Φιλάκια!!

@side 21
Μικρασιάτης είσαι;;; Κι ο παππούς μου ήταν ...ποιανού είσαι εσύ καλέ;
Εγώ δεν κάνω εξαιρέσεις ...τα τρώω όλα!!

@μαμαΝτάλτον!
ναι, η αλήθεια είναι οτι είμαστε πολύ δεμένη οικογένεια..για να μη σου πω πολύ δεμένο..σόι!!
Περνάμε πολύ καλά μαζί.
Είσαι παρεάκι με τον κηπουρό.. λουλούδι είσαι!

@mara lisha
Τεμέτερον;;;
Τι είναι αυτός ο τσαχλαμάς καλέ κορίτσι;;;

@Χαμπίλη
Αχ... να με σχωρνάτε αλλά συνταγή για διαχείρηση ορέξεως δεν διαθέτει το κατάστημα... ;Ρ

@κωλόγρια!
ώπα κοπελιά! Προσοχή με τα προσκηνήματα κυκλοφορούν και λουμπάγκα, άσε που θα με περάσουν για καμιά οσία και θα μου ζητάνε οικόπεδα... :Ρ

@Sani
Που είσαι πάλι βρε σουρτούκω;

Skouliki είπε...

ωραιααααααααααααααααα ελπιζω να ειναι και αυτη αλλοπαρμενη σαν και εσενα χαχαχ

Μιμης Ζερβος είπε...

εν τέλει θα φάμε?αντε και με έπιασε σιελόρροια

Daria είπε...

Ωχ ρε μανιτάρι, τι μ' έκανες τώρα... Εσύ μπορεί να μιλούσες για πιρισκί αλλά εγώ θυμήθηκα τα γιαλαντζί της δικιάς μου της γιαγιάς. Έκανε κάτι ντολμαδάκια!!! Όλη την κατσαρόλα ήθελα να φάω και πάλι δεν έφτανε. Και φυσικά τη συνοδεία γιαουρτιού.
Όταν ήμου φοιτήτρια ερχόταν μια δυό φορές το χρόνο δέμα από το σπίτι. Είχε μια κατσαρόλα ντολμαδάκια της γιαγιάς κι ένα ταψί μηλόπιτα της μαμάς. Μόνο που δεν κοιμόμουν αγκαλιά με το κουτί για να μη μου τα φάνε τα κτήνη που καραδοκούσαν. :) :)
Αχχχ.... Τι μ' έκανες βραδυάτικα.

manetarius είπε...

καλέ...ακόμα μπαίνετε σ' αυτό το ποστ;
Τελικά είμαι διαχρονική η άτιμη!!

@σκώληξ
ναι η καημένη ήταν αλλοπαρμένη κι η γιαγιούλα μου.. στα τελευταία της δε, έδωσε ρέστα! Μακάρι να έχω κι εγώ τέτοια ρέντα στα τελευταία μου!

@Μιμάκο
..το τραπέζι έχει στρωθεί! Τσάκω ένα κουτί γλυκά και χτύπα το κουδούνι (το δεύτερο από κάτω δεξιά).

@Ντάρια
Ε λοιπόν αυτό με τα ντολμαδάκια και το γιαούρτι, το 'μαθα πρόσφατα από τη φιλενάδα μου την Ιου, και είναι φοβερός συνδιασμός!
Κι η δική μου γιαγιά έφτιαχνε τρομερά γιαλατζί αλλά και από τα άλλα με τον κιμά... γενικά ήταν πολύ καλή μαγείρισα. Να φανταστείς και νερό να σου 'βαζε... ήταν πιο νόστιμο απ' ότι αν το έβαζες μόνος σου!!

Φιλάκιααααα!!!!

Μουσαφιραίοι...