Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2008

όΟΟΟΟΧι!

Ναι, τώρα όλοι θα νομίζετε οτι κάνω καθυστερημένο αφιέρωμα στην 28η !
ΟΧΙ!
Θα σας μιλήσω για το "όχι" στη ζωή μου! Αυτή τη μικρή μαγική λεξούλα με τα 3 γραμματάκια που αδυνατώ να την πω αλλά κι αν καμιά φορά ξεφύγει από τα κενά που αφήνουν τα δόντια μου, έχω τεράστιες τύψεις κι ενοχές! Πω πωωω...εδώ σιγά σιγά μαζεύονται πολλά θέματα!
Θα μπορούσε να πει κανείς οτι το τραγούδι που με αντιπροσωπεύει είναι το "Ζήτα μου ότι θες.." αλλά ακούγεται πολλά υποσχόμενο και πονηρό και δεν είναι του τύπου μου.
Αφορμή γι' αυτήν την "κατάθεση ψυχής" (μπρρρρ...που εμφανίστηκε ο Μικρούτσικος εδω μέσα; ας του δώσει κάποιος μια εκπομπή) ήταν η ανάρτηση της αγαπημένης Κωνσταντινιάς που πιστεύει πως "τα άτομα αυτά (που δεν λένε όχι ποτέ) είναι ανασφαλή, έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση, δεν πιστεύουν στον εαυτό τους. Είναι πεπεισμένοι πως μόνο κάνοντας τα κέφια των αλλωνών είναι προσφιλείς και αγαπητοί."
Εδώ λοιπόν ήρθε η ώρα να πω ΟΧΙ! Ανασφαλής για την παρέα των άλλων δεν είμαι, λέω ότι κατέβει στο κεφάλι μου και πράττω ανάλογα, κι όποιος με συμπαθεί με συμπαθεί, δε θα σκάσω κιόλας και ούτε μπορεί να μας συμπαθεί όλος ο κόσμος.
Για τη χαμηλή αυτοεκτίμηση δεν θα διαφωνήσω πολύ αν και τα τελευταία χρόνια έχω φτάσει σε επίπεδα να μπορώ να κοιταχτώ στον καθρέφτη χωρίς να μου προκαλείται ναυτία.
Στον εαυτό μου δεν πίστεψα ποτέ, άλλωστε αν ίσχυε κάτι τέτοιο, δεν θα ήμουν μια ταπεινή γραμματέας οχυρωμένη πίσω από ένα γραφείο αλλά πρώτη φίρμα στην πίστα αφού πρώτα θα είχα περάσει τις συμπληγάδες του ριάλιτι που συμμετέχει ο μέγας Μουρατίδης!
Κάνω πάντα τα κέφια των άλλων γιατί μ΄αρέσει να τους βλέπω να χαμογελάνε, να περνάνε καλά και να γίνεται το δικό τους. Πολλές φορές μάλιστα που έχω στην άκρη της γλώσσας το όχι, σκέφτομαι:"τι θα έλεγες αν ήξερες οτι αύριο αυτός ο άνθρωπος δεν θα υπάρχει στη ζωή σου; Δεν άξιζε ένα ναι; Δεν άξιζε να του κάνεις το χατίρι; " και το όχι γίνεται ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι οτι ποτέ δεν έχω όσο χρόνο χρειάζομαι για τον εαυτό μου και πάντα γκρινιάζω. Πολλές φορές κατεβάζω τα τηλέφωνα για να καταφέρω να μείνω σπίτι να ξεκουραστώ, να διαβάσω, να κοιτάζω το ταβάνι. Ένα μήνυμα αρκεί για να με ξεσηκώσει και να βρεθώ την επόμενη στιγμή στο κέντρο της πόλης να πίνω μπύρες με φίλους.
Η αλήθεια είναι οτι ΜΙΑ μοναδική φορά που είπα όχι σε φίλο για κάτι που επέμενε (βασικά μου έκανε ψυχολογικό πόλεμο) να κάνω κι εγώ αδυνατούσα αλλά και του το εξήγησα (εντάξει η αλήθεια είναι, με πλάγιους τρόπους αλλά το κατάλαβε), δεν ήθελε να το καταλάβει, δεν το δέχτηκε και από τότε μιλήσαμε κανα δυο φορές τυπικά στο τηλέφωνο και δεν με... ξαναενόχλησε για κανέναν λόγο!
Δεν μπήκα βέβαια στον κόπο να "ενοχλήσω" κι εγώ (είμαι και διακριτική) και μια φιλία χρόνων έκανε φτερά έτσι απλά!
Ήταν η πρώτη φορά που δεν ένιωσα ενοχές ή τύψεις αλλά ανακούφιση. Αυτή η φιλία άλλωστε κρεμόταν από τα δικά μου ΝΑΙ και από του φίλου τα ΘΕΛΩ. Τις φορές μάλιστα που προσπαθούσα να μείνω λίγο με τον εαυτό μου, με παρότρυνε να πάω να κοιταχτώ γιατί σίγουρα έχω κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα!
Και γιατί όλα αυτά ;;; Γιατί τόλμησα να πω ΟΧΙ!
Έτσι είναι οι άνθρωποι, όπως τους συνηθίσεις... και δεν δέχονται την αλλαγή σου παρά μόνο αν είναι πραγματικοί φίλοι!
Γι' αυτό κι εγώ αποφάσισα να λέω πιο συχνά αυτή τη λεξούλα...κι όποιον πάρει ο Χάρος!


Υ.Γ. Όποιος είναι ψυχολόγος και βγάλει διάγνωση από το παραπάνω κείμενο... παρακαλώ να μου το φέρει μαλακα! Θερίζουν τα εγκεφαλικά τελευταία και έχουμε και κληρονομικότητα στο σόι μας!


34 σχόλια:

apos είπε...

Το ότι λες πάντα αυτό που σκέφτεσαι, το ότι κατεβάζεις τηλέφωνο για να αφιερώσεις χρόνο στον εαυτό σου, εγώ δεν θα το έλεγα ανασφάλεια, αλλά γενναιότητα.
Το ότι είσαι γραμματέας δεν σημαίνει ότι έχεις χαμηλή αυτοεκτίμηση. Υπάρχουν γραμματείς που κρατάνε πολυεθνική στα χέρια τους και «στελέχη» που κλαίνε στα Meetings.
Tέλος, αυτό που στο τέλος περιγράφεις δεν ήταν φιλία χρόνων. Ήταν «εγώ παίζω τον ζουρνά και εσύ χορεύεις». Έπραξες σωστά.
(very very lucky o Λ. Επιμένω)

manetarius είπε...

@Aposurikate μου αγαπημένε!
Με ανεβάσατε ψυχολογικά κι ελπίζω να έχετε πτυχίο ή τουλάχιστον συμμετοχή σε σεμινάρια ψυχολογίας μην χαίρομαι και τσάμπα!
Η αλήθεια είναι οτι χωρίς εμένα η εταιρεία δεν μπορεί να δουλέψει κανονικά και τα στελέχη είναι ήδη σε κατάσταση πανικού σε ενδεχόμενη περίπτωση εγκυμοσύνης!
Όσο για την "φιλία" που περιγράφω, κουράστηκα να χορεύω, περάσαν και οι εποχές που ήμουν πάρτι άνιμαλ άσε που διαφέρει και η μουσική μας παιδεία πια! Πως μπορεί ο άλλος να παίζει ζουρνά (έχει ζουρνά στα τραγούδια του ο Μακρόπουλος;) κι εσύ να χορεύεις Class; Δε γίνεται!
Όλο κοπλιμέντο είσαι βρε άτιμο παλικάρι... ευτυχώς που ο Λ. δεν είναι ζηλιάρης (νομίζει οτι μπορεί να το κρύβει).

ATHENA είπε...

ΜΕ ΚΑΛΥΨΕ Ο ΑΠΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ Σ ΕΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ!

ΚΑΛΟ ΣΟΥΚΟΥΔΑΚΙ!

Ανώνυμος είπε...

ενωσου με το κινημα των ΟΧΙΤΑΔΩΝ.....μη μου πεις ΟΧΙ....χε χε χε....

moutro είπε...

κούκουυυ

Δεν νομίζω ότι πάσχεις από κάτι παρά μόνο από την ευκολοπιστία σου.Αλλά να το χωνέψεις, οι καλοί άνθρωποι υπάρχουν για να τους εκμεταλεύονται. Κι επίσης ο μεγαλύτερος καθρέπτης της ψυχής είναι τα μάτια. Και ο νοών νοείτω (αντε μην αρχίσω τα πολλά αρχαία τώρα και δεν το έχω και πολύ )

Ανώνυμος είπε...

Η δικια μου εκδοχη λεει οτι θελει λιγο...ταλεντο στο να λες το "οχι"...
ΠΟΥ-ΠΟΤΕ και ΠΩΣ θα το πεις..
Στο λεω εγω ο αταλαντος που ακομα και τωρα πληρωνω τα "οχι" που δεν ειπα(κυριως επαγγελματικα)
..αλλα και τα "οχι" που αδικως χαραμισα (κυριως ερωτικα..)
>:/

Spy είπε...

Eγώ πάντως παρόλο που έκανα ψυχανάλυση 5 χρόνια (ναι καλά διαβάσατε: ΠENTE χρόνια), δεν μπορώ να σας βοηθήσω άμεσα.
Γνωρίζω όμως έναν πάρα πολύ καλό γιατρό στη Σουηδία που ειδικεύεται σε περιπτώσεις σαν τη δική σας, και μάλιστα είναι και αρκετά ευγενής ώστε να σας στείλει τα εισητήρια και τα έξοδα πληρωμένα, ώστε να μπορεί να πειραματιστεί απερίσπαστος πάνω σας.
Tι λέτε;
Kαλό, ε;

TeddyBoy είπε...

Μανιτάρι μου είσαι το καλύτερο παιδί και τα λες πολύ ωραία!
Ελπίζω μόνο να υπερβάλλεις λίγο για τα περί χαμηλής αυτοεκτίμησης και της (μη) πίστης στον εαυτό σου..
Αλλά ακόμα και έτσι να 'ναι, δεν πειράζει γιατί σε εκτιμάμε όλοι εμείς (και πιστεύουμε σε σένα)!

apos είπε...

Μανιταράκι-Ι-El Cid (τα γράφω πλέον σε συντομία), από ψυχανάλυση ξέρω όσο και η Πετραλιά από Βαρέα και Ανθυγιεινά.
Όσο για τον Σουηδό γιατρό που σας λέει ο spy, μάλλον εννοεί τον ιδρυτή του ΙΚΕΑ.
Όσο για τις προθέσεις μου, ο Λ. δεν έχει τίποτα να φοβάται. Αργεντινός είμαι, όχι λιγούρης.

manetarius είπε...

@Athena
Ax πολύ χαίρομαι που μου το λες εσύ οτι είμαι σε σωστό δρόμο!
Καλό Σουκουδάκι και σε σένα! :)))

@εξόφθαλμη
..πως μπορώ να γίνω μέλος; Πρέπει να κάνω αίτηση ή με δέχονται έτσι απλά;

@μούτρρρρρρεεεεεεε μου καλέ μου φίλε!
Μ' έχεις ψυχολογήσει...ε; Μάλλον μιλάω πολύ... αλλά και τι να κάνω; Να γίνω καθίκι για να μη με εκμεταλλεύονται; Ο νοών νοείτω;; Τι υπονοείτε νεαρέ;; :ΡΡΡ

@gio r
τι να πω, θέλει ταλέντο όντως να λες το οχι κι εγώ δεν το ΄χω!
Σε πάω μια κόντρα για τα λάθος όχι που 'χω πει!

@psy
ααα...δεν μπορώ να πάω... έχω ήδη κλείσει μονόκλινο στο Δαφνί. Παπούτσι από τον τόπο σου κι ας είν' και μπαλωμένο!
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον αλλά ...

@teddy
έχω πέσει στο πάτωμα από τη συγκίνηση... τι καλός που είστε!!!
Είστε πολύ καλός φίλος.. η Ρόδος πρέπει να είναι είναι περίφανη για τα παιδιά που βγάζει!!
Σας φιλώ σταυρωτά ! :))) :*

ria είπε...

φιλεναδα, αν κατάλαβα καλά, δεν έχεις καμιά πιθανότητα να είσαι εγγονή του μεταξά...

Sally Finkenstein είπε...

όχι, όχι!
μια χαρά τα λες.
Θέλει λίγη προσπάθεια αλλά οι επιλογές των "φίλων" δεν χρειαζεται να μας καταπιέζουν. Οχι!

φιλί!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Για την υποτιθέμενη φιλία καρφί να μη σου καίγεται, γιατί μόνο φιλία δε μπορώ να τη χαρακτηρίσω...

"Κάνω πάντα τα κέφια των άλλων γιατί μ΄αρέσει να τους βλέπω να χαμογελάνε, να περνάνε καλά..."

Είσαι ψυχούλα όμως....
Διάολε... μήπως μοιάζουμε;...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Lucha Libre είπε...

Μανιτάρι μαγικό, η διάγνωση που ήθελες βγήκε. Λέγε ό,τι θες χωρίς άγχος.
(Ο γιατρός είπε να σου λέμε μόνο ναι.)
;-D
XXX

kikop80 είπε...

Μανιτάριους!
Σιγά το φίλο ρεεε!!!
Έστηκες για τέτοιου είδους άτομα και τις φιλίες τους!
Συνήθως είναι κολητσίδες σε άτομα που έιτε επειδή είναι καλόψυχα είτε είναι ευγενικά (και δεν λένε όχι)!
Αληθινός φίλος δεν βάζει τον άλλο σε δύσκολη θέση!

ΥΓ
Δεν έχει σχέση που δεν έχεις Class (για να χορέψεις λέω)
ΧΕΧΕΧΕ!!!
:)))

manetarius είπε...

@ria
...υπάρχει μια πιθανότητα να έχω συγγένεια με το κονιάκ!! :))

@sally
έτσι ακριβώς Σαλίτσα μου!!! ΟΧΙ λοιπόν!!!
φιλί κι από δώθε! :))

@γλαροπούλι
οτι είμαι ψυχούλα, είμαι... φτάνει να μην καταλάβω οτι με δουλεύουν... γιατί τότε μεταμορφώνομαι σε σύγχρονο Στάλιν και πέρνω κεφάλια!!! (παναγιά μου!)
.. τώρα τι λες; μοιάζουμε; ;)

@inco
ο γιατρός έχει πτυχίο ή είναι κανένας τσαρλατάνος;; εσείς θα μου λέτε ναι κι εγώ όχι;.. καλό ακούγεται, θα τι κρατήσω!
φιλάκι γλυκό στη μαγουλίθρα σου! :)

@κικοπ
έχω πεθάνει στο γέλιο μ΄αυτό το υστερόγραφο!!!
Τι άλλο να πω...:DDDDDD τρελλόπαιδο... θα πιώ μια σαγκρία στην υγειά σου (τις έκοψα τις μπύρες τώρα που "χειμώνιασε")

Ανώνυμος είπε...

«…υπάρχουν όμως και άνθρωποι που υπηρετούν το ‘ναι’. Στο μυαλό τους είναι πώς να βρουν λύσεις, πώς να βοηθήσουν τον συνάνθρωπό τους, πώς να είναι δημιουργικοί.»
Αυτά από το σχόλιο μου στην Κωνσταντινιά, που δυστυχώς παρεξηγήθηκε. Πράγματι δεν καταλαβαίνω γιατί ένας που λέει όχι έχει αυτοεκτίμηση και ένας που λέει ναι δεν έχει.
Επειδή έχω τα υπερδιπλάσια χρόνια σου φαντάζομαι θα μου επιτρέψεις να σου δώσω μια συμβουλή. Κάνε αυτό που εσύ νομίζεις σωστό. Όπως λένε και οι Ινδουιστές, πράξε κατά συνείδηση.
Και ένα τελευταίο, ο τόνος στο Υ.Γ. σου στη λέξη με τα τρία ‘α’ που τον βάζουμε;
Είναι η πρώτη επικοινωνία μας και έτσι δεν θα πω πολλά φιλιά, στην δεύτερη θα το πω. gskastro

habilis είπε...

Ως ψυχολόγος ,που τρελένομαι ,να ομηλώ.[δεν εχω πτηχίο ,αλλά αυτό δεν έχει και μεγάλη σημασία].
Χμμμ ...Σας βρίσκω εντελώς ισορροπημένο άτομο ,με συγκροτημένη σκέψη .
Σφύζεται απο ψυχολογική υγεία.
Θα σας γράψω όμως αυτά τα χαπάκια και από αυτά ,και να περάσεται σύντομα να τα ξαναπούμε...

habilis είπε...

Ως ψυχολόγος ,που τρελένομαι ,να ομηλώ.[δεν εχω πτηχίο ,αλλά αυτό δεν έχει και μεγάλη σημασία].
Χμμμ ...Σας βρίσκω εντελώς ισορροπημένο άτομο ,με συγκροτημένη σκέψη .
Σφύζεται απο ψυχολογική υγεία.
Θα σας γράψω όμως αυτά τα χαπάκια και από αυτά ,και να περάσεται σύντομα να τα ξαναπούμε...

aKanonisti είπε...

Εγώ νομίζω... πως είσαι χαρούμενο άτομο.. φρέσκο...καλό...
και δεν λες όχι.. συχνά... γιατί δεν χρειάζεσαι αυτοεπιβεβαίωση μέσω της άλογης άρνησης...
Μια χαρά είσαι ωρε...
Μη μασάς...
Και ναι.. να λες.. και όχι όποτε γουστάρεις...αρκεί να βγαίνει αυθόρμιτα... όπως όλες οι εκδηλώσεις σου...

(δεν διάβασα το ποστ που αναφέρεις.. γιατί βαριέμαι τις αγάμητες ψυχολόγες... ίσως.. καμία φορά που θα έχω αυπνία...)

Φιλιαααααααααααα

KitsosMitsos είπε...

Και το όχι κάνει φίλους. Αρκεί να είναι αποτέλεσμα ώριμης σκέψης και φυσικά διαλόγου.
Καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

Και το ναι και το όχι έχουν την ώρα τους.
Και το ίσως επίσης...
φιλάκια.

kostaslogh είπε...

Πές μου όσα όχι θέλεις!
μονάχα εκείνο το "νεαρέ" μη που στερήσεις!
Τίς απόψεις μου στο θέμα τις έχω αναπτύξει στης Κωνσταντινιάς,δεν τις επαναλαμβάνω ,έτσι, για να πώ κι εγώ ένα όχι!!

manetarius είπε...

@gkastro
Αρχίζω με τα δύσκολα... τον τόνο βάλτε τον όπου θέλετε..στη λέξη πάντα γιατί πάλι θα παρεξηγηθώ, είμαι σίγουρη!
Θα ασπαστώ κι εγώ τον Ινδουισμό και θα πω ΝΑΙ!
Επίσεις παρόλο που είναι η πρώτη σου φορά εδώ, θα σου πω πολλά φιλιά γιατί είμαι στο σπίτι μου και κάνω ότι θέλω!!! :)))

@habilis
Ααα...ψιλοπράγματα, ποιός ψυχολόγος έχει πτυχίο στις μέρες μας;
Κάθε πόση ώρα να τα παίρνω τα χάπια; Πριν και μετά το φαγητό; Καλά θα ξαναπεράσω και θα μου πείτε στην επόμενη επίσκεψη!

@habilis
...ε δεν τα ξαναλέω τώρα!!
τα χάπια πάντως τα πήρα!

@ακανόνιστη
Εντάξει! Θα κάνω ότι μου κατέβει στην κεφάλα.. έτσι κι αλλιώς δεν αλλάζουν εύκολα αυτά τα πράγματα.
Υ.Γ. βρε... μην πετάς την σκούφια σου για καυγά... πω πωωω...τι αναρχία είσαι... χειρότερη κι από μένα! μπλουά (συνοδεύεται με ανάταση του χεριού με παρατεταμένο τον αντίχειρα, τον δείκτη και το μικρό δαχτυλάκι, καθώς τα δυο μεσαία είναι διπλωμένα και μουσική υπόκρουση Sex Pistols για πάντα!!) Η Κωνσταντινιά είναι ένα πολύ καλό κορίτσι και απλώς είπε τη γνώμη της..εγώ που είχα τη μύγα... απλώς την επέστρεψα!!!

Πολλά φιλιά τρελόπαιδο!!!

@κιτσομήτσο
οχι, οχι , οχι!!! (σκέφτομαι τουλάχιστον 2.30 ώρες την απάντηση που θα σου δώσω :)))
Πάντως συμφωνώ με τον διάλογο, τι γίνεται όμως όταν ο άλλος σου τρελλαίνει το κεφάλι μέχρι να του πεις ναι ενώ του έχεις ξεκαθαρίσει το όχι σου και δεν θέλει να το καταλάβει;; Μπέρδεμα... εκεί δεν θέλει διάλογο, τηγανιά στο κεφάλι θέλει!!

@houlk
...μμμ...ίσως εγώ είμαι του ίσως...:))
Φιλιά!

@κώσταααα!!
ΌΧΙΙΙΙΙ.... το ΝΕΑΡΕ δεν το κόβω με τίποτα!!!!
Φιλάκια πολλάαααα!!!

Κωνσταντινιά είπε...

Χαίρομαι αφάνταστα που η ιδέα που μου έδωσε η Νίνα είχε τέτοιο αντίκτυπο.
Φυσικά τα λόγια περί αυτοεκτιμήσεως είναι δικά μου και ομολογώ πως ακούγονται βαριά. Δεν τα παίρνω πίσω όμως γιατί πέτυχαν το σκοπό τους.
Νομίζω ότι μας έβαλαν σε σκέψη αν κάνουμε ότι κάνουμε γιατί το θεωρούμε σωστό ή επειδή φοβόμαστε την απόρριψη. Έκλεισα πάντως με τούτα δω τα λόγια:"Για μένα, δεν είναι προσβολή ούτε εγωισμός να χαλάμε και χατίρια, να έχουμε τις απόψεις μας, τα θέλω μας, το χουζούρι μας.Γνωρίζουν οι φίλοι μας και τα παιδιά μας πως ξέρουμε να λέμε και ναι όταν το νιώθουμε, όταν χρειάζεται, όταν είναι ανάγκη."

Και τώρα μεταξύ μας. Είχα σκοπό να γράψω κατά πόσο μπορούμε να δεχθούμε το ΟΧΙ, μα, το έτερο μου ήμισυ, προφανώς θέλοντας λίγη από τη δόξα της Νίνας, με προέτρεψε να αναρτήσω άλλο θέμα. Για να μην μακρηγορώ, μπορείς να γράψεις εσύ κάτι τις; PLEASE!!! Να ξέρεις δεν θέλω ουου... ε.... δεν θέλω όχι.

Ανώνυμος είπε...

Κοριτσάκι μου, μπορεί να μην είμαι ψυχολόγος αλλά η διάγνωση μιας mama dalton είναι αλάθητη!
Πάσχεις από ΚΑΛΟΣΥΝΗ και ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ!!!
Ξέρω, ξέρω τρόμαξες τώρα... Δυστυχώς ναι, είναι ανίατη αρρώστεια. Διότι η καλοσύνη είναι κάτι σαν προδιάθεση,δεν είναι απλώς η μορφή της πράξης. Έχεις δηλαδή τη διάθεση να είσαι καλή με τον κόσμο γύρω σου και με τις καταστάσεις, ξεκινάς δηλαδή θετικά με τα ναι σου, απέναντι στους ανθρώπους. Ξέρω την πατάς, όπως με τον συγκεκριμένο φίλο σου, να θυμάσαι πάντα όμως ότι "μένει λίγο άρωμα στο χέρι που προσφέρει ρόδα", στο δια ταύτα η καλοσύνη σου, στο τέλος γυρίζει σε σένα!
Και η κατανόηση από την οποία πάσχεις, να ξέρεις ότι είναι η βασική ιδιότητα ενός ηγέτη. Έτσι ο κόσμος γύρω σου σε εκτιμάει και σε σέβεται, γιατί νιώθει πως και εσύ τον σέβεσαι (εκτός από τις ξενέρωτες περιπτώσεις που δεν ασχολούμεθα στην ψυχιατρική με αυτές - βλέπε φίλος σου).
Εγώ προσωπικά ΟΧΙ δεν πιστεύω ότι υπάρχει θεραπεία στην περίπτωση σου, και σε ευχαριστώ πολύ γι'αυτό, ευτυχώς που υπάρχουν τόσο "άρρωστοι" άνθρωποι σαν κι εσένα!!!!!!!!!!!!!
Σε αγαπώ πολύ
Σου εύχομαι να έχεις μια κακή ανάρρωση και να μην θεραπευτείς ποτέ από αυτά τα ΝΑΙ σου....

manetarius είπε...

@κωνσταντινιά
ααα..πουλάκι μου ...ωστε ίντριγκα ήταν ε;;

Μμμμ... δεν μπορώ να σου υποσχεθώ οτι μπορώ να γράψω κάτι για το κατα πόσο μπορούμε να αποδεχτούμε το όχι...άλλωστε κάνω προσπάθειες να αρχίσω να το λέω.. κι αν δεν αρχίσεις από τους δικούς σου ανθρώπους από που θα αρχίσεις;;

Υ.Γ. Καλά... κάτι θα γράψω (δεν άντεξα παραπάνω από 2 δεύτερα να πω ναι..φτού!)

@mama Dalton
Την πατάω καθημερινά!!! Παρά τις προτροπές καλών φίλων (αληθινά καλών φίλων) να συνετιστώ ...εγώ δεν διορθώνομαι και μετά την πατάω.. δε βαριέσαι, καλή καρδιά!! :Ρ
Παίρνω μια ασπιρίνη την ημέρα μπας και συνέλθω αλλά δε γίνεται τίποτα!!!

Mara Lisha είπε...

Δεν λέω ποτέ όχι. Δεν ταιριάζει με την ψυχοσύνθεσή μου.
Τώρα τελευταία όμως συναντώ δυσκολίες. Νομίζω πως μ’ εκμεταλλεύονται!!
Μήπως να πάρω την βοήθεια σου και να πω ΟΧΙ

Skouliki είπε...

καλο μηνα
αγαπητη κυρια σας στελνω αυτοτο γραμμα απο την δυτικη πτερυγα που βλεπει κηπο του εξωτικου Δαφνιου ..

θα θελαμε να ερθετε οικιοθελως να δειτε τα υπερχοα σεμε που εχουμε εδω

μετα τιμης και τρελας

Dr. Strifidis

Ανώνυμος είπε...

γινεσαι μελος αυτοματα με το πρωτο σου ΟΧΙ...

τι μουσικη ειναι αυτη καλη μου? ΘΕΑ!!! (θεά λεμε, οχι Θέα)...

καλη σου εβδομαδα!

manetarius είπε...

@Mara Lisha
θα 'ρθώ μαζί σου, να το βροντοφωνάξουμε!!!


@σκώληξ
...αμ το ήξερα οτι εκεί θα καταλήγατε μια μέρα κύριε Στριφίδη μου! Άλλωστε ο καθαρός αέρας της εξοχής βοηθάει την κατάσταση όλων, θα έρθω πάραυτα, όχι μόνο για τα σεμεδάκια αλλά γιατί έχω κλείσει ένα δίκλινο για μένα κι έναν φίλο και παίζεται να γίνει και σουίτα για καμιάν εορτήν!!

Σας φιλώ χιαστί (μην παρεξηγηθούμε κιόλας) και θα ανταμώσουμε σύντομα!

Υ.Γ. Η κατάληξη σε -ίδης είδα... από τον Πόντο κι εσείς; Θα κάνουμε καλή παρέα!

@εξόφθαλμη
η μουσικούλα από τους madness, αντιπροσωπεύει την κατάσταση μου τα τελευταία 30 χρόνια!!!
Ουουουουουιιιι...!!!

Leviathan είπε...

emena pleon me exoun ma8ei..to nai..einai nai...to "8a doume" einai oxi! :) filia!!

manetarius είπε...

@levi
ααα.. ωστε πιάνει το θα δούμε ε; θα το δοκιμάσω κι εγώ..:))
Φιλάκια!

bright Φω είπε...

ΝΑΙ στα ΟΧΙ!!! δαγκωτό
μια χαρά σας βρίσκω, μια χαρά!
την καληνύχτα μου

Μουσαφιραίοι...