Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

Είδες η ΔΕΗ;

Έτσι όπως συμβαίνει πάντα...Πάνω που έχουμε πληρώσει όλους τους λογαριασμούς μας, ΤΣΟΥΠ να σου και ξεπετάγεται ένας ακόμα!
Γύρισα σήμερα ωραία- ωραία από τη δουλειά μου και τι να δω, ένα φακελάκι από την ΔΕΗ, που μου εξηγεί οτι ο παππούς μου, που έχει πεθάνει από το 1984, κατα την περίοδο 4/4/98 - 1/12/98 κατανάλωσε ρεύμα αξίας 648.80 ευρώ. Και εντάξει θα πώ παππούς μου ήταν, δικό του ήταν το σπίτι, δικό του και το ρεύμα, αλλά να το αφήσει και απλήρωτο; Μα που ζούμε πια, σε τι κοινωνία, να μην έχεις εμπιστοσύνη ούτε στο ίδιο σου το αίμα;
Αύριο πρωί- πρωί θα πάω στα γραφεία της ΔΕΗ να διαλευκάνω την κατάσταση και να τους πώ οτι αν έχουν σκοπό να στείλουν κι άλλες παρόμοιες επιστολές, η διεύθυνση έχει αλλάξει.
Νέα διεύθυνση: Νεκροταφείο Π.Φαλήρου- Οστεοφυλάκιο 3α- όπως μπαίνεις, το τρίτο αριστερά.
Φτουουού....βραδιάτικα.

4 σχόλια:

Roadartist είπε...

πο πο .. και τι πρέπει να τα πληρώσεις εσύ όλα αυτά????
Και τώρα το θυμήθηκε η ΔΕΗ?? Ψάξτο καλύτερα.. δεν παμε καθολου καλα..

manetarius είπε...

Έκανα μια υπεύθυνη δήλωση το πρωί στη ΔΕΗ, οτι δεν υπάρχει περίπτωση ανάστασης στις μέρες μας...και θα δείξει! Αντε να δω τι άλλο θα μου τύχει της κατσικοπόδαρης!
Καλό βράδυ...α και βάλε κα'να φράγκο στην άκρη, ποτέ δεν ξέρεις ποιό θα είναι το επόμενο θύμα του κρατικού μηχανισμού - μακριά από 'μας! :)))

MATRIX είπε...

Που θα πάει! Θα αναλάβουν τον ηλεκτρισμό ιδιωτικές εταιρίες, όπως έγινε με τον Ο.Τ.Ε.! Τότε να τους δω...Μόνο αυτό μας σώζει!

manetarius είπε...

Αν γίνει αυτό που λές, φοβάμαι μήπως τότε πληρώνουμε 3 δισ. δολλάρια τον μήνα...:))

Μουσαφιραίοι...