Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

Εσείς τι επαγγέλλεστε;

Πείτε μου ποιό επάγγελμα θεωρείτε το πιό δυσάρεστο στον κόσμο;
Δεν θα δεχτώ απαντήσεις τύπου : Μπάτσοι, πολιτικοί και τα τοιαύτα... άλλωστε δεν μίλησα για το πιο ανήθικο.
Εδώ μιλάμε για το κορυφαία ψυχοφθόρο επάγγελμα του πωλητή!
Όχι δεν λέω του εμποροϋπάλληλου, εννοώ του πωλητή - sales manager και άλλα τέτοια βαρύγδουπα τιτλάκια.
Δουλεύω σε μια εταιρεία που έχουν περάσει μπόλικοι από δαύτους και έχω ψιλολαλήσει μ' αυτά που ακούω.

Αλήθεια σας λέω, ανατριχιάζω κάθε φορά που ένας απ' αυτούς ανοίγει το στοματάκι του και πετάει ότι κατεβάσει η γκλάβα του προκειμένου να πουλήσει τα προϊόντα της εταιρείας! Ανατριχιάζω με το πόσο καλά λειτουργούν οι σιαλογόνοι αδένες αυτού του επαγγέλματος. Το πόσο ευγενικός μπορεί να είναι και μόλις κατεβάσει το τηλέφωνο και δεν έχει καταφέρει να κλείσει τη δουλειά, να κατεβάζει γαμωσταυρίδια! Πόσο ψυχοφθόρο επάγγελμα..
Προχτές ένας τους με ρώτησε πόσα παίρνω και όταν του είπα, μου απάντησε απαξιωτικά και με στόμφο βαρώνου: "δε θα την πάλευα με έναν μισθό σαν τον δικό σου" και χωρίς καμία εμπάθεια αλλά πολύ αυθόρμητα του απάντησα με τη σειρά μου: "εγώ πάλι, δεν θα την πάλευα με μια δουλειά σαν τη δική σου"!
Τόσο άγχος, στρες, τρέξιμο, πίεση να φτάσεις τον στόχο που σου έχει βάλει ο διευθυντής σου γιατί; Για να πάρεις 500€ παραπάνω από μένα και να τα φας στους γιατρούς; Να μου λείπει φιλαράκι!
Εντάξει, συμφωνώ οτι τα λεφτά που παίρνω δεν είναι όσα θα ήθελα, αλλά μου φτάνουν αν είναι να κάνω μια ήσυχη ζωή και να μπορεί να με παίρνει ο ύπνος τα βράδια!
Επίσης, γιατί μου μιλάς κι εμένα όπως μιλάς στους πελάτες; Μ' αυτόν τον ξύλινο λόγο; Μίλα μου ανθρώπινα, δεν είμαι η μηχανή του καφέ!

Τίποτα περισσότερο δεν έχω να πω από ...περαστικά σας!

Όλο αυτό ήταν ένας πρόλογος για το: 

Υ.Γ. Όπως καταλάβατε πάλι τα 'βαλα με τον γνωστό "σάπιο" συνάδελφο που παρά την άποψη που έχω γι΄αυτόν σαν άνθρωπο, τον κάλυψα στο αφεντικό σε μια τρελλή χοντράδα που έκανε. Την επόμενη φορά που έκανα εγώ ένα λάθος τιποτένιο, μου είπε με διευθυντικό ύφος:"θα το πεις εσύ το λάθος σου ή θα το πω εγώ;" 
Αυτή ήταν η πρώτη φορά στα 32 μου χρόνια που κατάλαβα οτι η συναδελφικότητα και η ανθρωπιά, φαίνεται από τέτοια μικροπράγματα!
Τελικά το είπα εγώ και ο προϊστάμενος απάντησε ένα απλό : "καλά μωρέ δεν πειράζει" 
Βγήκα από το γραφείο του ξαλαφρωμένη (πως όταν βγαίνεις από την τουαλέτα) ξέροντας πια ποιοί είναι οι συνάδελφοι μου!


18 σχόλια:

habilis είπε...

Δυσάρεστο επάγκελμα??? δεν ξέρω τι να απαντίσω ???
Εγω εκδοροσφαγέας είμαι και είμαι ευχαριστημένος .
Αγαπώ την δουλειά μου και οι πελάτες μου δεν λέω ,κουβέντα δεν βγάζουν ,αλλά ουτε και εγώ τους έχω μιλήσει ποτέ άσχημα...

ria είπε...

άμα ο άνθρωπος είναι μαλάκας, δεν έχει σημασία τι δουλειά κάνει!
μπορεί να είναι δάσκαλος, γιατρός, μπάτσος ή υδραυλικός. πάλι μαλάκας θα είναι. και από τη δουλειά του θα πάρει σύνταξη κάποια στιγμή, από τη μαλακία ποτέ!

Χριστίνα (lbt) είπε...

θα συμφωνήσω με τη ria...ο άνθρωπος κάνει το επάγγελμα...κι εγώ που έχω να κάνω με επιστήμονες -λέει-μηχανικούς, τι έχουν ακούσει τα έρμα τα αυτάκια μου από μερικούς από δαύτους, δε λέγεται.
Πάντως πρέπει να είσαι καλός ανθρωπος αφού τον κάλυψες στο αφεντικό...μπράβο, εγώ δεν ξέρω αν θα ακολουθούσα τη χριστιανική ηθική μου...μάλλον όχι.
άντε καλό σαββατοκύριακο και μακρυά από τέτοιους τύπους. μια καλημέρα και πολύ τους είναι.

Pastaflora είπε...

Δυσάρεστα επαγγέλματα, μούμπλε μούμπλε. Έχουμε και λέμε, μανατζαραίος-στελεχάτος, δημόσιος υπάλληλος, τραπεζικός, δικαστικός, μεγαλοδικηγόρος, τηλεμαϊντανός, τηλεπροφήτης-πλασιέ και φυσικά φούσκας πωλητής. Γι'αυτό αγαπητή βοηθέ πιστολακίου, μην ντρέπεστε να λέτε ότι εργάζεστε στο ιστοσαλόν με μισθό αντάξιο μιας Γιάννας Αγγελοπούλου Δασκαλάκη!

KitsosMitsos είπε...

Το θέμα είναι να μην αφήνεις τη δουλειά σου να μπαίνει και στο σπίτι και το αντίστροφο. Είναι πολύ άσχημο να μεταφέρεις την γκρίνια και την κακοδιαθεσία από το ένα στο άλλο. Γιατί έτσι διαβρώνεσαι εκ των έσω χωρίς να το καταλαβαίνεις.
Όσο για το επάγγελμα, θα συμφωνήσω με τους πάνω. Δεν έχει σημασία το τι κάνεις, αλλά το πώς :-)

Ανώνυμος είπε...

Eιναι-για ακομα μια φορα-θεμα παιδειας!
Και ευτυχως η δυστυχως η παιδεια δεν εχει καμια σχεση με πτυχια, μπατσελορς και χις μαστερς βοϊς...
Η φιλοσοφια μου σε τετοια θεματα ειναι οτι αυτες οι συμπεριφορες(ρουφιανιες και πισωπλατα και γενικα πασης φυσεως πουστιτσες)ειναι μπουμερανγκ!
Δεν υπαρχει περιπτωση αυτος "ο μαγκας" αργα η γρηγορα να μη τα βρει μπροστα του!
Θες η μεταφυσικη, θες η ισορροπια της φυσης, δε ξερω...
Οποτε sit back, relax και ασε το χρονο να παρει την εκδικηση του!!!
:)

aKanonisti είπε...

Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες...
Ο μαλάκας είναι μαλάκας.. ότι δουλεια και να κάνει...
Μην μασάς μανιταράκι μου...
και μην μας αρχίζεις τις αναρτήσεις με ρητορικά ερωτήματα.. "ποια είναι η χειρότερη δουλειά"... γιατι στο τσακ ήμουνα να πω η δική μου...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

manetarius είπε...

@ προς όλους!!!

Συμφωνώ με όλους, δεν έχει σημασία το επάγγελμα αλλά η παιδεία κι η μαλακία!
Αφού στην πραγματικότητα δεν τα έχω με τους πωλητές αλλά με τον αγαπητό συνάδελφο!
Άλλωστε "ο μαγκας" αργα η γρηγορα θα τα βρει μπροστα του, όπως λέει κι ο φίλος μου ο gio r!
Θέλω να δω την επόμενη φορά που θα κάνει χοντράδα ποιός θα τον καλύψει..εγώ πάντως ούτε θα βοηθήσω, ούτε θα τον καρφώσω, όπως έστρψσε ας κοιμηθεί!

Ελευθερία Αραβανή είπε...

κι εγώ μαζί σου πάντα -δεν ξέρω γιατί- λυπόμουν τους πωλητές που ανέφερες, τους ασφαλιστές και τους τραπεζικούς για τους ίδιους λόγους...επειδή παρακαλάνε...

kostaslogh είπε...

Η δουλειά κάνει τους άντρες ..και τις γυναίκες!
Οι μαλάκες,ανεξαρτήτως φύλου,γεννιούνται
μαλάκες και πεθαίνουν μαλάκες!
..κουράγιο Μανιταράκι

Ανώνυμος είπε...

Θα συμφωνήσω και εγώ απόλυτα με όλους τους προλαλήσαντες. Ο άνθρωπος φτιάχνει το επάγγελμα, όπως επίσης και το χρήμα είναι μια επινόηση του ανθρώπου. Χρήσιμη μεν αλλά και επικίνδυνη επίσης, αν δεν ξέρω να το διαχειριστώ χωρίς να χάσω τον εαυτό μου.
Εχω εμπειρία από μαλάκες συνάδελφους, πέρνα να σου δώσω οδηγίες προς ναυτιλομένους...
Αν και εσύ δεν νομίζω ότι χρειάζεσαι οδηγίες, μια χαρά τα καταφέρνεις. Κοίτα μόνο όταν γυρνάς στο σπίτι σου, στο καταφύγιο σου κλείστα όλα απέξω, και μαλάκες και εργοδότες και πωλητές αμόρφωτους και ανθρώπους που είναι λίγοι... δεν σου αξίζουν!

Προχώρα γερά και σταθερά
Πολλά πολλά φιλιά και θαυμασμό

kikop80 είπε...

Να περιμένεις στη γωνία για το επόμενο λάθος του!
Γιατί θα κάνει σίγουρα λάθος!
Και το μεγαλύτερό του λάθος είναι που σε υποτίμησε!
Φάτον τον παλιόπ@@στα!

Θα μου πείς δεν θες να πέσεις στο επίπεδό του και καλά κάνεις!
Πές σε 'μένα τι έκανε και θα τον δώσω εγώ!
ΧΕΧΕΧΕ!!!
Α σιχτίρ πια με τον κάθε Μ@@@@@πίτουρα!

manetarius είπε...

@ελευθερία
και είναι και τόσο πιεστικοί που σε βγάζουν από τα ρούχα σου!

@Κώστα
μα όλοι στην εταιρεία που δουλεύω θα μαζευτούν... τι σκατά!

@mamadalton
εκεί που δουλεύω, ένα μάνιουαλ καλής συμπεριφοράς και συναδελφικότητας νομίζω πως θα ήταν πολύ χρήσιμο!!!
Πόσο κουράγιο να κάνω πια!!
φιλιά πολλά!!

@κίκοπ
Όχι δεν θα πέσω στο επίπεδο του αλλά θα τον αφήσω να βγάλει μόνος του το φίδι (που έχει μέσα του) από την τρύπα!
Και το επόμενο του λάθος είναι πολύ κοντά... όχι γιατί το παίζει και πολύ μάγκας και αλάνι ...

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Καλημέρα κι από μένα.Είμαι του Επίκουρου και εγώ,εκεί σε διαβάζω και μετά και στον Κώστα.
Μου άρεσε η γειτονιά σου.Μου αρέσει η γραφή σου.
Όσο για κάτι ανθρωπάκια σαν αυτόν που περιγράφεις...και το υποκοριστικό πολύ τους είναι.

Συνέχισε εσύ να κάνεις αυτό που ξέρεις καλά,τη δουλειά σου και όποτε χρειάζεται τους τα χώνεις κιόλας...

Καλή σου μέρα καλή μου.

beth είπε...

re na pane na xestoun oloi.
mia douleia tiga sto agxos kai na trexeis panw katw...
de fantazomai tpt allo pio xalia.

oso gia ton sapio sinadelfo, sapios isoun, sapios 8a nai sapios 8a meinei
*αποφθεγμα*

Daria είπε...

Καιρό είχα να περάσω. Αλλά όταν περνάω τα διαβάζω όλα μα όλα και μου φτιάχνεις τη διάθεση. Ακόμα κι αν μιλάς για την εφαρμογή του νόμου του Μέρφι πάνω σου. Έρχεται μετά ένα ροζ βρακί και τα στρώνει όλα.
Γειά σου μανιταράκι. Έχω μια τεμπελιά, μια αυτιστική διάθεση, ένα άγχος και δεν ξέρω τι άλλο ακόμα....

Unknown είπε...

Υπάρχει και χειρότερο επάγγελμα που ακούει στο όνομα... security. Μηδενική εγκεφαλική δραστηριότητα για 8 ολόκληρες ώρες, προσωπικά στην τρίτη μέρα θα είχα κάνει κανονικότατο χαρακίρι. Καλώς σε βρήκα

manetarius είπε...

@ Προς όλους

Βρε παιδιάαα..!
Τι κάνετε ακόμα εδώ πίσω;
Καλώς μας ήρθατε Ιππολύτη και ethan!!! :))))

Μουσαφιραίοι...