Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008

Μια παλιά ιστορία..*

Είναι Σάββατο πρωί, κάπου 6 χρόνια πιο πίσω (πως περνάνε τα άτιμα). Είμαι κουλουριασμένη στο κρεβάτι μου μετά από έναν άδοξο χωρισμό και αρνούμαι να σηκωθώ. Ακούω το τηλέφωνο στο βάθος αλλά δεν δίνω σημασία...δε με νοιάζει καν αν θα είναι "αυτός". Είμαι τόσο ράκος που δεν μπορώ ούτε να ανοιγοκλείσω τα μάτια μου. Πίσω από τη μισάνοιχτη πόρτα του δωματίου μου, η απαλή φωνούλα της μαμάς μου, μου ζητάει να σηκώσω το ακουστικό... της ζητάω χάρη να απαντήσει εκείνη και να πει οτι πέθανα. Το κάνει ... ίσως δεν είπε αυτό ακριβώς αλλά έδωσε στον άλλον να καταλάβει οτι δεν ήμουν σε θέση να μιλήσω.
Το απόγευμα της ίδιας μέρας, ο ξάδερφος μου ντυμένος γαμπρός, πέρασε να δει πως είμαι.
"Πως είσαι έτσι;" ρωτήσαμε κι οι δύο ταυτόχρονα μόλις κοιταχτήκαμε. Ούτε λόγος για μενα .. ήμουν λες κι είχα βγει από φέρετρο..χλωμή , με μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια που είχαν μεταλλαχτεί σε κουμπότρυπες από το κλάμα.
Αλλά ο ξάδερφος; Γιατί ήταν ντυμένος έτσι; Πρώτη φορά τον έβλεπα τόσο όμορφο και λαμπερό.
"Παντρεύομαι σε δύο ώρες, το ξέχασες;"
"Τιιιιι....;" πέταξα τα σκεπάσματα και σηκώθηκα σαν την τρελλή από το κρεβάτι "ναι, το ξέχασα..μισό να ετοιμαστώ κι έφτασα!!!"
Δεν ξέρω πως τα κατάφερα αλλά σε μισή ωρίτσα είχα κάνει μπάνιο (όσοι με γνωρίζουν καλά, είναι σχεδόν βέβαιο οτι δεν θα με πιστέψουν αλλά είναι η αλήθεια), είχα φορέσει το μαύρο μου φουστάνι (αυτό που είχα για τους γάμους) κι ήμουν έτοιμη να συνοδεύσω τον αγαπημένο μου ξάδερφο στην εκκλησία.
Όλα πήγαν υπέροχα και μ' έκαναν να ξεχαστώ λιγάκι παρόλο που κάποιων η ζωή άρχιζε ενώ η δική μου είχε τελειώσει. Ναι, πίστευα οτι η δική μου είχε τελειώσει...
Η δεξίωση του γάμου όμως με διέψευσε. Ένα ωραίο παλικάρι έκατσε στο ίδιο τραπέζι με μένα και μου κανε και τα γλυκά μάτια (αμ πως)! Μου ζήτησε να χορέψουμε (μπλιάχ...τι άλλο θα γράψεις εδώ μέσα;) και μετά να φύγουμε μαζί (α, το συνεχίζεις βλέπω). Δέχτηκα να χορέψω αλλά όχι και να φύγω μαζί του (πάλι καλά... έχεις και λίγη τσίπα). Του υποσχέθηκα όμως πως την επόμενη μέρα θα βγαίναμε για καφέ (δεν άντεξες και πολύ βλέπω..).
Στις 12 το πρωί με πήρε τηλέφωνο, μου ζήτησε την διεύθυνση μου και καθώς προσπαθούσα να του εξηγήσω πως να έρθει, πήρα μια κοφτή κουβέντα "απλώς τη διεύθυνση". Το πρώτο σοκ! Εντάξει, σκέφτηκα, μπορεί να βιάζεται να με συναντήσει. Ήρθε να με πάρει με μια εντούρο μηχανάρα χωρίς πινακίδες (αλητεία), ξέρετε, αυτές που τις τρέχουν στα λασπουριά. Ουάου!
Τα πόδια μου κρεμόντουσαν καθώς σχίζαμε τον άνεμο της παραλιακής. Εγώ κρατιόμουν από τους πέτρινους κοιλιακούς του και ευχόμουν να φτάσουμε κάπου γιατί είχα πιαστεί ολόκληρη. Συναντηθήκαμε μ' ένα άλλο ζευγάρι (τι έγινε.. ραντεβού δε βγήκαμε; τι μου κουβάλησε και τους φίλους του;) σε μια παραλιακή καφετέρια. Με σύστησε σαν κοπέλα του (παρακαλώ;;;) και απολαύσαμε τον καφέ μας. Για την ακρίβεια, οι υπόλοιποι απόλαυσαν τον καφέ τους γιατί εγώ καθόμουν σ' αναμμένα κάρβουνα.. έπρεπε να διαλευκάνω την παρεξήγηση το συντομότερο, πριν μου πάρει μονόπετρο και ξοδευτεί ο άνθρωπος (τι κοπέλα σου χριστιανέ μου...πριν 5 ώρες γνωριστήκατε..και δεν έχετε φιληθεί ούτε καν σταυρωτά)!
Η παρέα κυλούσε όμορφα μέχρι που ανοίξαμε κουβέντα για το κράτος, τις πορείες, και τον ρόλο της αστυνομίας. Ο "δεσμός μου" άρχισε να υποστηρίζει την αστυνομία λέγοντας πόσο καλά κάνει τη δουλειά της και πόσο μεγάλος είναι ο κίνδυνος που διατρέχουν τα όργανα της τάξεως και άλλες τέτοιες ανωμαλίες... "Χριστέ μου" σκέφτηκα "πέσαμε σε χουντικό.." Εγώ φυσικά είχα (και συνεχίζω να έχω) άλλη άποψη για την αστυνομία, τύπου οτι είναι όλοι τους διεφθαρμένοι και γουρούνια και κάνουν κατάχρηση εξουσίας, και εκεί που πρέπει είναι οι χειρότερες κότες και υποστήριξα την άποψη μου (το παραδέχομαι οτι είμαι λίγο απόλυτη μ' αυτό το επάγγελμα) μέχρι τελικής πτώσης! Τα μούτρα του στραβώσανε, χλόμιασε και έκοψε τη συζήτηση.
Στον δρόμο της επιστροφής τώρα, μου πρότεινε να πάμε να πάρουμε το αμάξι του να με γυρίσει σπίτι γιατί είχε αρχίσει να κάνει κρύο. Δέχτηκα αφού είχα γίνει παγωτό κασάτο στη μηχανή αλλά ήμουν και στα πρόθυρα καρδιακού επεισοδίου εξαιτίας της θανατηφόρας και εξαιρετικά επιδειξιομανούς οδήγησης του. Μου είπε να φροντίσω να μάθω τη διαδρομή γιατί θα έρχομαι συχνά απο 'δω και μπρος! Ενθουσιάστηκα με την αισιοδοξία του και δεν είπα κουβέντα (στην πραγματικότητα μου είχαν πέσει τα σαγόνια από το θράσος και την κτητικότητα του)! Φτάσαμε στο σπίτι του και περίμενα κάτω για να πάρει τα κλειδιά του αμαξιού. Στα 3 λεπτά αναμονής, πήρε το μάτι μου ένα παρκαρισμένο σπόρ κουπε έξτρα κατεβασμένο αυτοκίνητο, με καλογυαλισμένες ζάντες, μάσκες και αεροτομές και ευχήθηκα να μην ήταν δικό του. Έκανα λάθος!
Μπήκα δειλά δειλά μέσα και πρόσεξα οτι από τον καθρέφτη κρεμόταν ένα ροζ γουρουνάκι. "Α, τι γλυκούλι" ειπα για να σπάσω τον πάγο.

(Προσοχή: αν σε λένε αΚανΟΝΙστΗ ή beth.. μη διαβάσεις παρακάτω...μπορεί να σου κοστίσει την οθόνη σου και που λεφτά να αγοράσεις καινούρια.)

"Σ' αρέσει το γουρουνάκι μου;" μου απάντησε με μια περίσσια ειρωνεία στο βλέμμα...
"Ναι" του είπα κι εγώ με απορία...
"Είδες λοιπόν που εμείς οι μπάτσοι είμαστε γλυκούλια;"΄
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΙΟΙ; ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΙ;
Η πίεση μου έπεσε κατακόρυφα και το αίμα μου κατέβηκε στα πόδια! Είμαι στο αυτοκίνητο με έναν μπάτσο; ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ!!!!! Και τώρα που νομίζει οτι είμαι η κοπέλα του χωρίς να μου έχει πιάσει καν το χέρι...; ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΧΩΡΙΣΩΩΩ;;;
Αχ... με βλέπω αυτόφωρο στη ΓΑΔΑ!! Πως είναι δυνατόν εγώ το πιο αντιδραστικό άτομο στον κόσμο, που οι αριστεροί γονεις μου, μου έμαθαν να βλέπω μπάτσο και να στρίβω γωνία, βρισκόμουν στο αυτοκίνητο με έναν απ' αυτούς και είχα κάνει και "δεσμό";;; Πως θα ξανακοίταζα τους γονείς μου στα μάτια; Τους φίλους μου; Τους συναδέλφους μου;
Στο πρώτο φανάρι που σταματήσαμε, διέκοψε τις σκέψεις μου η αγριοφωνάρα του που έλεγε σ' ένα παλικαράκι με μηχανή: "Δεν είπαμε να φοράς κράνος;". Χριστέ μου, είμαι με τον δικαστή Ντρέντ... Εκεί κάπου άρχισα να διακρίνω με το εντελώς "κουφαμένο" μου αυτάκι, τα σκυλάδικα που έβγαιναν από το cd του αυτοκινήτου. Αποκλείεται να το ζω εγώ αυτό, δεν υπάρχει περίπτωση, σκέφτηκα και έριξα μια γερή τσιμπιά στο δεξί μου μπούτι!
Ξεράθηκα στον πόνο και ανακεφαλαίωσα: Ήμουν στο "καραφτιαγμένο" αμάξι ενός μπάτσου, που υποστήριζε οτι ήμουν η κοπέλα του και άκουγα σκυλάδικα τελευταίας εθνικής κατηγορίας στη διαπασών με ανοιχτά παράθυρα!
Ρίξτε με στη Βίλλα Αμαλίας τώρα να με ξεσκίσουν οι αναρχικοί!
Αυτό ήταν το μόνο που ήθελα να μου συμβεί εκείνη την ώρα!
Στο επόμενο φανάρι άνοιξα την πόρτα και κατέβηκα. Ξαφνιασμένος ο μπατσάκος μου φώναξε "ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;;!!"
Η απάντηση που βγήκε από το στόμα μου ήταν τετριμμένη αλλά η μόνη που κατάφερα να σκεφτώ "Μόλις θυμήθηκα οτι έχω μια δουλειά". Έτρεξα στο πεζοδρόμιο από την μεσαία λωρίδα της Βουλιαγμένης και χάθηκα στα στενά της Αργυρούπολης.
Γύρισα στο σπίτι με τα πόδια, ενώ το τηλέφωνο μου δεν σταμάτησε λεπτό να χτυπάει. Το έβγαλα από τη τσέπη μου και απάντησα "δεν σου έχουν πει στο Σώμα να μην μιλάς στο τηλέφωνο όταν οδηγείς;" απενεργοποίησα και το ξανάριξα στην τσέπη. Ένοιωσα σαν να είχα μόλις βγεί απ' τη στενή και μια καινούρια ζωή απλωνόταν μπροστά μου!
Ήμουν επιτέλους ελεύθερη, με δύο χωρισμούς στην πλάτη σε μια μόλις μέρα!
Και μόλις χθες, τον είδα να συντονίζει την κίνηση μέσα στο δερμάτινο ΖΗΤΑδικο συνολάκι του... Μετά από 6 ολόκληρα χρόνια ένιωσα πραγματικό δεος για την ελληνική αστυνομία που έχει τέτοιους νορμάλ ανθρώπους στο δυναμικό της!

Μπράβο παιδιά!


* Η ιστορία βασίζεται σε πραγματικά (μέχρι αηδίας) γεγονότα!

Υ.Γ. Παρακαλώ αν θέλετε να με βρίσετε έχω και mail.. μη με ξεφτιλίσετε μπροστά στον κόσμο... αρκετή ξεφτίλα έχω περάσει τόσην ώρα που σας διηγούμαι, δείξτε λίγο έλεος!
Υ.Γ.2 Αυτή κι αν είναι ιστορία τρόμου κύριε spy!




53 σχόλια:

Roadartist είπε...

The worst date ever!!!!!!!!
Και τον ξαναείδες εχτές?? Στο δρόμο στα ξαφνικά ως τροχονόμο??
Ευτυχώς που δε τράκαρες....

Pan είπε...

Καλησπέρα!

Κάτσε τώρα γιατί μπερδεύτηκα.

Στην παραλιακή ήταν η κοπέλα του.

Τότε πως υποστήριζε ότι ήσουν η κοπέλα του;

Άσε και η Βίλλα Αμαλίας είναι εδώ δίπλα μου!!!!

manetarius είπε...

@roadoύλα
Χα χααα όχι δεν τράκαρα αλλά μ' έπιασε ένα νευρικό γέλιο άλλο πράμα.. με κοιτάζαν στα φανάρια που γέλαγα μόνη μου και σταυροκοπιόταν ο κόσμος!!!
Άσε πολύ πλάκα!!

@Panάκο
βρε, εμένα σύστησε σαν κοπέλα του, στο άλλο ζευγάρι...αχ.. κάνε φόκους! Η αλήθεια είναι οτι είναι σοκαριστικό το θέμα σήμερα αλλά δεν σας φοβάμαι...θα το αντέξετε κι αυτό!
Δίπλα σου είναι η Βίλλα Αμαλίας; Σσσσ...μη σου ξεφύγει λέξη γι' αυτό που διάβασες εδώ μέσα!!!

Καλό μεσημέρι! :)

wilma είπε...

Τελικά ρε παιδί μου είναι αυτό που λένε: ο καθένας διαβάζει αυτό που θέλει να διαβάσει. εμένα να φανταστείς το πρόβλημά μου εντοπίζεται στην κτητικότητα (από εδώ η κοπέλα μου? κι εσύ τότε το έμαθες?) και όχι στο ότι ήταν μπάτσος. Δεν ανοίγω κουβέντα εδώ για καλούς και κακούς μπάτσους αλλά αυτό με το ότι εγώ είμαι ο άντρας και ότι πω είναι η πραγματικότητα και η μόνη αλήθεια, παθαίνω...
Πιο τρομακτικό και από Χίτσκοκ.
Ευτυχώς βρε που βρήκες μετά ένα Λουλούδι και ηρέμησες!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

- Τροχονόμος με cabrio.....
Δε μου κάθεται καθόλου καλά..εσένα;

- Εξ' αρχής έπρεπε να το καταλάβεις πως ήταν άτομο με βλαχο-κτητικό σύνδρομο...
Αλλά να.... είναι που κολακευόμαστε...

- ΄Ολοι στην πορεία μαθαίνουμε κανείς δε γεννήθηκε παντογνώστης και έμπειρος

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ria είπε...

χμμμμμμ,
δε μας τα λες καλά!
έχω ένα φίλο γιατρό που περιμένει πως και πως να του έρθει ασθενής μπάτσος! ελπίζω να μην χρειαστεί κανείς τις υπηρεσίες του γιατί όλες τις κλήσεις που μάζεψε, τα πρόστιμα και τις μαλακισμένες διευθετήσεις των τροχονόμων, αυτός θα τις πληρώσει!

υπάρχουν όμως και καλά παιδιά και με συναδελφική αλληλεγγύη! και δεν είμαι μπάτσος!!!

moutro είπε...

αν με μία σφυρίχτρα παίρνεις cabrio πάω αύριο στη σχολή. Ελεος, από το κακό στο χειρότερο ρε συνεταιράκι. Τουλάχιστον στο κινητο έπρεπε να τους πεις. "Όχι κοπέλα σου αδερφούλη, από το γνωστό " Οι μπάτσοι είναι αδέρφια μας κι εμείς αδελφοκτόνοι...."

manetarius είπε...

@wilma
Αυτό ήταν το πρώτο στράβωμα..η κτητικότητα!
Που πας ρε φίλε... ή είσαι βλαμμένος ή είσαι βλεμμένος, δεν εξηγείται διαφορετικά!!! Δεν σκέφτηκε οτι μπορεί να έκαν θέμα μπροστά στους φίλους του ή το ρίσκαρε, να το παίξει μάγκας που χτύπησε γκομενάκι στο πίτσι φυτίλι;

@γλαροπούλι
όχι δεν ήταν κάμπριο.. ήταν απλώς ένα δίπορτο αυτοκίνητο (που λέγεται κουπέ) απ' τις καλές γερμανικές μάρκες. Όσο για την κτητικότητα, είναι το μόνο πράγμα που δεν με κολακεύει...σκοτώνω άνθρωπο... έχω πείρα βλέπεις από μια μοναδική φορά που με κολάκευσε για 1 χρόνο και μετά έπαθα ασφυξία και εξαφανίστηκα!!
Αυτός ήταν πολύ ευγενικός στον γάμο και όταν βγήκαμε...μεταλλάχτηκε!!!
Φιλιά πολλά!

@ρια
Εγώ προσωπικά έχω φοβερή αντιπάθεια σ' αυτό το επάγγελμα για τους λόγους που ανέφερα και στο κείμενο!
Αν πέσει στα χέρια του συναδέλφου σου μπατσάκος, θα του πεις να με έχει υπ' όψιν του; Φημίζομαι για εγχειρήσεις ανοιχτής καρδιάς :Ρ να τον φρεσκάρουμε λιγάκι!

@μούτρε
είπαμε κουπέ βρε παιδιά...μην μπερδεύεστε, δεν είναι όλα τα κουπέ κάμπρια!!!
Χα χα...είδα ένα καλό τελευταία πάρ' το: "Στείλτε τους μπάτσους στον Περσικό, να φάνε και οι Άραβες λίγο χοιρινό" Σκοτώνει; Ξέρω κι άλλα αλλά είναι πολύ σκληρά και δεν είμαι τόσο κακιά...ή τοπυλάχιστον έτσι νομίζω, γιατί τελευταία φορά που είδα το βιντεάκι με τους σκατομαλάκες να χτυπάνε το παιδί στην "ζαρντινιέρα" είπα πολύ χειρότερα...
Φιλιά συνέταιρε!!!

Skouliki είπε...

Χριστέ μου, είμαι με τον δικαστή Ντρέντ

axaxaxxaaaxxaaxxa
axaxxaxaxxaxaxaxa
axaxxaxaxaxxaxaxa

ρε κοπελια !!! δεν εχεις τον θεο σου ..και δεν πινεις και ολας ...


αχαχαχχαχαχχαχα
χαχχαχαχαχαχαχαχ
χαχαχαχαχαχαχαχααχ

patsiouri είπε...

Μαλάκα....

Ούτε στους πιο φριχτούς-φριχτούς-φριχτούς εφιάλτες!!!!

Φαντάσου, εγώ θα είχα πάθει ήδη νευρική κρίση αν με σύστηνε σαν κοπέλα του, πριν κάν μάθω ότι είναι και...απ'αυτούς!!! ( αν και υπάρχουν και καλοί φαντάζομαι, μην είμεθα ρατσιστές...).

Πω πω, τρεχάτε ποδαράκια μου, καλά έκανες!

-Είδες βρε που τελικά ήσουν μια κούκλα με το μαύρο φόρεμα???

Ελπίζω μετά απ'αυτό να μην κατέρρευσες στο τηλ. παρακαλώντας τον πρώην να ξαναγυρίσει γιατί μάλλον αυτό θα έκανα εγώ...

Pan είπε...

Α, καλά, τώρα εστίασα!

"Στείλτε τους μπάτσους στον Περσικό, να φάνε και οι Άραβες λίγο χοιρινό"

Αχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spy είπε...

Έχετε απόλυτο δίκιο.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΡΟΜΟΥ!
Πάω να σκίσω τα πτυχία μου...

kostaslogh είπε...

Μανιταράκι original
για άλλους δηλητήριο
για άλλους παραμύθι
ψυχή αγνή και ελεύθερη
απ ΄αυτό σε αναγνώρισα!

kostaslogh είπε...

επιμένω, χρειάζεσαι κάτι δυναμικό,που να
διώξει τα πάντα ,γλωσσοφαγιές φαντάσματα ,κακά μάτια...
......να σού ΄στελνα τον Εφραίμ;

beth είπε...

χααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα στο τετραγωνο και παλι χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχα


την διαβασα την συνεχεια ε! δεν αντεξα!!
και να σου πω ?
ε! ναι ρε μανιτάρι είμαι περίφανη για σένα
μια λέξη : ΦΡΙΚΗ!!!
αν ημουν στη θέση σου θα θελα να κανω εμετο και μιλάω σοβαρότατα!!

εισαι καταπληκτηκη!!
χαχχαχχα στο κύβο

Ανώνυμος είπε...

Χεχεχεχεχε, βασικα απο την αρχη και μονο που ειδες το αμαξι επρεπε να αρχισεις τις πιλαλες...

stella είπε...

Καλα ο τυπος λιγο τσελιγκας,αλλα μαλλον ειναι θεμα χαρακτηρα οχι επαγγελματος.(εχει και χειροτερους)
Ας ελπισουμε ο επομενος να μην ηταν ευπας!!111
Καλησπερα

habilis είπε...

!!!
Δεν παίζεσε με τίποτα.
Εισαι εκτώς τόπου και χρόνου γενικώς .
Αγαπητή μου ,κλότσησες την τύχη σου .
Δια να μην μακρηγωρώ ,δεν έχεις κατανοήσει το λειτούργημα ενός αστυνομηκού.
Θα σου αναφέρω ένα απλό παράδειγμα.
Χτές συνελήφθη ο Καρβέλας ,διά τάς μουσικάς κακουχίες του έθνους επί σειρα ετών ένεκα των εμπενευσεών του ,μαζί με το βούρλο την συμβία του .
Αυτό μόνο τελικά ένας μπάτσος θα μπορούσε να το κάνει.
:-}

Lucha Libre είπε...

Χίλιες φορές με αλήτη, παρά με ασφαλίτη.

Τρομακτική ιστορία.
Δε φταις Μανιτάρι μου, μερικές φορές μοιάζουν με ανθρώπους.
Γιακ!!!

manetarius είπε...

@skolix!
Χαα... έτσι μου φάνηκε, οτι άκουγα τον Συλβέστερ μέσα από το κράνος του!!
Δεν πίνω, αλλά οι φίλοι μου είναι σχεδόν σίγουροι οτι όταν ήμουν μικρή είχα πέσει μέσα στη μαρμίτα, σαν τον Οβελίξ...δεν εξηγείται διαφορετικά!
ΧΧΧ

@πατσιουράκι μου
Χααα χαα...άσε, έφαγα μεγάλη φρίκη που με σύστησε κοπέλα του, αλλά είμαι ευγενική και να σου πω την αλήθεια τον λυπήθηκα κιόλας μπροστά στους φίλους του να τον ρεζιλέψω...φαντάσου κόμπλεξ που κουβάλαγε ο κακομοίρης! Θα ήθελα να ήμουν από μια μεριά να άκουγα τις εξηγήσεις που θα έδινε στους φίλους του όταν δεν θα με ξαναέβλεπαν μαζί του...σίγουρα τους είπε οτι με έστειλε!! Χαχααα...δεν πειράζει, αρκεί που γλύτωσε κιας είπε οτι θέλει!
...σσσσ θα σου πω ένα μυστικό..μη διαρεύσει...και κατέρρευσα και τηλεφώνησα του πρώην...δεν παρακάλεσα...αλλά δεν γύρισε κιόλας...μήπως έπρεπε να παρακαλέσω; Χαχαχαααααααα!!!! (τελικά τα ίδια σκατά κάνουμε όλες!! χαχαααααχααα ..

@Pan
Αααα...ήθελες το συνθηματάκι σου για να ξελαμπικάρεις ε;; Χαχααα..!

@spy
όχι παίζομ'!!!

@Κώστα...
έτσι έχουν τα πράγματα ακριβώς!!!
Για άλλους είμαι δηλητήριο και γι' άλλους παραμύθι (τώρα είναι καλό αυτό;;)
Η ελευθερία όμως είναι πάνω απ' όλα!!! Viva Zapata!

@Κώστα (2)
Ααα...να μου τον στείλεις τον Εφραίμ αλλά μόνο αν συνοδεύεται με τα συμβόλαια τουλάχιστον 4 στρεμμάτων στην Κηφισιά (μην ξενιτευτούμε κιόλας και τρέχουμε στη Βιστονίδα) γιατί σε λιγότερο δεν μπορείς να χτίσεις!!!

@beth
Φιου! Ευτυχώς γέλασες και τη γλύτωσε η οθόνη σου!
Πάντως ρε παιδάκι μου... παρόλο που δεν θέλω να περιαυτολογήσω...είμαι κι εγώ πολύ περίφανη για τον εαυτό μου. Αν σκεφτείς οτι μετά απο έναν βαρβάτο χωρισμό κατάφερα να πω όχι σ' ένα καλοχτισμένο κορμί κι ένα όμορφο πρόσωπο επειδή είχε μυαλό κουκούτσι (και μπάτσου μην ξεχνιόμαστε) σημαίνει οτι δεν είχα χάσει εντελώς τις αισθήσεις μου αλλά ούτε και τη αξιοπρέπεια μου!!
Χα..τώρα είμαι περίφανη στον κύβο..χαχααααα..!!

@gio r
άστα..και μου ερχόταν το ένα χτύπημα μετά το άλλο εκείνη την ημέρα...!

@Στελλίτσα!!
Χαα...ναι αυτή είναι η αλήθεια αλλά είμαι μωρέ λίγο προκατηλημμένη με την αστυνομία γενικότερα...όλα λάθος τα κάνουν... και κακομεταχειρίζονται και τους μετανάστες και πουλάνε και τζάμπα μαγκιά, και πλακώνουν και στο ξύλο τοξικομανείς...τα 'χω δει με τα μάτια μου (όπως και πολύς κόσμος)...Ευτυχώς που μπήκε στον δρόμο μου ο Λ. και ηρέμησα!
Φιλάκια πολλά καλημέεεερα!!

@Χαμπίλη
Λευτεριά στον αναρχικό Καρβέλα ρεεεε!!!

@incooooooo....
Χαχαααα αλητεία!!!
Άστα, κυκλοφορούν ανάμεσα μας!!!
Μπολπρρρμουρλ...

bright Φω είπε...

χαίρομαι που όταν σε διαβάζω γελάω με τα παθηματά σου, με το μπαρδόν κιόλας, αλλά αυτή η κωμικοτραγική σου ματιά αξίζει πολλά... μόνο να μην προσπαθήσεις να την πουλήσεις σε μπάτσους...

καλό ΣΚ!!!!!
μόνο με κωμικά...

Unknown είπε...

Μπάτσοι και στρατιωτικοί παντός είδους μακριά και.... όχι αγαπημένοι

manetarius είπε...

@Φωωωωλίτσα μου καλή!
Σε μπάτσους δεν πουλάω ούτε σάπιο γαύρο!!! (τι είπα πάλι)
Χαχααααα...η αλήθεια είναι οτι μ' αυτή την ιστορία, ακόμα γελάω!!!
Φιλάκιαααα, καλό Σ/Κ!!

@ethan
Έεεεεετσι!!!! (δικός μας είν' αυτός παιδιά)
Κι αυτά που λένε, οτι είναι γοητευτικοί οι άντρες με στολές...εγώ τ' ακούω βερεσε! Εκτός αν φοράει στολή spiderman ...:Ρ

kikop80 είπε...

(κουνάω κεφάλι σαν το Βογιατζή στις θαλασσιές τις χάντρες, ναι την ελληνική ταινία, που κοίταγε τον Γιωργίτση όταν του 'πε πως θα κόψει το μουστάκι. Η φάτσα μου κάνει την ίδια γκριμάτσα)
δες εδώ

σημείο: 5:49-5:55

kikop80 είπε...

Άσε που δεν σε προφταίνω με τόσα post!
:P

thamnos είπε...

Χαίρομαι πολύ όταν σε διαβάζω, πραγματικά μου φτιάχνεις το κέφι είσαι φοβερή στις επεξηγήσεις σου!
Ουακ
Ασχημο γεγονός βέβαια να κρίνεις έναν άνθρωπα απο το επάγγελμα του, στην συγκεκριμένη ιστορια βέβαια κρίθηκε και από την συμπεριφορά του και καλά να πάθει.
Για να τους δούμε την Δευτέρα πως θα αντιμετωπίσουν την ¨επέτειο΄!

τσίου σου

TeddyBoy είπε...

Ο τύπος είχε τέτοιο κόμπλεξ που ήταν μια ζωή άσχετος (δεν είχε ποτέ του σχέση), που μόλις σε βρήκε Μανιτάρι μου έτρεξε κατευθείαν να σε επιδείξει
(πάλι καλά που η τελευταία λέξη έχει και το αρχικό έψιλον)!

Και μάλιστα για να σιγουρευτεί ότι δεν επρόκειτο να σε χάσει, φρόντισε να σου δείξει και την κούρσα του (δεν νομίζω να πίστεψες ότι το έκανε λόγω κρύου, ε;)!

Αλλά δεν είχε καταλάβει ότι είχε να κάνει με τον Αμανίτη τον Μπατσοκτόνο!

aKanonisti είπε...

Μανιταράκι μου!!!!!!!!!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχα
Πέθανα στο γέλιο!!!!!!!!!!
Μην φοβάσαι.....
Εγώ έχω κάνει χειρότερααααααααααα
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Μία φορά τα έπινα με έναν μπάτσο χωρίς να ξέρω πως είναι μπατσος...
Οταν το έμαθα...και εγώ έφυγα...
Την επόμενη εβδομάδα όμως... είχαν μπλοκο...και εγώ που δεν φορούσα γυαλια..... πηγαινα κατα πάνω του...
Με επιάσαν... οι άλλοι... και αυτός..με έσωσε...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Μόλις με έσωσε... μου ζήτησε να βγούμε...
και εγω από υποχρέωση... πήγα...
Αρα εγώ είμαι κατάπτυστη...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχα

Εχω επίσης βγει... με πρόεδρο Οννεδίτικης οργάνωσης....και με πήγε σε χορό της Οννεδ....
και με έναν δεξιό δήμαρχο....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Τον πρώτο τον πηγα στο δεύτερο ραντεβού σε πακιστανικό εστιατόριο...(όχι στον Χασάν... πιο ντεκαντανς....)και φρίκαρε...
Γκρίνιαζε όλο το βράδυ....

Τον δεύτερο... τον είχα προκαλέσει να με συνοδέψει στο συνέδριο του Σύριζα.. αν ήθελε να με ξαναδεί... και δέχτηκε...
Ασφαλώς δεν τον πήρα μαζί...να μην γίνω ρεζίλι με το κουστούμι του το Αρμάνι...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύοοοοοοοοο
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Στην κατάληψη γρήγοραααααααααααα
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

manetarius είπε...

@kikop
ναι, αλλά δεν κατάλβα για ποιόν το κουνάτε το κεφάλι...εγώ θα κόψω το μουστάκι ή αυτός θα το κοβε για μένα;

@kikop (2)
η αλήθεια είναι οτι είχα ρέντα τελευταία!

@θάμνος
αα.... είμαι καλύτερη στον γραπτό λόγο απ' ότι στον προφορικό... τα έχω όλα στο μυαλό μου και προσπαθώ να τα πω γρήγορα, με αποτέλεσμα να τα μπερδεύω και να τα κάνω "χούμα κουτάλια" που λενε κι οι κρητικοί.
Έχεις δίκιο, δεν πρέπει να κρίνεις κάποιον από το επάγγελμα αλλά αυτοί οι τύποι δύνουν συνέχεια αφορμές για να τους κρίνεις αρνητικά... Είναι σα να μου λες οτι δεν πρέπει να κρίνω τον προαγωγό από το επάγγελμα του... μπορεί να είναι καλός άνθρωπος κατα βάθος..:Ρ (ναι είμαι ΤΟΣΟ προκατηλημμένη)
Τώρα εδώ θα κόλαγε ένα σύνθημα τύπου "Το ΜΠΑΤΣΟΚ ειν' εδώ, ενωμένο ΔΕΞΙΟ" αλλά δεν είναι του επιπέδου μου :ΡΡΡ

@Teddy
δεν μπορεί ρε 'συ να μην είχε ποτέ σχέση...τι διάολο, τόσα θυλικά βούρλα έχει στο Σώμα.
Ευτυχώς που υπάρχει κι αυτό το "Ε" στη λεξούλα γιατί θα το έφερνα βαρέως ..
Και τι κούρσα έτσι; Η αλήθεια είναι οτι είμαι κι εγώ λίγο βούρλο (ααα...έτσι εξηγείται) και δεν το 'πιασα. Πες μου τώρα, ποιός νορμάλ άνθρωπος θα πίστευε οτι θα έριχνε κοπέλα με τέτοιο αμάξι;
Εγώ πάντως σε όση διαδρομή έμεινα στο αυτοκίνητο είχα το κεφάλι κατεβασμένο από την ντροπή!
Χαχααα Αμανίτης ο Μπατσοκτόνος... ε όχι κι έτσι.. η ειδικότητα μου είναι οι μύγες γι' αυτό και το βαλα στα πόδια... το δηλητήριο μου δεν έκανε δουλειά :ΡΡΡ

manetarius είπε...

@αΚανΟνισΤη
Φτου σου ωρέ!!!
Κι εγώ που έλεγα οτι αν διάβαζες αυτό το πόστ δεν θα ξαναπάταγες εδώ μέσα!!!!
Ε ρε κατάληψη που μας χρειάζεται!!!

χααααααχααααααχχχααααααα!!!!

Στου Χασάν αδέρφια μου, στου Χασάν..χαχαααααχαααααχααα!

Υ.Γ.Γιατί η τρέλλα δεν πάει στα βουνα!!! :DDDD

faraona είπε...

Xaxaxaxaaaaaaa!!!!!!
Αχαχαχαχαχχχχ!!!
Ειμαι στα πατωματα...θες να με ξεκανεις παλιομανίταρο δεν εξηγειται αλλιως.

φιλι βρε

Χριστίνα (lbt) είπε...

Φοβερή ιστορία!!

Μήπως θες να μας γράψεις κάποια στιγμή το πώς γνωριστήκατε με τον Λ.;
Λατρεύω τα love stories!!

Have a nice weekend! :)

Daria είπε...

Μπουαχαχαχαχαχα....
Α, ρε μανιτάρι.... Και δεν πήρες χαμπάρι τίποτε ε;
Μα με μπάτσο; Προσπαθώ να φανταστώ τη μάνα μου να της κουβαλούσα μπάτσο για γκόμενο. Ε ρε γλέντια!!!
Όλα τα λεφτά πάντως, είναι το αυτομαστίγωμα!
"Ρίξτε με στη Βίλλα Αμαλίας τώρα να με ξεσκίσουν οι αναρχικοί!"
Μπουαχαχαχαχαχα....

patsiouri είπε...

"Εχω επίσης βγει... με πρόεδρο Οννεδίτικης οργάνωσης....και με πήγε σε χορό της Οννεδ....
και με έναν δεξιό δήμαρχο...."

Akanonisti o.k, μου'φτιαξες τη μέρα!!!!!!!!!

Μόνο αν έκανα το "Ρεπορτάζ χωρίς σύνορα" θα έβγαινα με όλους αυτούς στα πλαίσια της δημοσιογραφικής μου έρευνας!!!!!!
Την επόμενη φορά βγες με κανέναν ξενέρωτο δικηγόρο και πήγαινέ τον σε τσιγγάνικο γάμο!!!!!!!!1

manetarius είπε...

@faraona
χαααχααα...σήκω απ' τα πατώματα κι έλα προς τα 'δω να γυαλίσεις και τα δικά μου πατώματα!! χαχαααχχααα... δεν το κάνω επίτηδες...αλλά κάτι πρέπει να έχω και τραβάω όλους τους τρελλούς!
φιλάκια

@little
Α, η γνωριμία μου με τον Λ....μεγάλη ιστορία...ίσως τη γράψω κάποια στιγμή αν μου το επιτρέψει... έχει τα δικαιώματα!! :ΡΡ
Καλό Σ/Κ!!

@daria
Αμ, πως! βόδι παιδάκι μου ...ο μπαμπάς μου θα μου κράταγε ακόμα μούτρα...!
'Οσο για το αυτομαστίγωμα... για μια υπόληψη ζούμε...

@πατσιούρι
χααα.. τρελλοκόριτσο... τότε θα έπρεπε να ήσουν δημοσιογράφος... θα το άντεχες; χααχχχαααα..!!!

aKanonisti είπε...

Πατσιούρι....
Χαχαχαχαχαχα έχω βγει και με ξενέρωτους δικηγόρους....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Μήπως έχω βγει πολύ????
Αρχίζω να το σκέφτομαι....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

συκοφάγος είπε...

Αλίμονο, με έκανες και λυπήθηκα το μπάτσο της γειτονιά μου, χιχιχι...

Έγραψες αγαπητό μανιτάρι, χαχαχα

Καλό σου ξημέρωμα.

Σπύρος είπε...

ελεος βρε παιδί μου που έπεσες και εσυ ..αλλα του εξηγήθηκες φυστίκι που λένε ευγε :)!!!!ΧΑ ΧΑ ΝΟΜΙΖΕ το τομάρι ότι θα ασκούσε και εξουσία επάνω σου ΑΜ ΔΕ!!!!!

Mara Lisha είπε...

Τρία λεπτά πριν ήμουν στο site του spy, Σκιάχτηκα δε λέω! Η δική σου ιστορία όμως είναι τρομαχτική! Δηλαδή το απόλυτο θρίλερ! Άσε που αν βγεις μια φορά με αστυνομικό που συμπεριφέρεται έτσι δεν υπάρχει περίπτωση ούτε για ανανέωση ταυτότητας να σε οδηγήσει σε αστυνομικό μέγαρο.:)

Pastaflora είπε...

Ω, μον Ντιε! Αυτό ήταν τελείως σπλάτερ! Μου θυμίζει έναν παρόμοιο εφιάλτη που έζησα με έναν στρατιωτικό γιατρό. Ααααααααααααααααααααααααααα! Και δεν κάνει να ταράζομαι στην κατάστασή μου!

Ανώνυμος είπε...

Κι όμως...είχε ροζ γουρουνάκι στο αμάξι. Ισως η περίπτωσή του να ήταν αναστρέψιμη. Το 'χεις σκεφτεί ποτέ;
Οχι;
Καλύτερα...

dazed n' confused είπε...

Κοιτα να δεις τωραααααα ....

ΕΠΡΕΠΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΓΙΝΩ BLOGGER ..... ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ (ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ) ΓΙΑΤΙ ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΟΤΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΚΟΥΡΣΑΡΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΑΤΗΣΕΣ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ ....... ???????




















XAXAAΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΧΑΧΑΧAXAXXΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧΑΧΑ
ΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑXXAAXΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧAAXXAΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧ
ΧΑΧΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑXXXAAΧΑΧΧΑΑΧΧΑΧΑΧΧΑΑ



Μην μου πεις γλυκο μου Μανιταρακι οτι δεν σκιαχτηκες εστω και λιγακι .... χε χε ...

Αστααα ... πριν αρκετα χρονια, παντρεψα ενα ζευγαρι καπου μακρια απο την Αθηνα ... μετα απο λιγο καιρο ο "κουμπαρος" αποφασισε να γινει μπατσος ... εεε απο τοτε (με προφαση την αποσταση) δεν τον ξαναειδα ... και δεν ξεκαθαρισα κιολας, αν αποτελει την μια στο εκατομμυριο εξαιρεση του καλου παιδιου / μπατσου η αν οταν τον πρωτογνωρισα με ξεγελασε κρυβοντας τα οποια υποβοσκοντα φασιστικα ενστικτα του ...
Το θεμα ειναι ... εγω πως θα βγω στην κΑΙνωνια να πω οτι εχω κουμπαρο μπατσο ??? ... εεε ???

χε χε ...

Φιλιααααααα Μανιταρακι !!!

manetarius είπε...

@ακανΟνισΤΗ
άσε..κι εγώ έχω βγεί πολύ μάλλον... βάζω τους δικηγόρους στην ίδια συνομοταξία με τους μπάτσους.. χαχαααχααχαχα!!

@συκοφάγε
μετά από όλα αυτά ...τον λυπήθηκες;;;; είσαι μεγάλη καρδιά!!! :)))

@Σπύρο
χαχααα... σκιάχτηκα λίγο να σου πω την αλήθεια! Αλλά βρήκα το κουράγιο και την "έκανα"!! χαχαχααα...

@mara lisha
από τότε, έχω φροντίσει να είμαι απόλυτα νομοταγής πολίτης για να μη χρειαστεί να πέσω μούρη με μούρη μαζί του... είναι και μικρός αυτός ο άτιμος ο κόσμος! :))))
Υ.Γ. Σχεδόν όλες μου οι σχέσεις είναι θρίλλερ!!!

@Παστίτσα μου γλυκιά!!
Προς νερού εε..προς θεού, μην ταράζεσαι!! Όλα έχουν τελειώσει πια! Ο καλός Λ. με γλύτωσε από τέτοιες κακοτοπιές και τραγουδάμε μαζί το "...για να γυρίσει ο ήλιος, θέλει δουλειά πολύ.."
Υ.Γ. Κουράγιο μάνα!!

@houlk
έχω την εντύπωση οτι από τη στιγμή που αποφασίζεις να ακολουθήσεις αυτήν την επαγγελματική κατεύθυνση... η κατάσταση είναι μη ανατρέψιμη!!!!
:)))) Διαφωνάς;;;

@ζαλισμένεεεεε...
πω πωωω...η αλήθεια είναι οτι μπερδεύτηκα λιγάκι... και κοκάλωσα μπροστά στην οθονη μου...ακόμα είμαι λίγο μουδιασμένη... ευτυχώς είχα και συνέχεις το σχόλιο και συνήλθα λίγο... παναγιά μου!

Τα φιλιά μου στον κουμπάρο!! :ΡΡΡΡ

Φιλάκια πολλάαααα!!!!

καλημέρα είπε...

Άντε η κτητικότητα, άντε το ένα, άντε το άλλο (λέεεμε τώρα...), αλλά και γουρουνάκι στο αυτοκίνητο-αυτό πια...

Να, κάτι τέτοια σου τύχανε και μετά ήρθε ο Λ., νάναι καλα το παληκάρι, από τι σε γλύτωσε δεν μπορεί να φανταστεί, ούτε κι εμείς να σε πω την αλήθεια μανιταράκι μου!

Αntidrasex είπε...

Καλά, και γιατί να ντρέπεσαι? Είχες την πιο τέλεια αντίδραση!!!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ!

Πάντως, είναι από τις λίγες φορές που η επαφή με μπάτσο κάνει καλό! Είδες, σε εσένα ανοίχτηκε ξανά η ζωή μπροστά σου!

Καλύτερα άνεργος, παρά μπάτσος!

Και αύριο έχουμε πορεία, ε?

elf είπε...

1ον γελάω ακόμα.
2ον έχω γράψει μια παρόμοια ιστορία στις μικροαστές, όπου η ηρωίδα γνωρίζει μέσω facebook ένα υπέροχο κατά τα άλλα παιδί που όμως αποδυκνείεται φασίστας. Φυσικά, η δική σου ιστορία είναι απείρως καλύτερη. Τι να σου κάνει η φαντασία μπροστά στην πραγματικότητα.
3ον ποτέ μη διαλέγεις άντρα στους γάμους των άλλων. μόνο στον δικό σου - μπορεί να είναι ο τύπος από το Κάτι Σαρκ
4ον υπάρχει ακόμα η Βίλα Αμαλία;
5ον γελάω ακόμα!!!!!
Καλημέρες, μανιτάρι!

manetarius είπε...

@Αναστασίααααα μου!!!
Καλημέρααα!!
Είναι από το Μπάτσοι-γουρουνάκια γλυκούλια- δολοφόνοι!!! Χαχαα..

Αχ ο Λ. ...το καλύτερο παιδί!!!
Φιλάκιαααα!!!

@Αντιδρασέξ
Χαχαααα...ναι πρέπει να είσαι καμμένος εγκεφαλικά για να πας να γίνεις μπάτσος ή εντελώς αφελής...δηλαδή σε ηλικία 5 χρονών που θέλεις να πιάνεις τους "κακούς"... μετά μαθαίνεις οτι οι κακοί είναι εκεί μέσα οπότε γίνεσαι πυροσβέστης που είναι και πιο ωραία η στολή..!

Καλύτερα άνεργος δεν λες τίποτα!!!
Τα λέμε στην πορεία!

@elf
1ον. εδώ ελάω εγώ :))
2ον. εεε...εδώ λέμε για ιστορία πραγματική..φρέσκο πράμα, απ' τη ζωή βγαλμένη... τον έφαγα τον Φώσκολο!!!
3ον. Από τότε δεν το ξανάκανα!! Μου έγινε μάθημα!! :)
4ον. Η Βίλλα Αμαλία ποτέ δεν πεθαίνει!!!
5ον. εμένα μου κόπηκε το γελάκι...μόλις έφτασα στη δουλειά και σε λίγο θα αρχίσω να πνίγομαι στα τιμολόγια..
Καλημεεεεεεεεεεέρααααααααααα!!!!

Κωνσταντινιά είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

Ωστε έχεις παρελθόν!!!

Skouliki είπε...

ποσο αγαπαω τους φιλους σου :)))

ποσο δικιο εχουν

οι δολιοι τι εχουν τραβηξει



σημ..εχεις προσκληση :)

Skouliki είπε...

και που να θυμαμαι καλε οτι επαιξες και σου αφησα και σχολιο απο πανω αφου ειμαι γκαου εντελως....με τοσα που κανω ..
καλα οκ πετα τουρτα διακριτικα :)

manetarius είπε...

@Κωνσταντινιά
εεε... βέβαια!!! Και ποιός δεν έχει παρελθόν με την αστυνομία χααχαα!!

@σκώληξ
γιατί καλέ, τι έχουν τραβήξει οι φίλοι μου; τα καλυτερα λέγανε για μένα...ναι...δεν έχω πια φίλους! χααχααχαααα..

@σκώληξ (2)
χα χααααχχχαχαα εδώ δεν το θυμάμαι εγώ, θα το θυμόσουν εσύ..;;;

κόκκινο μπαλόνι είπε...

συντρόφισσα μανιτάρι, υποκλίνομαι! Μου θύμισες μια "αντίστοιχη" ιστορία μου με μπάτσο στο τρένο για Θεσσαλονίκη. Τρόμος!!!! Αναφωνώ το λοιπόν: "Μακριά από μας, στο Αφγανιστάν"

manetarius είπε...

@Κόκκινο μπαλόνι
Χαχααα... σαν το συνθηματάκι που γράφω παραπάνω "Στείλτε τους μπάτσους στον Περσικό, να φάνε και οι Άραβες λίγο χοιρινό" χαχαααα!

Μουσαφιραίοι...