Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

Ουφ!

Τελευταία όλο περιμένω να έρθει το Σαββατοκύριακο για να ξεκουραστώ και τελικά όλο κάτι συμβαίνει και όχι μόνο δεν ξεκουράζομαι αλλά περνάω ένα διήμερο μέσα στην ταλαιπωρία και το άγχος!
Αυτή τη φορά προέκυψε μια εξέταση σε ένα ιδιωτικό νοσοκομείο των βορείων προαστίων (έχουμε και στυλ και γαλλική μύτη, μην το ξεχνάμε...).
Μια εβδομάδα δεν κοιμόμουν τα βράδια... παθαίνω κρίση πανικού όταν πρόκειται να μπω σε νοσοκομείο ακόμα και για επίσκεψη, πόσο μάλλον που τώρα θα έμπαινα για μένα!
Εν το μεταξύ, όποιον ρωτούσα αν είχε κάνει αυτή την εξέταση για να δω αν είναι επίπονη, μου έλεγε "όχι, όχι". Έτσι αναγκάστηκα να μπω στο ιντερνέτι και να σερφάρω στα ιατρικά! Εκτός από το οτι μετά είχα τρελλά συμπτώματα ακόμα και της νόσου του Πάρκινσον, έμαθα οτι η εξέταση που θα έκανα, ήταν ιδιαίτερα επίπονη και θα έπρεπε να γίνεται νάρκωση!!!
Μου πετάχτηκαν τα μάτια απέναντι! Ναι, καλά καταλάβατε, ο πόνος είναι ο χειρότερος εχθρός μου! Είμαι χέστης και το κέφι μου θα κάνω! Ήπια ένα μπουκάλι σαγκρία για να συνέλθω από την είδηση...!
Προσπάθησα όμως να το παίξω μάγκας και αντράκι σε όλους και δεν είπα κουβέντα. Μέχρι που έφτασε η Παρασκευή. Ένα βράδυ με χώριζε πια από το ραντεβού μου.
Μετά τη δουλειά πέρασα από το σπίτι των γονιών μου...να τους δω για τελευταία φορά αφού μάλλον θα πήγαινα από καρδιά! Μόλις μου άνοιξε την πόρτα ο μπαμπάκας μου... (μη γελάσετε..μιλάω πολύ σοβαρά) τον αγκάλιασα κι έβαλα τα κλάματα! Εκείνος κατάλαβε για ποιό πράγμα ανησυχούσα κι έβαλε τα γέλια! "Που να πήγαινες και φαντάρος" μου είπε και μου 'δωσε ένα απ' αυτά τα χαϊδευτικά χαστουκάκια που συνηθίζει. "Βρε χαζο, άμα θα γεννήσεις τι θα κάνεις;"
"Δεεεεε...ξξξξέρωωωω..." του απάντησα μέσα από τους λυγμούς μου και μετά βάλαμε τα γέλια! Νομίζω πως είμαι η μοναδική περίπτωση στον κόσμο που μπορεί να κλαίει και να γελάει ταυτόχρονα, αλλά αυτό δεν είναι της ώρας!
Η μαμά μου σταυροκοπιόταν αλλά δεν είπε λέξη (τι έχει περάσει κι αυτή η καημένη με μένα, δε λέγεται).
Γύρισα στο σπίτι λίγο καλύτερα αλλά αυτό δεν με βοήθησε να κοιμηθώ το βράδυ.
Στις 9.00 ακριβώς ήμασταν στο νοσοκομείο (ναι παραλίγο να έρθει όλο το σόι μαζί μου -όπως πάντα άλλωστε- αλλά ο Λ. ήταν ανένδοτος αυτή τη φορά!). Η μιάμιση ώρα αναμονής ήταν αυτή που με σκότωνε περισσότερο! Άσε που όσες έμπαιναν για την εξέταση δεν έβγαιναν ..πράγμα που με έκανε να σιγοτραγουδάω το "τελευταίο βράδυυ μου...απόψε το περνάω" κι ο Λ. με σκούνταγε όταν παραμεράκλωνα για να μην μας πετάξουν έξω...
Τελικά με φώναξε ένας φανταστικός γιατρός, που μόνο που δεν δέχτηκε να εξεταστεί εκείνος για μένα.. μου τα εξήγησε όλα με το νι και με το σίγμα και με διαβεβαίωσε οτι δεν πονάει καθόλου! Τον πίστεψα (είμαι ΚΑΙ ευκολόπιστη ΚΑΙ ηλίθια). Για το μόνο που μου είχε πει αλήθεια ήταν οτι θα κρατούσε μόνο 5 λεπτά. Είχε την καλοσύνη να μου λέει αστεία και να ξεραίνομαι στα γέλια, πράγμα που δεν βοηθούσε στη δουλειά του αλλά τουλάχιστον περάσαμε ωραία! Αφού πέρασε κι αυτό μου είπε "είσαι πολύ φοβητσιάρα ε;" Άντε καλέ, αηδίες... "γελάει όμως πολύ" πετάχτηκε ο γιατρός μου που είναι μαζί μου σε τέτοιες περιπτώσεις με ειδικό γάντι πανοπλίας γιατί πάντα μου δίνει το χέρι του για να νιώθω σιγουριά κι εγώ το κάνω κιμά από το σφίξιμο!
Κάναμε και μια ακτινογραφία και έξω από την πόρτα. Χα! Μας έβγαζαν από αλλού γι' αυτό δεν έβλεπα τις προηγούμενες να βγαίνουν και νόμιζα οτι πέθαιναν!
Τώρα πια, περίμενα τα αποτελέσματα. Δεν μ' ενδιέφερε αν έχω κάτι, μόνο που πέρασε ο πόνος. Ναι τόσο προχωρημένη εξυπνάδα!
Πήρα τον μπαμπά μου, που είχε ξετινάξει τον Λ. στα τηλέφωνα και μόλις το σήκωσε του είπα "είδες που φοβόσουνα; καθόλου δεν πόνεσε!" " Άντε ρε κότρο" μου απάντησε εκείνος κι όλα πήγαν μια χαρά. Βγήκαν και τα αποτελέσματα, όλα καθαρά και ξάστερα!

Αλλά τι ήθελα μωρέ να πω και σας τα είπα όλα αυτά...;

Υ.Γ. ..μμμ...εδώ μάλλον κολλάει το προηγούμενο πόστ!




29 σχόλια:

ria είπε...

τι έπαθες ρε φιλενάδα???

γαστροσκόπηση έκανες?


περαστικά!

kostaslogh είπε...

Λοιπόν ευτυχώς είσαι μακρυά και δεν σε
φτάνω!
Κοντεύει 1 κι ενώ πάω να το κλείσω το ρημάδι και να πάω να ξεραθώ,σκέφτομαι
λές ατό το τρελομανίταρο να ανέβασε πάλι
ανάρτηση;
και μπαίνω !
και μου κόβονται τα ύπατα!
και αναγκάζομαι να περάσω όλο το μαρτύριο μέχρι να φτάσω στο τέλος!
ΒΡΕ(εδώ βάλε ότι χειρότερο έχεις ακούσει
σε χαρακτηρισμό)γιατί δεν ξεκινάς με το ουσιώδες ;τι σόφτεξα;
....τουλάχιστον θα κοιμηθώ(άν κοιμηθώ)
ήσυχος!
ENYWAY έχεις την αγάπη μου και της Τ
και να πας σ ΄ένα παππά (σίγουρον όχι κανένα μαφιόζο)να σου κάνει αγιασμό,
πολλά σε βρήκαν τελευταία!

kostaslogh είπε...

.χέστα τα παραπάνω ,εσύ να είσαι καλά!
περαστικά!

Lucha Libre είπε...

Περαστικά μανιτάρι..!
(είδες η σανγκρία ; Λαμπίκο τα αποτελέσματα των εξετάσεων!)

stella είπε...

καλημερα!
μωρε αρρωστουλα σε βρηκα στην πρωτη επισκεψη?
¨)))

Theogr ο κηπουρός είπε...

Και μείς είπαμε ότι την έκανες κοπάνα την Κυριακή. Αλήθεια όταν γεννήσεις τι θα κάνεις; Πάντως αφού τέλος καλά όλα καλά. Μην κανονίσεις τίποτα τέτοιο πάντως για 13-14/12. Καλημέρα.

manetarius είπε...

@Ria
Όχι, σαλπιγγογραφία... εντάξει η αλήθεια είναι οτι δεν πόνεσα και πάρα πολύ και ούτε ήταν για νάρκωση η εξέταση..το λέω ακόμα κι εγώ που είμαι μέγας χέστης!! :)

@Κώστααα!
Καλά 1 το βράδυ κι ακόμα είσαι στα ιντερνετς μικρό παιδί;;
Χα! Ευχαριστώ όλα καλά τώρα!! Φιλάκια στην Τ. !!!

@inco
Λαμπίκω! Κι ήταν κι η φτηνή! Την επόμενη θα πάρω Ντομ περινιόν...λέω μήπως η σαμπάνια σου κόβει και τον φόβο..!

@Στελλίτσα!
Χααχα! Η μία λαβωμένη από έρωτα κι η άλλη λαβωμένη από τα χτυπήματα της μοίρας!! :))
Που θα πάει θα περάσουν όλα!!
Καλημερούδιααα!!!

manetarius είπε...

@κηπουρέ
Όταν γεννήσω είπαμε...θα πιω τρία βαρέλια ντομ περινιόν να μη νιώθω πόνο και φόβο! Ως τότε...έχω ήδη αρχίσει τις οικονομίες!!

elf είπε...

Μανιταράκι, πολύ χαίρομαι να σε διαβάζω. Θυμάμαι πως μόνο το χιούμορ μας σώζει στα δύσκολα.
ΥΓ Όταν είναι να γεννήσεις, με το καλό, θα κάνεις μια επισκληρίδειο και δεν θα καταλάβεις τίποτα. Μπέσα.
Καλή σου μέρα!

Ανώνυμος είπε...

Ψυχραιμία κοριτσάκι! Και μια συμβουλή από μια πολυ-παθούσα:
Σε ό,τι αφορά σε ιατρικά θέματα, βρίσκε το γιατρό, που σου εμπνέει εμπιστοσύνη, και από κει και πέρα μη πολυψάχνεσαι μέσω νετ κ.λπ. Μπορεί να τρελλαθείς.
Να 'σαι πάντα καλά.
Φιλάκια.

bright Φω είπε...

τα καλά νέα είναι ότι δεν έχεις τίποτα

τα κακά νέα είναι ότι είσαι ικανή να αρρωστήσεις χωρίς να έχεις τίποτα

μια συμβουλή: μην ακούς κανένα, μην διαβάζεις τίποτα, ρώτα μόνο τον γιατρό σου

μια δεύτερη συμβουλή: κούρασε τον εαυτό σου με οτιδήποτε για να μην σκεφτεί τις εξετάσεις

μια παρατήρηση: κακώς τις λέμε "ιατρικές εξετάσεις" και νομίζουμε ότι περνάμε από εξετάσεις. έλεγχος λαδιών, αέρα στα λάστιχα, αμορτισέρ, ζυγοστάθμιση κ.λπ θά' πρεπε να το λέμε. γιατί είναι θέμα μηχανικό και χρήζει ψυχρής πρακτικής αντιμετώπισης.

καλημέρες καλημέρες καλημέρες!!!!!

manetarius είπε...

@elf
Καλημέραααα!!!
Ελπίζω εσύ να λες την αλήθεια..:Ρ :)))

@houlk
Χα! Όταν δούλευα στο βιβλιοπωλείο, ένας φίλος συνάδελφος δεν μ' άφηνε να πλησιάζω τους ιατρικούς οδηγούς γιατί μετά είχα πάντα συμπτώματα :))
Εντάξει, το κατάλαβα και δεν θα το ξανακάνω, άλλωστε ο πόνος σε κάθε άνθρωπο είναι διαφορετικός!
Φιλάκια!

@Φωωωω!!!
Χαχαχα..την επόμενη φορά (φτου φτού) θα λέω οτι πάω να κάνω ρεκτιφιέ γιατί κάτι πήρε το σασί...χαχαχααααα..!!!
Καλημεεεεέρα Φιλάκια πολλάαααα!!!

Ανώνυμος είπε...

Δε σε φοβαμαι εγω εσενα(ασχετως αν εσυ η ιδια φοβασαι για τον εαυτο σου)!
Το μανιταρι ειναι ιδιαιτερως ανθεκτικο!
:)

Ανώνυμος είπε...

τι εγινε? περασες?

γιουπιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!

spyros1000 είπε...

τι άκριβως ειναι η σαλπιγγογραφια και σε τι ακριβως χρησιμευει?
αν προσπαθειτε να τεκνοποιησετε παντως μην καταφευγετε σε τετοιες επιπονες εξετασεις!!
βγειτε για κανα ποτακι εξω,χαλαρωστε και ΜΠΑΜ!!!!!!
ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ!!
αν ειναι για κατι αλλο σου ευχομαι περαστικά σου

moutro είπε...

Τελικά έπρεπε να σε πιέσω για ούζο. Την άλλη φορά όμως θα έχω τις πληροφορίες μου από "μέσα" έτσι δεν θα σκέφτεσια τίποτα. Το πολύ πολύ να ρίξεις και καμιά στροφή μπροστά στο ιατρείο :) Χεστράκι :PPpppppp

manetarius είπε...

@gio r
Ή αλήθεια είναι οτι αν πάω μόνη μου για εξετάσεις, είμαι πιο ψύχραιμη.. δεν ξέρω γιατί αλλά η παρέα μου βγάζει περισσότερη ένταση! Άβυσοος η ψυχή του μανιταριού!

@εξόφθαλμη
περάσαμε περάσαμε...το πήρα το πτυχίο!!!!

@σπύρο
Είναι λάτι σαν ακτινογραφία και τεστ Παπ μαζί..τι να σου λέω τώρα, είσαι κι αγοράκι :Ρ Φαντάρος πήγες; Ε, λίγο χειρότερο απ' αυτό φαντάσου το! :))

@μούτρο
Χα!
Και να γίνω μπεκροκανάτα σαν εσένα; που σου κάνουν ράμματα χωρίς νάρκωση; ...Καλό ακούγεται...την επόμενη φορά θα πιω ούζο γιατί το λέει και το άσμα "ούζο όταν πιεις, γίνεσαι μπεκρής.." τιι..ευθύς λέει; ναι σιγά!
Όπαααα το χεστράκι..αλητεία! :Ρ

Υ.Γ. Άμα είναι να γεννήσω, θα φροντίσω να είμαι ένα βήμα πριν την αποτοξίνωση... !:ΡΡΡΡρρρ

Despoina Chatzipavlidou είπε...

ωχχχχχχχχ πόσο σε καταλαβαίνω δεν φαντάζεσαι......

και που τελικά δεν είχες τίποτα τιιιιι μου θυμίζειιιι :)))

τα ίδια τα ίδια

Κωνσταντινιά είπε...

Τώρα τι να σου ευχηθούμε εσένα;Περαστικά; Αφου δεν είχες τίποτα!! Καλά μυαλά θα σου πω και υπομονή στον Λ.

Υ.Γ.Ο Κώστας έχει δίκιο. Κοντέψαμε να πάμε από έμφραγμα μέχρι να μάθουμε ότι όλα πήγαν καλώς, Αμανίτα φοβητσιάριους!!!

manetarius είπε...

@des..
ωχ..κι εσύ τα ίδια! Μα τι τραβάμε κι εμείς οι χορεύτριες :Ρ
Φτάνει που είμαστε καλά τελικά!
:))

@Κωνσταντινιά
αυτό το "καλά μυαλά" μου χρειάζεται για πολλά πράγματα!
Ο Λ. έχει γαϊδουρινή υπομονή μαζί μου (είναι το καλύτερο παιδί!).

Υ.Γ. Ααα...θα σας στέλνω ένα mail πριν κάνω άλλη τέτοια ανάρτηση να σας προετοιμάζω... εκτός αν έχω πάει στα θυμαράκια και δεν προλάβω να κάνω ούτε αυτό (φτου φτου φτου!!)

Pan είπε...

Καλησπέρα!

Αφού βγήκαν όλα καλά, ξέχνα το επί τόπου!

Υ.γ.: Μπλουαααα!!!!!

manetarius είπε...

@ Paaaan!!!
Μπλουααα! Και πόδι στο μόνιτορ (την κιθάρα θα τη σπάσω αργότερα)!!! Χαχχαααα...! :)))

Υ.Γ. Γειά σου Panάκοοοο!!!

beth είπε...

ax bre poulaki mou 8ea kaloi ti trabas kai si
KOURAGIAAA

κόκκινο μπαλόνι είπε...

Μανιταράκι, όλα καλά λοιπόν!
Έχω και εγώ να κάνω καμια 15αριά εξετάσεις και με έχει ήδη πιάσει ταχυπαλμία...Και εγώ μόνη προτιμώ να πηγαίνω, αυτά τα "μη αγχώνεσαι" με τρελαίνουν. Α, και στην αναμονή πάντα με MP3 player με Amelie ή French playground!
σας φιλώ

aKanonisti είπε...

Μανιταράκι μου....
αχ να ήξερες πόσο σε καταλαβαίνω...
Κουράγιο βρε καλό μου... ο πόνος.. πάντα περνάει...
Εγώ συνήθιζα να παίρνω ηρεμίστικά για να αντέχω...
Την επέμβαση δεν την γλύτωνα...
Αλλη φορά... να τα ζητάς από τον γιατρό σου... άμα πονάει πάντα δινουνε...ειδικά άμα τους πεις πως θα τους πλακώσεις μετά...
Πάρε το υφάκι το αναρχοαυτόνομο... και απείλησε....
και να δεις που θα πιάσει!!!!
Φιλιάαααααααα καλό μου!!!!!!

manetarius είπε...

@beth
άστα να παν' στο διάολο!!!

Υ.Γ. Η θεά Κάλοι (!) ήταν χέστης;

@Κόκκινο μπαλόνι
ναι αυτά τα "μην αγχώνεσαι" με αγχώνουν περισσότερο!!!
Μουσική δεν θέλω να ακούω γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις συνήθως ακούω τίποτα Τρύπες και Σιδηρόπουλους (που μου δίνουν κουράγιο..τι να πεις είμαι ψυχοπαθής), μερακλώνω, τραγουδάω δυνατά και με κοιτάνε περίεργα οι υπόλοιποι ασθενείς...άστα, δράμα η κατάσταση!
:)) Φιλί κι από δώθε!

@αΚΑνόΝιστη τρελλοκαμπέρωω!!
Αχ δεν πιάνει το αναρχοαυτόνομο βλέμμα στον γιατρό μου...αυτός έχει χειρότερο (κομμουνιστής σκληροπυρηνικός βλέπεις κι αυτός...αφού στις εγχειρήσεις χρησιμοποιεί ..σφυροδρέπανο!)... άσε που χει και βαρύ χέρι!
Σου δίνει μια κατακέφαλα κι είναι το καλύτερο ηρεμιστικό!!
Χαχαχαααχαχαχαχαχααααα...!!!
Φιλιααααααααααααααααααάαααα!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ωχουυ,... με τις γιορτές, τα πανηγύρια και τις αναρτήσεις έχασα επεισόδια...
Πέρασες δοκιμασία γμτ μου...αλλά αρκεί που τώρα είσαι ήσυχη.
Μμμμ.... κι' εγώ "αρρωσταίνω" στη σκέψη και μόνο, της όποιας γυναικ/κής εξέτασης...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

manetarius είπε...

@γλαροπούλι μου καλό!
Πέρασαν τώρα αυτά...άντε τρέχα να μας προλάβεις..είμαστε πιο πάνω :Ρ
Φιλάκια!

Skouliki είπε...

και εγω με τετοια ζορια και πολλα κουλα με νοσοκομεια αστα..αλλα περασμενα ξεχασμενα

απο κοντα αυτα

περαστικα και φιλια

Μουσαφιραίοι...