Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

Υπόσχεση

Είχα υποσχεθεί στην Κωνσταντινιά, μερικά πόστ πιο πίσω (παρ' το με την όπισθεν) να γράψω κάτι για το αν δεχόμαστε το όχι από τους άλλους!
Εγώ λοιπόν, που δεν λέω συχνά όχι αλλά όταν το κάνω παρεξηγούνται κάποιοι και την κάνουν σιγά σιγά να πούμε (άλα της!) το καταλαβαίνω πάρα πολύ καλά όταν μου το λένε! Άλλωστε έτσι με μεγάλωσε η μαμά μου, με ένα μόνιμο όχι στα χείλη της και στην προσπάθεια μου να πάρω ένα ναι από το στοματάκι του μπαμπά μου, άκουγα την συνηθισμένη ατάκα "τι σου είπε η μαμα;". Βλέπετε εκείνη είχε αναλάβει τον ρόλο του κακού της υπόθεσης!
Ας μην πάμε όμως τόσο πίσω!
Γιατί κύριε όταν λες το δικό σου όχι, απαιτείς από τον άλλον να σε καταλάβει κι όταν στο λέει ο άλλος δεν το καταλαβαίνεις; Τα θέλεις μήπως όλα δικά σου; Κι όταν τελικά πάρεις ένα όχι από 'κει που δεν το περιμένεις, γκρεμίζεται ο κόσμος όλος; Πιστεύεις οτι δεν σε υπολογίζουν πια; Οτι είσαι ένας τιποτένιος που σ' έχουνε γραμμένο και σε θυμούνται όταν χρειάζονται κάτι από σένα; Οτι δεν είσαι πια τόσο σημαντικός στη ζωή του προσώπου που στο πέταξε άκαρδα στα μούτρα; Μήπως όλα αυτά είναι από ανασφάλεια ή από εγωισμό οτι δεν είσαι το κέντρο του κόσμου; Τι νομίζεις εσύ βρε άνθρωπε; Μίλα, γιά δε μιλάς;
...δεν απαντάει...ε, θα απαντήσω εγώ ...

Η αλήθεια είναι οτι το όχι φέρνει μια μικρή μελαγχολία, που αν είσαι λίγο λογικός θα την ξεπεράσεις σε πολύ λίγα δευτερόλεπτα. Στην περίπτωση που σου είναι αδύνατο να δεχτείς την άρνηση και προσπαθείς να πείσεις τον άλλον να κάνει αυτό που θες εσύ, με διάφορους τρόπους... απλώς είσαι βλαμμένος εγωίσταρος του κερατα!!! Αν πάλι θέλεις όλοι οι άλλοι να ασχολούνται μαζί σου και μόλις ακούσεις τη μαγική λεξούλα να αισθανθείς σκατά και παραμελημένος... τι να σου πω...μπορεί να έχεις και δίκιο!
Αυτά είχα να πω...φαντάζομαι δεν σας κάλυψα..γι' αυτό όταν ακούτε όχι να λέτε ναι, κι όλα θα πάνε καλά!

Υ.Γ. Τα παράπονα σας για το άθλιο πόστ μου στην Κωνσταντινιά παρακαλώ!
Χτυπήματα κάτω από τη μέση θα θεωρηθούν άκυρα!
Και το 'χω πει, μη με βάζετε να γράφω πράγματα που δεν ξέρω... ορίστε, χειρότερα τα 'κανα τώρα.





16 σχόλια:

TeddyBoy είπε...

Εμένα πάντως παρόλο που διάφοροι γνωστοί με αποκαλούν ακάλυπτο, με κάλυψες πλήρως!

Και μια απορία:
Στο γυναικείο ποδόσφαιρο τι κρατάνε τα κορίτσια;

beth είπε...

Να πω να πω??
Διάβασα 3 φορές το κείμενο και δε κατάλαβα γιατί μιλάει...
αυτό σημαίνει ή ότι είναι σαν κάτι βαθυστόχαστα δοκίμια του Καστοριάδη ή του Παπανούτσου....
Ή ... (ε δε θέλω να μιλήσω άσχημα) αλλά μοιάζει λίγο χαοτικό να το πω, κάπως έτσι ναι.
:p

bright Φω είπε...

έχεις δίκιο... δεν γίνεται να γράψεις για πράγματα που δεν ξέρεις... αφού δεν λες όχι... μάλλον γράφεις για τα όχι που έχεις ακούσει...
ναι, δεν θέλουμε να μας λένε όχι... γιατί τσαλακώνεται ο ψωροεγωισμός μας...
από την άλλη, τρώμε πόρτα τόσο συχνά που εκτιμάμαι πολύ όταν κάποιος δεν είναι σκληρός μαζί μας...
απ'ότι κατάλαβες ούτε εγώ το κατέχω το θέμα... και πάντα αμφιταλαντεύομαι να πω "ναι" ή να πω "όχι"...
το "ναι" είναι πιο εύκολο γιατί δεν δημιουργεί τριβές...
το "όχι" θέλει κότσια να το πεις και να το στηρίξεις...
άρα παίζουμε το παιχνίδι "θάρρος ή ψέματα"...
εγώ πριν λίγο είπα ένα "ναι,ναι" (δύο ναι) γιατί βαριόμουν να εξηγώ το "όχι"...

"ναι" σε ένα καλόόόό απόγευμα!!!!

manetarius είπε...

@teddy
Μ' αρέσει που έχεις τόσο ανοιχτό μυαλό και μπορείς και συνεννοείσαι μαζί μου!
Ένα μετάλειο στον κύριο παρακαλώ...απ' τα χρυσά εεε!

Υ.Γ. Τα κορίτσια όταν παίζουν ποδόσφαιρο θα έπρεπε να κρατάνε ομπρέλα...δεν είναι πρέπουσα εμφάνιση αυτή ( http://www.hitjokes.com/images/why_men_love_soccer.jpg για αθλήτρια!!

manetarius είπε...

aAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Πάλι τρελλάθηκε το μπλόγκ μουουουυου...!!!!
Δεν μ' αφήνει να σβήσω το διπλό μήνυμα...ααΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑαααααααα...

@beth
δεν έχεις κι άδικο!
Μεγάλωσα με Κορνήλιο αλλά με επηρέασε καταλυτικά ο Σάββας Μιχαήλ...έχετε γεια..βρυσούλες!
Άλλωστε, είμαι σίγουρη οτι από λάθος γεννήθηκα στην Ελλάδα, αφού το όνομα μου είναι Μαρία Ντολόρες Χάος Εντελώς Μαύρο Κατράμι Ντελ Τόρο (ξάδερφος ο γνωστός ηθοποιός)
Ευχαριστώ !
:)

@Φωωω!
"το "ναι" είναι πιο εύκολο γιατί δεν δημιουργεί τριβές...
το "όχι" θέλει κότσια να το πεις και να το στηρίξεις..."
έτσι έχουν τα πράγματα! Όμως όταν βρίσκεις τα κότσια να πεις όχι, πρέπει να βρεις κι άλλα τόσα κότσια για να μην χαλαστείς όταν θα σου θυμώσει ο άλλος, καθώς και ψυχραιμία για να του εξηγήσεις οτι δεν είναι προσωπικό!
Επίσεις να δεχόμαστε όταν μας λέει ο άλλος όχι και να μην μας παίρνει από κάτω!
Αυτά..!
Νομίζω είσαι η μόνη που με αντιμετώπισες σοβαρά και αυτό δεν είναι καλό ... μήπως ο γιατρός μου σου είπε να μου λες πάντα ναι; :ρ

Φιλάκια Φωλίτσα (ααα ωραίο αυτό!) και κάλό απόγευμα!! :))

Skouliki είπε...

εγω μια χαρα δεχομαι το οχι απο τους αλλους ..μα ειναι λογικο δεν μπορω να ακουω συνεχεια ναι θα ηταν και βαρετο νομιζω

ασε που το οχι μπορεις με χιλιους δυο τροπους ( πχ.χαδια) να το ανατρεψεις και ετσι εχει ενα σασπενς η ολη φαση

το μονο οχι που ισως να μην μπορω να δεχτω ευκολα ειναι οταν το λεει ο εαυτος μου αλλα αυτο ειναι απο αλλο κεφαλαιο

φιλιαααα

Κωνσταντινιά είπε...

Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!

Τα είπες θαυμάσια και απόδειξη είναι πως μέχρι τώρα ούτε ένα παράπονο δεν υπήρξε.

Δεν μου λες τα κάτωθι:"Αν πάλι θέλεις όλοι οι άλλοι να ασχολούνται μαζί σου και μόλις ακούσεις τη μαγική λεξούλα να αισθανθείς σκατά και παραμελημένος... τι να σου πω...μπορεί να έχεις και δίκιο!" ποιός σου τα ψιθύρισε; Γιατί με αντιπροσωπεύουν.

Μανιτάριους κατασκόπιους!!!!!

Ανώνυμος είπε...

αν το ''οχι'' παρεξηγειται, δεν πειραζει. Αρκει εσυ να εισαι σταθερη στους λογους για τους οποιους το ειπες. Τοτε καθε ''οχι'' σου, δειχνει αποψεις/σταση ζωης.
Αν καποιος σε απορριψει για αυτα, δικαιωμα του. Δεξου και εσυ την απορριψη. ΑΥΤΟ ειναι το δυσκολο κομματι και γι΄αυτο δε λεμε πολλοι απο εμας ''οχι'' ευκολα...

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Εμείς του ναι πρέπει να κάνουμε κόμα. Θα πέρνουμε το 0,009της% άλλα τουλάχιστον θα το φχαριστιόμαστε.
Μαράκι μου σε φιλώ.
Φιλιά στον Λ .

Spy είπε...

Μεταξύ μας:
Σκατά τα κάνατε. Τίποτα δεν κατάλαβα!
Κι έτσι και μου πείτε πως εγώ φταίω και πως είμαι χαζός, θα σας απολύσω!

Sally Finkenstein είπε...

JUST SAY NO
(όπως σλόγκαν κατά των ναρκωτικών)

Βρε μη μασάς με τις νευρώσεις του καθενός.
Αβυσσος...

φιλάκι!

ria είπε...

σχόλιο για το προηγούμενο ποστ!!!

φιλενάδα, αφού φοβόσουν γιατί δε με ρώτησες???

για πότε τα αποτελέσματα? όλα καλά θα πάνε. άντε περαστικά μέγα χέστη!

manetarius είπε...

@skolix
Αυτό το οτι είναι βαρετό να ακούς συνέχεια ναι.. να το πεις σ' αυτούς τους τύπους που αν τους πεις όχι βγαίνουν απ' τα ρούχα τους!
Φιλάκιααα...

@Κωνσταντινιά
Ααααα...το πέρασα το μάθημα;;;
Κανείς δεν μου τα ψιθύρισε... κι εμένα αντιπροσωπεύουν... ή έτσι νομίζω τουλάχιστον!!!
Πότε θα γίνει η γιορτή για την απονομή του πτυχίου μου;;

@εξόφθαλμη
τελικά το κόλημα όλων είναι η απόριψη.. γι' αυτό και δεν δεχόμαστε εύκολα το όχι, γι' αυτό και λέμε εύκολα το ναι... (πω πω...ζωγράφισα πάλι!:))

@Βαγγελάκη μουοουυυ...
(σε φάγαν οι δουλειές; που χάθηκες;)
Α, πολύ ωραία... εγώ θα γίνω γραμματέας του κόμματος...σαν την Αλέκα!!! :)))

@spy
επιτέλους...ένας άνθρωπος που με καταλαβαίνει εδώ μέσα... είχα αρχίσει να ανησυχώ (αφεντικούλι..)!

@Sally
Say no to yes!

Παραγγελιά ήταν το θέμα γι' αυτό και μου βγήκε λίγο ακαταλαβίστικο... δεν μασάω με τις νευρώσεις των άλλων...ίσα ίσα που πολλές φορές τις αποζητάω για να ξεχνάω τις δικές μου :ΡΡ
φιλάκιιιι!!

@ρια
άμα σε ρώταγα εσένα, θα μου τα έλεγες όλα με ιατρικούς όρους που μου φέρνουν αναφυλαξία και μπορεί να πάθαινα ανακοπή στον ύπνο μου :ΡΡΡ .Η αλήθεια είναι οτι πάνω στην τρομάρα μου δεν το σκέφτηκα καθόλου... Τα αποτελέσματα βγήκαν και είναι όλα καλά!!!
Εγώ ο Χέστης ο Μέγας (πως λέμε Μέγας Αλέξανδρος;)

kostaslogh είπε...

.............οοοοοοχχχχχχχχχχχχχχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
σ άρεσε;
ούτε εμένα!
...γι αυτό συνυπογράφω ότι λέει ο Βαγγέλης!
...100/100

Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

N.O.

Εχει ομοιoτητες ομως μη μου πεις..
:PPPPPPPPPPP

manetarius είπε...

@Κώστα..
...άμα δεν ταιριάζατε, δε θα συμπεθεριάζατε :Ρ 100%

Φιλάκια πολλά!

@gio r
xa! όλα τα παχίσαρκα λένε όχι.. ίσως γι' αυτό να κρατάω τη σιλουέτα μου :ΡΡΡ

Μουσαφιραίοι...