Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

Έχει το Λονδίνο Τσαγκαράδα;


Είχαμε ενημερώσει όλον τον αγγλικό ντουνιά, πως μεθαύριο στις φάαααιβ οου κλόοκ ντίαααα, θα πίναμε τσάι στην αυλή του Μπάκιγχαμ (πολύ φίλη η Ελισσάβετ) και οι Εγγλέζοι φανς της manetarius (δε βάζω λινκ..είναι πασίγνωστη) θα μπορούσαν να έρθουν να τους υπογράψει αυτόγραφα και να τους δώσει κι από ένα κιλό ελιές καλαμών αλλά και θρούμπες... ούζο όχι γιατί τρελλαίνονται και τα κάνουν γυαλιά καρφιά!
Τελικά δυό φίλοι απ' το Πήλιο, μας ενημέρωσαν οτι μπορεί το Λονδίνο να μην έχει Τσαγκαράδα, αλλά έχει και στην Τσαγκαράδα Λονδρέζους καθώς και το ίδιο τσουχτερό κρύο.
Έτσι, καβαλήσαμε τ' αμάξι μας (που μια ξαφνική του βλάβη, μας στοίχισε όσο ένα εισιτήριο πρώτης θέσης αλέ ρετούρ για Λονδίνο) και φύγαμε για Πήλιοοοοοοοοο!!!
Θα πάρουμε γλυκά του κουταλιού, τσιπουράκι χωρίς γλυκάνισο, δασόμελο (περισσότερο αυτή τη φορά γιατί την προηγούμενη δεν φτούρισε ούτε μια μέρα.. είμαι μελάς τι να κάνουμε), θα κάνουμε τη βόλτα μας στον Βόλο, θα περάσουμε κι απ' τα Καλά Νερά να φιλήσουμε τα ιερά χώματα (τιμής ένεκεν της φιλενάδας μου που έχει κάνει τα καλυτερα καλοκαιρινά τσιπουρομεθύσια της εκεί), θα φάμε αυτό το γεμιστό ξύγκι με το ρύζι... ξέρω γίνομαι αηδιαστική τώρα, σταματάω! Μπορεί να προλάβουμε και κάστανα (τι διάολο, κάτι θα ξέφυγε από τον Κώστα στη γιορτή του κάστανου)!



Y.Γ.1 Τα αυτόγραφα θα τα δώσω στον Εγγλέζο φρουρό, που κρατάει τον πλάτανο της Τσαγκαράδας να μην πέσει, να τα δώσει στη γιαγιά του που μένει κοντά και τον επισκέπτεται καθημερινά, να τα ταχυδρομήσει στα ανάκτορα όπου και θα μοιραστούν στον κόσμο (ναι, από την Ελισσάβετ την ίδια, μου το ζήτησε χάρη)! Όσο για τις ελιές...που να τις κουβαλήσει η γυναίκα..θα τις καταναλώσουμε και θα στείλουμε στας Αγγλίας τα κουκούτσια να τα φυτέψουν για να σταματήσει να πωλείται το μισό λίτρο (και ούτε) λάδι όσο μια ράβδος χρυσού.

Λευτεριά στις ελιές με τα κουκούτσια τους!

Υ.Γ.2 Θα επανέλθω με φωτογραφικό υλικό...τον νού σας!!!

Υ.Γ.3 Αυτή η ανάρτηση είχε προγραμματιστεί για αύριο το βράδυ αλλά επειδή είμαι ανυπόμονη (και άρρωστη πάνω απ' όλα..ε;) κι επειδή σας έχω κάνει την καρδιά περιβόλι με τις φυλακές τόσες μέρες, είπα να την επισπεύσω μια μερούλα!

Υ.Γ.4 Αλλά για να μην ξεχνιόμαστε...διαβάστε κι εδώ!

Update

Υ.Γ.5 Αυτό είναι το αυτόγραφο για το θάμνο που με παρακάλεσε ("στείλε μου ένα αυτόγραφο") να του δώσω ένα!

Θάμνε, να ξέρεις οτι το στερώ από Άγγλο θαυμαστή και ξέρεις τι μπορεί να σου κάνουν άμα νευριάσουν... μέχρι που δε σου βάζουν μέλι στο τσάι...!



(άντε...ρε κοπελιά.. πότε θα φύγεις επιτέλους;)







31 σχόλια:

bright Φω είπε...

που πήγες και την βρήκες αυτή την φωτογραφία;;;;;;

αν είχαν ανάγκη οι πλάτανοι από στήριξη ανθρώπινη... "χαιρέτα μου τον πλάτανο"... αν θα επιβίωναν;;;;;

άντε να φυτέψουμε ελιές με κουκούτσι... γιατί έχουμε "μυαλό κουκούτσι"!!!!!

καλό βράάάάδυ, μανιτάριους αγγλόφιλους!!!!!

υ.γ1. θέλω κι εγώ tea time με ή καλύτερα χωρίς τη βασίλισσα

υ.γ2. όταν λες ότι είσαι άρρωστη κυριολεκτείς ή εννοείς την τρέλα που κουβαλάς στο κεφάλι;;;;;
για να ξέρω να πω ή όχι περαστικά...

manetarius είπε...

Ουουουουιιιι...φεύγω αύριο το βράδυυυυ!!!
Πάω να τσακίσω τα γλυκά του κουταλιού!!

Γκουντ νάιτ ντίαρ!!

Υ.Γ. Τea time όποτε θες έλα σπίτι μου... έχουμε απ' όλες τις γεύσεις κατευθείαν από λόντρα!!

Υ.Γ. Άρρωστη από την τρέλλα που κουβαλάω στο κεφάλιιιιιι.... !!!

apos είπε...

Δεν σου μιλάω, γιατί τρως γλυκό του κουταλιού και εμείς τίποτα....

Mara Lisha είπε...

Πιο λογικό μου φαίνεται να πιεις τσάι με την Βασίλισσα! Έχουμε και μια γκλαμουριά μέσα μας.
Τώρα όσο για τα άλλα καλά να περάσεις και να πιεις κάνα τσιπουράκι, κάνει καλό για την αρρώστια :)
Φιλιά πολλά

ria είπε...

καλά να περάσεις
φέρε μας κάστανο γλυκό του κουταλιού και καμιά ελιά!

προσοχή στα τσίπουρα!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπούλα μου να περάσεις καλά να ξεκουραστείς, να χαλαρώσεις και να ξεσαλώσεις κιόλας άμα λάχει... με or άνευ κουκουτσίου!
Περιμένω φωτογραφίες και περιγραφές τρελλές.
Φιλάκια πολλά πολλά

kostaslogh είπε...

Για καλό τσίπουρο΄και μεζέ στού Παπαδιά στο Βόλο απέναντι απ το λιμάνι ,παραλία.
Περνώντας απ το ΞΟΥΡΊΧΤΙ , μην ξεχάσεις
να περάσεις απ ΄ τα αδερφάκια μου,πολύ θα το χαρούν,κι εσύ πιστεύω!
Για οτιδήποτε άλλο το όνομά μου για διαβατήριο σε Τσαγκαράδα -Ξουρίχτι
η call me!
να περάσετε όμορφαααααααααα!
φιλιά

Spy είπε...

I wish you Merry Christmas!

(δεν ξέρω καλά αγγλικά, αυτό μου ήρθε!)

bright Φω είπε...

καλημερούούούδια!!!!!

καλά να περάσεις και να επιστρέψεις (εαν το επιθυμείς) να μοιραστείς μαζί μας τις εμπειρίες σου.

φιλιάάάάά!!!!!!

υ.γ. δεν λέω περαστικά γιατί αυτή η "αρρώστια" σου καλό είναι να μην σου περάσει

manetarius είπε...

@Apos
Αύριο θα τρώω γλυκό του κουταλιού...ακόμα είμαι στη δουλειά! Αλλά το βραδάκιιιι...θα είναι και τα δυο μου μάγουλα φουσκωμένα, απ' τη μια θα έχω γλυκό μελιτζανάκι κι απ' την άλλη νεραντζάκι!!!

@Mara Lisha
Η "αρρώστια" μου είναι η τρέλλα που κουβαλάω στην κεφάλα μου όπως λέει και η Φω! Πάντως, το τσιπουράκι θα το πιω!!
Φιλιά!

@Ρια
ότι θέλει το κορίτσι!!!
Για κάστανο δεν σου υπόσχομαι..μην ξεχνάς οτι ήταν ο Κώστας εκεί πριν κανα μήνα!! :)))

@mamaDalton
Φιλιά πολλάααα!!
Ευχαριστώ, πάω να αναπνεύσω λίγο φρέσκο αέρα να μου ανοίξει κι η όρεξη χαχαααααα...λες και μου 'χει κλείσει ποτέ!!!

@Κώστααααααααα!!
Θα σε τελεφωνάρε αμα βρω τα σκούρα!! Φιλιά πολλάαααα!!!!
Θα μένουμε δίπλα στην Πορταριά αλλά θα περάσουμε από ΠΑΝΤΟΥ!!!

@spy
This is a book!

(εγώ πάλι, τα μιλάω άπταιστα!)

@Φωωωω..μου!!
Θα επιστρέψω (μακάρι να μπορούσα να μείνω εκεί όπως οι φίλοι που ξεκουβάλησαν από την Αθήνα και μένουν μόνιμα στον Βόλο) αλλά δεν το βλέπω!
Θα φέρω φωτογραφίες και γλυκάαααα!
Φιλάκιαα!!!

faraona είπε...

Καλα να περασεις μανιταρακι!
Το Πηλιο με η χωρις φρουρους ειναι παντα πανεμορφο!

φιλια

kikop80 είπε...

Ανυπόμονο μανιταράκι!!!
Φέρε φωτο να δούμε με καλούδια και όμορφα μέρη!
Και κάνε μας προτάσεις που και πως και γιατί!!!
Εσύ μας οδηγείς!!!
:)))
Καλά να περάσεις βρε!!!

manetarius είπε...

@faraona
Ευχαριστώωωω!!!
Πήλιο φορ έβερ!!!!
Ουουουουιιιι...!!!

@κικοπ
Θα βγάλω φωτό καλλιτεχνικές με γλυκά, φαγητά και τον Μπούμπα...έκπληξη!
Να είστε έτοιμοι για τις προτάσεις μου ...όλα τα τσιπουράδικα θα γυρίσω πάλι!!!
Γιούριααααα...!!! ;))

thamnos είπε...

Τυχερούλα, τυχερούλα θέλω κι εγώ από όλα τα καλούδια.
Μα πάνω απ όλα θέλω να πάω εκδρομή!!! Οπου να ναι, βοήθεια λίγο χρόνο για μια βόλτα ζητάω!

Υ.Γ. στείλε μου ένα αυτόγραφο.

manetarius είπε...

@θάμνε
Το αυτόγραφο είναι ήδη εδώ για σένα... τι που εδώ; Δεν είδες το update;
Όσο για τα καλούδια... θα τα πάρω ..δεν ξέρω όμως αν θα φτάσουν ποτέ στην Αθήνα γιατί το ταξίδι μου φέρνει λιγούρα :Ρ
:))))))))

Ανώνυμος είπε...

Παντως αρρωστη-ξαρρωστη...
Τα γουστα σου τα βγαζεις! ;p
Ετσι να σε χαιρομαι!
Περιμενω και γω επικο ποστ με τις εντυπωσεις σου απο τας εξοχας!
;D

Lucha Libre είπε...

Mα πότε πρόλαβες να βάλεις νέο ποστ;
Manetarious: η μπλόγκερ που ποστάρει πιο γρήγορα κι απ΄τη σκιά της!

Φιλιά πολλά, να περάσεις κάστανο, και να ρημάξεις όποια λιχουδιά βρεθεί στο διάβα σου!

Skouliki είπε...

καλα να περασεις εγω θα παω γαλλια παρισι χριστουγεννα και πρωτοχρονια

σε μερσο σε ζαντορ .
βουρε βου κουσε σε με σε σε νουαρ

manetarius είπε...

@fio r
τα ταξίδια μου είναι πάντα επικά!
Το "άρρωστη" που γράφω, δεν εννοώ σωματικά εννοώ εγκεφαλικά! (ίσα μωρή άρρωστη και τέτοια! λολ!)
Βέβαια, την προηγούμενη φορά που πήγα στο Πήλιο, ήμουν με βαριάς μορφής βρογχίτιδα και παραλίγο να μη γυρίσω, αλλά άμα βάλω σκοπό για ταξίδι δε μου το βγάζεις από το μυαλό! Πήρα τα σορόπια μου και την αναρωτική μου από την παλιά δουλειά κι ηρέμησα!
χχχ!!!

@inco λούτσα μου!!!
Έχω ρέντα τελευταία...και να φανταστείς οτι δεν έχω γράψει πολλά πράγματα που μου 'χουν συμβεί.. γιατί θα μας πάρει και θα μας σηκώσει!! χαχααα!
Θα περάσω κάστανο και γλυκό μελιτζανάκι... γλυκό του κουταλιού ελιά έχεις δοκιμάσει; Υπάρχει αλήθεια, το είχα φάει στη Θεσσαλονίκη!
Αλέ ρετουρ τουζούρ (πως;)

manetarius είπε...

@σκώληξ!
αααα...ζε βουντρέ αν σοκολά σιλ βου πλε!
χαχαχαααα τρελλοκόριτσο! Παρισάκι ε;;; Να πας και στη Μονμάρτη, είναι η αγαπημένη μου πόλη..!
Φιλάκιααααα..!

kostaslogh είπε...

Αγριογούρουνο (ορίτζιναλ)στιφάδο στην
ξαδερφούλα μου(ταβέρνα,ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ) ,απέναντι απ ΄το βενζινάδικο του ξαδερφού μου(επίσης δεν είναι διαφήμιση) είναι τα μοναδικά στο Ξουρίχτι!
Αν δεν φάτε βάλτε βενζίνη τουλάχιστον ,δεν έχει στην Τσαγκαράδα!

elf είπε...

Ζηλεύω, ζηλεύω, ζηλεύω. Ζηλεύω. Ζηλεύω.

Τα σέβη μου στους Κένταυρους.

Και να περάσεις τέλεια!!!!

beth είπε...

ax τι καλά που περνάς.... sniffffff snifffffffffffffff :'(
ΠΗΛΙΟ!! ομορφιά . Βολός αχχ και βαχ
ναι συγνωμη μου βγηκε.
Σε γλυκοφιλώ σε όλα σου τα χέρια θεά κάλοι

stella είπε...

αντεεεε!
κολοφαρδο μανιταρακι ολο εκδρομες εισαι.
να περασεις καλα,να φας ακομη καλυτερα και να σκεφτεις κι εμας τους αναγνωστες και να φερεις τιποτις.

wilma είπε...

oh shit shit shit! Πάλι άργησα να μπω και το μανιταρίδιο θα βρίσκεται στο δρόμο για το Βόλο. Καλά να περάσετε βρε!

Α! να ενημερώσω ότι πλέον το ελληνικό λάδι πωλείται φθηνότερα στη Γερμανία σε σχέση με την Ελλάδα. (!!! ???) Άρα πιθανως να πρέπει να αγοράσεις κανένα μπιτονάκι από Λονδίνο και να το φέρεις για να περάσεις το χειμώνα.

Ανώνυμος είπε...

πολα σουρτα φερτα βλεπω....

ασε τα ψοφια οτι πας τσαγκαραδες και κτλ.

για καμια μιζα παγανια στο Βατοπεδι ΒΓΗΚΕς...

ethanandthecity είπε...

Hehehe να περάσετε τέλεια!

Κωνσταντινιά είπε...

Υ.Γ.1 Καλά να περνάς!
Υ.Γ.2 Αν βρεις κάστανα γράψε μου. Δεν έχεις ιδέα τι σημαίνει Κώστας.
Υ.Γ.3 Περιμένουμε φωτό.
Υ.Γ.4 Γιατί μπαίνεις στον κόπο να δηλώνεις την αρρώστια σου;

moutro είπε...

Καλό ταξίδι και καλά να περάσετε.
Περιμένω γλυκό..
Φιλιάααααααααααααα

patsiouri είπε...

Καλή διασκέδαση ρεεεεε!!!!!

manetarius είπε...

@ απάντηση προς όλουουουους!!!

Γύρισα!!! Ετοιμάζω νέο πόστ με ανατριχιαστικές (ωχ Παναγία μου) λεπτομέριες!!!
Θα απαντηθούν όλες σας οι ερωτήσεις!!!

Μουσαφιραίοι...