Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

Όταν θα διαβάζετε αυτό το πόστ...

Ναι.. μην κάνετε όρεξη, δεν πρόκειται για γράμμα δίπλα στο αυτοκτονημένο (τι μόρφωση χριστέ μου... δώσε λίγο και σε μας) πτώμα μου! Πρόκειται για προγραμματισμένη ανάρτηση, κάτι σαν τον τηλεφωνητή, αφήστε μήνυμα και θα σας απαντήσω όσο πιο γρήγορα μπορώ (καλά, μην το δέσετε κιόλας.. με τα μυαλά που κουβαλάωωω..).
Όταν λοιπόν θα διαβάζετε αυτό το πόστ, εγώ θα είμαι στον δρόμο της επιστροφής από το Πήλιο. Το αυτοκίνητο θα έχει βαρύνει κατά 15 κιλά το λιγότερο. 13 αυτά που θα 'χω πάρει από τους μεζέδες και 2 από το μέλι και τα γλυκάκια κουταλιού.
Ο Λ. αποκλείεται να γυρίσει πιο βαρύς καθότι έχει καταπιεί ταινία μεγέθους Αγγελόπουλου κι ότι φάει δεν τον πιάνει. Τυχερός άνθρωπος, ωραίος σωματότυπος, άδειο πορτοφόλι αφού όλη την ώρα λέει "τώρα; τι θα φάμε;"
Εν πάση περιπτώσει, δεν είναι αυτό το θέμα μας τώρα. Το θέμα μας είναι οτι αυτή την ώρα που διαβάζετε, το βλόγ μου γιορτάζει τα 99 ποστάκια του, γιατί ποιός φτάνει τα 100 τη σήμερον ημέρα με τέτοιες συντάξεις;
Τι να σας πω, έκανα μια κουβέντα μαζί του (με το βλόγ μου ντε) και μου είπε οτι προτιμάει στο πάρτι που θα κάνει για τα 99 του πόστ, να μην είμαι εδώ! Πως διώχναμε τους γονείς μας από τα πάρτι μας στην εφηβεία; Έτσι!
Είμαι ενοχλητική, λέει και αδιάκριτη και δεν θα αφήσω τους καλεσμένους σε ησυχία, άσε που είμαι και υποχόνδρια (εγώ υποχόνδρια;) και θα τριγυρνάω με το σφουγγαρόπανο να μαζεύω τις κοκακόλες και τις γκαζόζες από το πάτωμα. Όοοοχι ποτά απαγορεύονται εδώ μέσα.. λερώνουν το μάρμαρο και θα τρίβω τρεις ώρες για να ξαναγίνει αστραφτερό όπως το άφησα!
Το λοιπόν, καλά να περάσετε και το νου σας... μη δώ ψίχουλα και αποφάγια κάτω από τον καναπέ...και εσείς οι άντρες να κεντράρετε στην κατουριέρα... μην ξεμεσιαστώ πάλι να καθαρίζω.
Επίσης, να προσέχετε τα έπιπλα, μια περιουσία έχουμε δώσει στον Σουηδό...


Αααα!!! Και έξτρα προσοχή στα CD του Λ.! Ζήτω που καήκαμε αν δει να λείπει κανένα minimalάκι ή ο Anders του! Τα ska μην τ' ακουμπήσετε, είναι δικά μου (τι ψαγμένα ατομάκια στη μουσική ...άιντε βρε ψωνάρα)!


χρόνια πολλά!!!


Έεεελααα...χορεύουμε τώρααα!!!

Υ.Γ.1 Αν συνεχίσω να συνομιλώ με το βλόγ μου, φοβάμαι οτι θα φτάσω σ' αυτή την κατάσταση και μετά θα το ρίξω στα σπλάτερ!

Υ.Γ.2 Θα αμφισβητήσω τον εαυτό μου και στη συνέχεια την "κονσέρβα" αυτού του πόστ "η τρέλλα δεν πάει στα βουνά" και θα πω: "Ναι!!! Η τρέλλα πάει όπου της γουστάρει κι άμα λάχει παίρνει και τα βουνά"!


25 σχόλια:

ethanandthecity είπε...

Να τα χιλιάσεις λοιπόν!

Spy είπε...

Aν συνεχίσετε να συνομιλείτε με το βλογ σας δεν διατρέχετε άμεσο κίνδυνο. ΑΝ κάνετε ότι σας λέει, τότε τα πράγματα είναι σκούρα...

In any case (τσσσ...) σας εύχομαι ολόγιομα, ε, ολόψυχα εννοώ, να κάνετε όσες αναρτήσεις αντέχετε. Κι αν δεν τις αντέχει το βλογ, who cares? Το αλλάζετε. Εγώ το έχω κάνει εκετόνπενήνταδώδεκα φορές.

Sanity Loss Era είπε...

Δεν επιτρεπεται το αλκοολ??? Μα τι λες τωρα??? Ενιγουει(ε τι μονο ο σπαης ειναι αγγλομαθης, τι τα χωμεν τα εγγλεζικα πτυχια τελος παντων!) επειδης 2 χρονια τωρα σπουδαζω στα βουνα σε διαβεβαιωνω οτι η τρελα οχι μονο παει στα βουνα, αλλα εχει χτισει και ενα ωραιοτατο αυθαιρετο και μενει εκει μονιμα!

aKanonisti είπε...

Δηλαδή τα τσίπουρα και τα γλυκά θα φτάσουν εμτά το πάρτυ???
Αίσχος!!!!
Εμείς με πατατάκια θα την βγάλουμε???
Δεν το περίμενα από σένα αυτό μανιταράκι μου...
Δεύτερο πάρτυ ΚΑΠΑΚΙ.... ΤΩΡΑ!!!!!

Skouliki είπε...

καλα κρασια .......

αμα γυρισεις σου εχω ενα καλο μανιταροπουλο σε μενα ..

ειμαι σιγουρη οτι θα εκτιμησεις παλι τηην ποιοτητα μου

bright Φω είπε...

ναι, λοιπόν άλλη μια που γλυτώνει λεφτά από τους ψυχολόγους (για να τα τρώει σε γλυκά του κουταλιού) μιλώντας με το βλογιοκομένο της!!!!!

καλή επιστροφή και καλή δίαιτα!!!!

υ.γ.αν βάλατε τώρα 13 κιλά, μετά τα Χριστούγεννα τι θα πρέπει να κάνετε με τα τσιμπούσια;;; και μετά σου λένε υπάρχει "κρίση"... ποιον να πιστέψεις την σήμερον ημέρα;;;;

υ.γ.1: ξέχασα να σας ευχηθώ και για τα 99... το νου σας μην προσθέσετε και άλλο ένα 9 και σας περάσουν για τον αντίχριστο.
στα 998 να μηδενίσετε και να ξαναρχίσετε!!!!!!

Pan είπε...

Καλησπέρα!

Άντε και με την νίκη!

Και κόψε και τις πολλές συνομιλίες με τα μπλογκια, δεν κάνει καλό στην αυτοπεποίηθηση.

ria είπε...

να τα χιλιάσεις βρε θηρίο!
να τα χιλιάσεις!!!

ουπς, μου έπεσε λίγο μαρτίνι στον καναπέ!
συγνωμμη ρε φιλενάδα, με σκουντήσανε!


άντε βρε, φέρε και κανένα γλυκό του κουταλιού από δώ!

καλημέρα είπε...

Χρόνια πολλά και να τα χιλιάσετε!

99 αναρτήσεων μια σταλιά μπλογκ και μιλάει ασύστολα, σε δίνει όλο εντολές, τι να πω, αυτή η νεολαία σήμερα...

Ανώνυμος είπε...

Να τα χιλιάσεις φιλενάδα.
(Θα περιμένω τα τσίπουρα και τα γλυκά μαζί με την Ακανόνιστη)

manetarius είπε...

@ethan
σας μερσώ!!! :)))

@spy
εμ, νομίζω πως είναι σκούρα τα πράγματα... εδώ ξενυτεύτηκα στο Πήλιο για το πάρτι του... τι μου λέτε τώρα, είναι αργά πια!!
Τα καλά σας λόγια πάντα με συγκινούν! Σας μερσώ και με το παραπάνω!

@ Sani
γιες ντιααα..νο άλκοχοοοολ!!
Τη συνάντησα την τρέλλα!! στο Πήλιο είναι!!!
Ουουουουιιιι!!!

@αΚΑνόΝιστΗ
Χα! Σας άφησα να χορτάσετε με τα πατατάκια για να ντερλικώσω τα γλυκά του κουταλιού μοναχή μου!!!
Όσο για το τσιπουράκι... τώρα πια περιμένουν την επόμενη σεζόν... ερουφήχθη όλο!!!
Αααχ...φίδι στον κόρφο σου έτρεφες ακανονιστούλα...!!! Κανείς δεν το περίμενε από μένα...χαχαχαχαααα!!

@σκώληξ
...έφτασεεεεεϊιιιι!!!

@Φω
Η δίαιτα από... Δευτέρα!!! Δεν είπα ποιά Δευτέρα ...χαχαχααα!
Άστα, το τι έφαγα δεν περιγράφεται... μόνο που τα σκέφτομαι ανακατεύομαι!!
Καλέ ποιά κρίση;; Ξέρεις τι γινόταν στο Πήλιο; της κακομοίρας...!!! Για να μη μιλήσουμε για τα πολυτελή τζιπάκια... !
Ουουουου 666!!!

@Panάκο
Λες να την κόψω την κουβέντα ε; Προσπάθησα αλλά δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του τ' άτιμο!!
Με τη Νίκηηηη!!!

@Ρια
Εεεεεεπ! Που το βρήκες το μαρτίνι κοπελιά; Εισάγατε παράνομα ποτά στο σπίτι μου;;;;
Αυτό σηκώνει ...πλύση στομάχου!!
Το γλυκάκι του κουταλιού... έχει καταχωρηθεί στα ψηλά ράφια της κουζίνας καθότι αν δεν αρχίσω δίαιτα... θα αποδράσουν όλα μου τα ρούχα από την ντουλάπα!!!

@Αναστασίααααα!!!!
Άσε...δεν ξέρεις τι περνάω εδώ μέσα... χρειάζομαι μια γαλλίδα νταντά επειγόντως!

@houlk
Ευχαριστώ πολύυυυ!!!
Τσιπουράκι... δεν έφερα... το ήπιαμε εκεί...τα γλυκά λιγώνουν και κάτι τη γλύτωσε κι έφτασε ως την Αθήνα!!!

Ανώνυμος είπε...

Μανιταράκι μου γλυκό σου εύχομαι χρόνια πολλά και να κάνεις όσες αναρτήσεις εσύ γουστάρεις και όπως εσύ γουστάρεις. Ποιός νοιάζεται για τα νούμερα, η επικοινωνία να υπάρχει και το δέσιμο (όχι των γλυκών του κουταλιού που χλαπάκιασες στας εξοχάς, των ψυχών εννοώ).
Αν κατάλαβα καλά ο Λ είναι ο καλός σου ο οποίος τρώει συνέχεια χωρίς να παχαίνει σωστά;
Μην τον πολυδιαφημίζεις και στον αρπάξει καμία εταιρεία δωρητών κοκκάλων και ιστών... εγώ στο τσακ την έχω γλυτώσει!!!
Καλή ζωή και καλή καρδιά κοπέλα μου είναι όλο το μυστικόοοοοοοο
Δεν κρατάμε κακίες, αγαπάμε πολύ και κάνει ο οργανισμός μας καλές καύσεις σωστά;
Καλώς να έρθεις, καλή εβδομάδα να ξεκινήσει, περιμένω εναγωνίως να σε συναντήσω στις 13 του μηνός...
Πολλά πολλά φιλάκια

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Να τις τρις...χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου!!!

- Καλέ...πήρατε συκαλάκι και καρυδάκι;...

- Με την κατουριέρα με...σκότωσες....
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

habilis είπε...

A να χαθείς και μου πέσαν τα σάλια βραδιάτικα.
Ορέχτηκα τσιπουράκι .
Κάπου είχα ένα μισομπούκαλο ,ψάχνω και δεν το βρίσκω γαμώτο μου...

stella είπε...

κουκλα να γραφεις μεχρι να μας σηχαθεις που λενε.να φτασεις τα 7875323456687 αναρτησεις!
δεχομεθα τα γλυκα του παρτυ και με κουριερ.

Φιλια!

kostaslogh είπε...

99;
δηλαδή με 5 αναρτήσεις τη βδομάδα..
..μουμπλε... μουμπλε κάπου μαζί το ξεκινήσαμε ,εγώ 39 σε δύο μπλόγκ
εσύ 99!ΑΡΡΩΣΤΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
Τι να τα χιλιάσεις, piece of cake(να μην ξεχνιόμαστε ,δυο βήματα από το μπάκιγχαμ πιά)
να ασπρίζεις να γεράζεις
και πόστς να ανεβάζεις!
Περάσατε όμορφα πουλάκια μου;

beth είπε...

χαιντε βρε να τα χιλιάσεις και καλα να περνας και συ και τα ποστ σου

manetarius είπε...

@mamaDalton
μη μου μιλάς για γλυκά του κουταλιού...όχι άλλα γλυκά του κουταλιού...όχι άλλο φαΐ...ααααα!!!!
Πρέπει να έχω πάρει 18 κιλά..στο νερό!!!
Μ' αγωνία και λαχτάρα σε περιμένω στις 13!!!
Φιλάκιαααα!!!

@Γλαροπούλι
Πήραμε κάστανο, μελιτζανάκι και μηλαράκιιιιι!!!
Μέλι- 2 κιλά παρακαλώ!
Χαχαχααα προσοχή στην κατουριέρα!!!
Φιλάκιαααα!!

@Χαμπίλη
τσιπουράκι μυρωδάτο!!! Χωρίς μεζέ όμως...

@στελλίτσαααα!!!
Με ποιά κουριερ προτιμάτε τα γλυκάκια;;; Νομίζω η Speedex έχει τα πιο όμορφα αγόρια!!! :)))

@Κώσταααααα!!!
Περάσαμε φανταστικά!!! Ο Βόλος τελικά είναι πολύ ωραίος και με μεγάλη άνεση έμενα μόνιμα εκεί!! Δεν καταλαβαίνω γιατί έφυγες από το όμορφο Ξουρίχτι για να πας στας όμορφας Θεσσαλονίκας... αν ήτο λόγο Τζενούλας..καλά έκανες (είμαι πολύ καλή στο σενάριο:))!
Το γουρουνόπουλο στιφάδο μου έμεινε αποθημένο... μέχρι που σκεφτήκαμε Σάββατο βράδυ να ανέβουμε Θεσσαλονίκη να μας το φτιάξεις αλλά μας δελέασαν οι φίλοι μας με αγριογούρουνο κοκκινιστό στα Χάνια!!
Η άρρωστη επιστρέφει στα βλογς... φυλαχτείτε, θα ακολουθήσει κατακλυσμός αναρτήσεων!!!
Αεεεεεεεεέραααα!!!

@Beth
Ααα, σας ευχαριστώ πολύ αγαπητή μου Μπεθούλα!!

moutro είπε...

Χρόνια πολλάαααααααααααααα

εννο + είται ότι θα φέρουμε αλκοόλ, έλεος δηλαδή.Πάρτυ χωρίς αλκοόλ δεν είναι πάρτυ. Να τα χιλιάσεις και καλή επιστροφή :)

wilma είπε...

Μπράβο πολυγραφότατο μανιταράκι μου! άγγιξες τα 99 Posts! Συνέχισε ακάθεκτη διότι περνάμε πολύ πολύ ωραία. Εγώ δεν χορεύω διότι με χτυπάνε τα παπούτσια μου, αλλά είμαι πολύ καλή στους μπουφέδες. μπορώ να τους αδειάσω σε χρόνο dt. Παστίτσιο δεν έχει?

manetarius είπε...

@moutreeeee!!
Σας μερσώ!!!
Αααχ..κάτι τέτοιοι φίλοι θα με στείλουν φυλακή..!!

@wilma
Ε όχι και παστίτσιο ...να μου γεμίσετε το σπίτι κιμάδες...άσε που μερικοί στο προηγούμενο πάρτυ, πετούσαν τα μακαρόνια στον τοίχο να δούνε αν έγιναν αλ ντέντε... ακόμα μαζεύω μακαρόνια!!! :Ρ

Ανώνυμος είπε...

.....τι γλυκακι μου εφερες?

apos είπε...

Τι να τον κάνεις τον σωματότυπο με άδειο πορτοφόλι....

(για το άλλο θέμα, με κάλυψε ο spy).

Περίσσεψε κανά γλυκό και για μας;
(εδώ κάπου μπαίνει στην κουβέντα ο spy και λέει τη γνωστή ατάκα για τα φυλλαράκια από το central park)

manetarius είπε...

@exofthalmi
γλυκό αγριογούρουνο..χαχαχααα!!

@ Apos
άμα έχει και λεφτά αισθήματα ε;;
έμεινε γλυκό νερατζάκι (μπλιάχ..) και μηλαράκι (μμμμ...) ...ά..και 2 κιλά μέλι απ' το καλό, το θυμαρίσιο!!

kikop80 είπε...

ΩΩΩΩΩ!!!!
Χρόνια πολλάααα στο μανιταρομπλογκ!!!!
Τα καλύτερα του εύχομαι!!!
(αν και κολλάει λίγο από τα μέλια και τα κουταλάκια του γλυκού)
Πάντα τέτοια!!!!
ΧΙΧΙΧΙ!!!!
Με πολλάααα πολλάααα μανιταράκια!!!
:)))))

Μουσαφιραίοι...