Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2008

...



27 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Αντε... τώρα που έμαθες την γλώσσα... να σου ευχηθώ και με έναν καλό Γιορμανό!!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Τρελομανιταράκιιιιιιιιιιιιι
οεο οεο οεο

Mara Lisha είπε...

Καλά δεν πιάνεσαι με τίποτα..
Ένα Γιορμανό στο δύο και γρήγορα…
Έφτασε… :)

kostaslogh είπε...

...εγώ που έφαγα τόσα κάστανα;
.......στο λαιμό να μου κάτσουν;;;;
τσ τσ τσ κακίες

Ανώνυμος είπε...

Δεν το έχω πιάσει το πνεύμα σου επακριβώς. Φοβάμαι λοιπόν μήπως πω καμιά βλακεία.
Μου αρέσει πολύ το σκιτσάκι (για κάποιο λόγο το έβαλες) όπως επίσης μου αρέσουν και οι γιορμάδες (πάλι για κάποιο λόγο το έγραψες)
Όποιος και να είναι ο λόγος, εύχομαι να είσαι καλά κοριτσάκι μου.

Πολλά πολλά φιλάκια

Υ.Γ Τι να πω και εγώ που ο Κηπουρός με αποκάλεσε σύκο; Ο γιορμάς τουλάχιστον είναι και ένα φρούτο, που δεν παραπέμπει αλλού τον νου...

ria είπε...

ελπίζω να μη βγάλεις και χνούδι σαν τους γιορμάδες!
ξέρεις πόσο στοιχίζει η αποτρίχωση με λέιζερ? πως θα σε πάω στο ΙΚΕΑ? θα με κοιτάνε περίεργα που εφερα μια μαϊμού στο κατάστημα!

Ανώνυμος είπε...

Γιορμας η Γιαρμας;;(αυτα τα ροδακινα που τα ζουλας και τρεχουν τα ζουμια;;)
Τι θελει να πει το μπλογκερ;;;
:P

Leviathan είπε...

xexe...kalimera!!!! :) kali kiriaki!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πωπωπω… πολυλογία σήμερα…. Με ζάλισες…
;-)))
Εύχομαι να είσαι/είστε καλά και να είναι μόνο ένα διάλειμμα αυτή η σιωπή...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Χριστίνα (lbt) είπε...

νομίζω ότι αν τρως πολλούς γιορμάδες εκτος απ'το να μιλάς γιορμάδικα, θα έχεις κι άλλες επιπτώσεις...χιχιχι! (βοηθάει νομίζω στη καλή λειτουργία του εντέρου):))))

το σκιτσακι τελειο!

kikop80 είπε...

Καλά που βρίσκεις ακόμα "Γιορμαδάκια"?
Ποιά η διαφορά με τα Ρουδάκινα?
ΧΙΧΙΧΙ!!!

patsiouri είπε...

Γερμάδες, γιαλατζί, τι άλλο αηδιαστικό δε θυμάμαι που έγραφες πάλι ότι έτρωγες...

Ρε μπας και ετοιμάζεις το διάδοχο στο Λ. και μας δουλεύεις????????

Πάω να διαβάσω το από κάτω, φαίνεται τρελά ενδιαφέρον, μα πότε προλαβαίνετε και τα γράφετε όλα αυτά????

Μάλλον πρέπει να κάνω στροφή στην καριέρα μου!!!!(Καλό δεν ακούστηκε???)

patsiouri είπε...

Σχόλιο για το κάτω πόστ:

""δε θα την πάλευα με έναν μισθό σαν τον δικό σου"

Ειλικρινά θα προτιμούσα να καθαρίζω σκάλες παρά να κάνω τη δουλειά του!
Ειλικρινά!
Κούφια η ώρα που το λέω αλά ειλικρινά.

Αν και ο δικός σου είναι χειρότερος...
Εγώ θα πρότεινα να κάνεις επίτηδες πως έκανες λάθος και δε θα το πείς και όταν πάει να σε καρφώσει να ανακαλύψουν πως δεν υπάρχει τίποτα να γίνει ρόμπα ο παλιοξεφτύλας...

manetarius είπε...

@ακανόνιστη
ααα...μια έξτρα γλώσσα πάντα είναι χρήσιμη!!
όσο για τον γιορμανό... να τον ευχηθείτε σε κάναν άλλον, τον Λ. μου δεν τον αλλάζω με κανέναν!!!
Άσε που μιλάει καλύτερα γιορμαδικά...!

@mara lisha
..με το κουκούτσι ή χωρίς;;; :Ρ

@Κώσταααα
εσύ μετά απο τόσα κάστανα έχεις γίνει ο νέος ...Καστανέντα!!! Αν κάνεις κι ένα ταξιδάκι στην Ανατολή θα γίνεις ο νέος γκουρού!!!

@mamaDalton
αα..μη σας νοιάζει αν θα πείτε βλακεία...αυτό το βλογ είναι φτιαγμένο γι' αυτό τον λόγο!!! Εδώ γράφουμε ότι μας κατέβει έτσι κι αλλιώς κι αν κάποιος μας κρίνει τον λιθοβολούμε ...δημοκρατικά!!! :ΡΡΡ
Και γιατί παρακαλώ σε λέει σύκο ο κηπουρός;

@Ρια
αα.. αμάν... θα πάω να πάρω μια προσφορά από ινστιτούτο για λέιζερ. Να ξέρω βρε παιδί μου, να συνεχίσω με τους γιορμάδες ή να αλλάξω φρούτο; Λες να πιάσω τις μπανάνες; Θα μοιάζω που θα μοιάζω με μαϊμού!

@gio r
ο μπλόγκερ δεν θέλει να πει τίποτα... είναι απλώς λαλημένος και κάνει ότι ανάρτηση του κατέβει στην κεφάλα!
Απ' την άλλη, θα μπορούσα να απαντήσω σαν κριτικός τέχνης και να πω : "κανείς δεν μπορεί να μπεί στην ψυχή του καλλιτέχνη και να εξηγήσει το έργο του!" (ψωνάρα ήσουν, ψωνάρα θα μείνεις!)

@levi
Καλή αρχή εβδομάδας!!!
φιλάκια! :))

@γλαροπούλι μου
μια χαρά είμαστε, απλώς μιλάω πολύ τελευταία κι είπα να κάνω ένα διάλειμμα γιατί στέγνωσε ο στόμας μου... πάω να πιώ ένα πηγάδι νερό κι επιστρέφω με νέες περιπέτειες!
φιλάκια

@little
ααα... γι' αυτό δεν έχω βγει από την τουαλέτα όλο το Σ/Κ; Κι έλεγα τι με πείραξε...:Ρ
:)))

@κικοπ
Τα γιορμαδάκια είναι από τη Γιορμανία και κυκλοφορούν μόνο σε περιορισμένα αντίτυπα (τι πέταξε πάλι) ευτυχώς έχω μπατζανάκη από κείθε και μου τα στέλνει με κούριερ...δυστυχώς δεν έχω κανέναν στην Ρούδο να μου στείλει ρουδάκινα!!

@πατσιούρι (1)
άκου τι λέει καλέ... τα καλύτερα δεν τρως!
Η αλήθεια είναι οτι ούτε μένα μ' αρέσουν οι γιορμάδες, μ' ανατριχιάζει το βελούδινο εξώφυλλο! :ΡΡ
Αυτό ήταν ένα σκιτσάκι που με αντιπροσωπεύει όταν λαλάω και λέω άλλα αντί άλλων!!
(η στροφή στην καριέρα είναι μια έκφραση διαχρονική που κάνει πάντα εντύπωση!! θα το λέω κι εγώ!)

@πατσιούρι (2)
χα! ο τυπάκος είναι εντελώς βλάκας και αντι συναδελφικός. Τον ενδιαφέρει μόνο το τομάρι του και πιστεύει οτι επειδή δεν μιλάω είμαι και ηλίθια... αλλά δεν έχει δει την άλλη μου πλευρά...Δεν πρόκειτε να τον καρφώσω γιατί δεν θα πέσω στο μαλακισμένο του επίπεδο, ούτε και να τον εκδικηθώ. Απλώς την επόμενη φορά που θα κάνει βλακεία, δεν θα τον καλύψω...ας σώσει το τομάρι του μόνος του!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Η ζωγραφιά είναι από το πρόσφατο ντύσιμο; Γιατί άμα την δεις θα καταλάβεις. Πως λέμε έχει πρόσωπο γιορμά καμιά σχέση. Καλή εβδομάδα.

Skouliki είπε...

γιορδοκαλησπερα

γιορδονεσαι παλι ?

αχαχχα

Sanity Loss Era είπε...

Ετσι μιλανε οι γιορμαδες ρε??? Μας εμπαιζεις??

Aurangel είπε...

super, super, super blog baby!!!!!!!!!!
Congratulations!!!!!!!
angel kiss

bright Φω είπε...

καλημέρες καλημέρες ροδομηλένιες!!!!!

πως σου ήρθαν οι γιορμάδες;;;;;

είσαι αλλού.....

να έχεις μια εβδομάδα με ότι φρούτα εσύ θες!!!!

manetarius είπε...

@κηπουρέ
όχι καλέ...αυτό είναι το καλό μου ντύσιμο :) Όσο για τη μούρη γιορμά...έτσι όπως τρώω τελευταία..

@σκώληξ
γιορδοκαλημέραααα!!
απ' τους πολλούς γιορμάδες...γιορδώθηκααα!! (πότε θα με κλείσουν μέσα..)

@Sani
Εεε... το δεύτερο μου όνομα είναι Εμπαιγμός! Δεν θέλω να περιαυτολογήσω αλλά ...δεν παίζομαι..:Ρ

@aurangel
thank you dear!

@Φω μου καλή
...έτσι όπως έχω λαλήσει και μ' αυτά που λέω...μου φαίνεται οτι θα έχω μια εβδομάδα με...ντομάτες!!!
:))))))) Καλημέραααα!!!

Spy είπε...

@&*^%#$58#$*^)

Kαι το εννοώ αυτό που είπα!

Ανώνυμος είπε...

δεν μπορει.....εχω περασει πολυ καιρο κλεισμενη, αλλιως δεν εξηγειται....κατι χανω....

πε με και μενα κοριτσακι....

Κωνσταντινιά είπε...

Γιορμάδες ψυγείου καταναλώνεται νεαρά μου; Δεν είναι εκτός εποχής; για μόνο εδώ στα βόρεια;

Καλή χώνεψη!!!!!!!!!

beth είπε...

xaxaxaxaxaxa
eisai 8ea

habilis είπε...

Eπιτέλους και ενα post διαφορετικό με φαντασία !!!
Ενα μεγάλο μουυυυυτς* γιά το σκίτσο.

*φιλί ,εις τα γιορμανδικά.

habilis είπε...

Eπιτέλους και ενα post διαφορετικό με φαντασία !!!
Ενα μεγάλο μουυυυυτς* γιά το σκίτσο.

*φιλί ,εις τα γιορμανδικά.

manetarius είπε...

@spy
πες το ψέματα..!!

@εξόφθαλμη
χάνεις την τρέλλα που δεν πάει στα βουνά αλλά έρχεται όλη κατα πάνω μου με φόρα..! :)

@Κωνσταντινιά
..εκτός εποχής είμαι κι εγώ ...:Ρ
Υ.Γ. Χθες στο σούπερ μάρκετ είχε ..πεπόνια!!

@beth
Είμαι η θεά Κάλοι (όχι δεν έκανα ορθογραφικό!)

@Habilis
η φαντασία περισσεύει στις μέρες μας... δεν βλέπετε τι γίνεται στην κυβέρνηση;
Σμακ*

*φιλί στα λιμνουπολικά!

beth είπε...

χοχοχο
Το λεω και γω αυτο.
Συγκεκριμένα λέω " Η θεά κάλοι με τα πολλά χέρια ξέρετε"
:)

Μουσαφιραίοι...